Citat:
Ursprungligen postat av
123....
En omständighet som blir märkligare ju mer man tänker på det är att detta "första sexköp" inträffade just nu under Coronatider, inte bara det faktum att man ska hålla avstånd och inte träffa nya bekantskaper i onödan utan också det att rörligheten utrikes begränsats.
Skulle jag varit i Paolos kläder och nödgat vart tvungen att uppsöka bordeller så skulle jag varit ytterst noga med att inte göra dessa besök i kvarter/länder där gemene man känner igen mig och mitt varumärke är etablerat..
Ryktet har sen länge florerat att Paolo köper sex, och det har han knappast missat att ta del av själv, den omständigheten ensamt borde räckt för att tänka efter tillräckligt många gånger så att han inte skulle göra en sån fruktansvärd tabbe som han gjorde.
Känslan jag har är att abstinensen med sin last blev så svår för honom så han inte kunde stå emot trycket (Vad är chansen att torska på ett endaste litet undantag liksom?) eftersom hans vanliga horhus där han mer anonymt (och kanske även lagligt) kunnat köpa sina tjänster inte var tillgängligt sen en tid tillbaka..
En sak är säker i alla fall efter att ha sett Pudelintervjun på TV4 är att det INTE var första gången han köpt sex, man såg hur det värkte i hela kroppen på honom att behöva blåljuga så där rätt upp i ansiktet på hela svenska folket ….
Jag har inte gillat Paolo något vidare förut men han har på senare år erövrat min respect för vad han lyckats bygga upp och för att han verkligen verkat lyckats hitta den fantastiska balansen i sitt liv som att han velat ge sken av.. Och så händer detta?
Fullständigt obegriplig och han kommer i paritet med sitt brott att bli straffad hårdare än nån annan i Sverige någonsin gjort, både ekonomiskt och socialt....
Det blir ett jävla rabalder en dag eller två, sedan orkar dom flesta inte längre. Han kommer att vara utfryst länge från media, kanske resten av livet. Däremot tror jag inte folk i hans omgivning kommer att se honom som en "farlig" gubbe. Folk är inte idioter, dom flesta har varit i centraleuropa och sett att det finns bordeller överallt. Det är kvällspressen och Massi Fritz som verkar ha missat det.