2020-05-16, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Jag skrev precis det - kvinnor är mer sexuellt åtråvärda för heterosexuella män, än det omvända. Om heterokvinnor vore lika kåta på män som heteromän är på kvinnor så skulle den heterosexuella sexindustrin vara jämlik men det är den ju inte. Den heterosexuella kåtheten är inte ömsesidig - den är ensidig.

Min erfarenhet är att det inte stämmer. Se bara å alla otrogna kvinnor som knullar runt. Tro mig jag har råkat ut för flera, ovetande om att de har någon hemma. Det handlar kanske om att män tycker de har rätt till att ha sex för de vill det. Utan att behöva tvätta sig, bete sig som folk och med rätten att tillfredsställa sina lustar och "behov" i första hand. att de inte får sex måste bero på att kvinnor inte vill eller att kvinnor är kräsna osv. Deras föreställningar underhålls av den norm i samhället som håller kvinnor till en högre moralisk standard, modern, dotter, systern. Sprungen ur att säkra att avkomman är ens egen. Samhället fördömer kvinnor som har sex som män, precis som det fortfarande har fördomar om homosexuella, därför döljs det. Läs bara här i forumet, där blir dubbelmoralen tydlig. "Horor", "slynor" och "slampor" i ena tråden. "Utan sexbehov", "kräsna" och "feminister" i nästa. Om samma kvinnor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preev
Varför får denna nyhet sån jävla hybris?

''I Sverige stöds sexköpslagen av 80 % av svenska folket enligt en undersökning som gjordes 2006. Studien prostitution i Danmark, som är den största som har gjorts i modern tid i Skandinavien, visar att 85–98 % av de som själva säljer sex är emot en lag mot sexköp.''
- https://sv.wikipedia.org/wiki/Prostitution

Förövrigt så pröjsar alla män för fitta på ett eller annat sätt. Om det är genom att smöra och bjuda på dyra drinkar, restaurangbesök och taxiresor eller betala 2000 kr i cash är ingen större skillnad i min värld.

Vid ytliga relationer är svaret ja.

Men det finns vi som vill ha en äkta relation och det tar tid.

Men sånt finns väl inte kvar i Tinders tidevarv.

Dvs seriösa och vuxna relationer.
Citera
Medlem
fejsetnr1s avatar
Paolo säger att tjejen säkert är dittvingad i intervjun!! Ne pablo hon älskar att ligga med massa okända svettiga illaluktande feta män. För några hundralappar,,,,iq fiskmås,,,
Citera
Bannlyst
Äckligt att se Wallin, Maggio, Zara Larsson, Fritz m.fl. kasta sig på Paolo som hyenor nu.

Varför ska fnasken utmålas som offer? Många av dem njuter av detta och gör det av egen fri vilja.
Citera
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Förstår inte riktigt varför han ens skulle behöva betala för knull? Status + Tinder borde väl vara tillräckligt?

Därför att det är kul och annorlunda. Är man känd är det problematiskt att figurera på tinder om man har förhållande.
Citera
Medlem
Citat:

''I Sverige stöds sexköpslagen av 80 % av svenska folket enligt en undersökning som gjordes 2006. Studien prostitution i Danmark, som är den största som har gjorts i modern tid i Skandinavien, visar att 85–98 % av de som själva säljer sex är emot en lag mot sexköp.''

Betaltjejerna verkar sälja sig själva enligt Skandinaviens största studie som gjorts i modern tid. Så vem fan bryr sig om deras kunder? Ingen gör fel, båda är med på det. Idiotisk lag...

Förövrigt så pröjsar alla män för fitta på ett eller annat sätt. Om det är genom att smöra och bjuda på dyra drinkar, restaurangbesök och taxiresor eller betala 2000 kr i cash är ingen större skillnad i min värld.
Nu ska du inte tro att alla män är som du.
Citera
2020-05-16, 17:13
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:

[i]'..

Kanske i din kärlekslösa looservärld.
Citera
Medlem
Citat:

Svenskar är en skock får som alltid stödjer regimen och dess vansinniga lagar. Innan sexköpslagen kom fanns det säkert ett bra stöd för den tidigare lagstiftningen också. Likaså när homosex var förbjudet så låg det i linje med vad folket tyckte.

Låt Paulo och denna tjej få ha sex med varandra om de vill det. Vi har inte att göra med om Paulo har frivilligt sex med henne, sin sambo eller bögsex med en massa killar. Det bör vara de inblandades ensak så länge alla inblandade är med på det.
Citera
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Min åsikt som kvinna och välutbildad är att, låt han vara. Han blir dömd genom att förlora intäkter för sin familj och bli svartlistad. Det räcker. Man behöver inte hoppa på en människa personligt då han har barn i ung ålder.

Varför gapar inga när svenska kvinnor blir mördade och styckade. Jävla hyckleri med feministiska agendan.
Citera
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Äckligt att se Wallin, Maggio, Zara Larsson, Fritz m.fl. kasta sig på Paolo som hyenor nu.

Varför ska fnasken utmålas som offer? Många av dem njuter av detta och gör det av egen fri vilja.

Zara Larsson har nog rekord på sjuk hjärna i snygg förpackning.
Citera
Medlem
Amelia i torsdags. Paolo med 26 år yngre flickvännen. Firade kanske artikeln?

https://www.amelia.se/reportage/intervju/paolo-roberto-om-nya-karleken-elin-ar-ett-perfekt-team/?utm_medium=link&utm_campaign=social_sharing&utm_s ource=facebook&social=fb&fbclid=IwAR1ih-HdkXw4cCtxyPuR2aCPv2Aj1cUJqtsYkwJ5fQw36IBi3qlJBO_h cl8
][/url]
Senast redigerad av Brattalid 2020-05-16 kl. 17:18. Anledning: Lägga till
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:

Betaltjejerna verkar sälja sig själva enligt Skandinaviens största studie som gjorts i modern tid. Så vem fan bryr sig om deras kunder? Ingen gör fel, båda är med på det. Idiotisk lag...

Att kvinnor särar på benen för pengar är inte direkt någon nyhet. De vill bara intala sig att de är lite finare än horan på hörnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in