Citat:
Ursprungligen postat av
keterparyd
Jag skrev precis det - kvinnor är mer sexuellt åtråvärda för heterosexuella män, än det omvända. Om heterokvinnor vore lika kåta på män som heteromän är på kvinnor så skulle den heterosexuella sexindustrin vara jämlik men det är den ju inte. Den heterosexuella kåtheten är inte ömsesidig - den är ensidig.
Min erfarenhet är att det inte stämmer. Se bara å alla otrogna kvinnor som knullar runt. Tro mig jag har råkat ut för flera, ovetande om att de har någon hemma. Det handlar kanske om att män tycker de har rätt till att ha sex för de vill det. Utan att behöva tvätta sig, bete sig som folk och med rätten att tillfredsställa sina lustar och "behov" i första hand. att de inte får sex måste bero på att kvinnor inte vill eller att kvinnor är kräsna osv. Deras föreställningar underhålls av den norm i samhället som håller kvinnor till en högre moralisk standard, modern, dotter, systern. Sprungen ur att säkra att avkomman är ens egen. Samhället fördömer kvinnor som har sex som män, precis som det fortfarande har fördomar om homosexuella, därför döljs det. Läs bara här i forumet, där blir dubbelmoralen tydlig. "Horor", "slynor" och "slampor" i ena tråden. "Utan sexbehov", "kräsna" och "feminister" i nästa. Om samma kvinnor.