2020-05-16, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
OCH kicken var att hon inte gjorde det av fri vilja. Sånt gillar han. Jag säger ingenting, han tar sitt straff. Dock glömmer han en sak: Henne. DET hatar jag, egoismen. Men han tycker bara synd om sig själv.

Hur vet du det?
Citera
2020-05-16, 15:53
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Nu pratar vi inte om vanlig våldtäkt utan "oaktsam våldtäkt" om det rör sig om trafficing och PB borde ha insett detta.

Om det nu var det så hade polisen koll på om risken för detta fanns. Och lät i så fall övergreppet ske. Eftersom att ingen reagerar över detta ser jag inte vad för brott som har begåtts mot någon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Nu ska jag sitta och vänta på nästa gång du säger "haha torsken trodde horan tyckte om honom !!" för att du inte har något annat vettigt att komma med.

Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Hon ljög för dig men det spelar ingen roll för dig? Du lever bara vidare i din fantasivärld ändå. Sanningen vill du inte höra, den är för obehaglig för dig och tvingar dig till att granska dig själv eller hur?

Än en gång gör jag touchdown!!!!!!

Citera
Medlem
Citat:
Hur vet du det?
Hans egna ord. Mycket enkelt. Både på ig och övriga mediala forum. Öppen som en bok.
Citera
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Skulle du kunna tänka dig att ställa upp för bögar som vill köpa sex för dig om du nu är hetro? Lika gärna som något annat 8-timmarsjobb?

Legaliseras för incels som dig?

Ingen hade något vettigt svar på den frågan.
Citera
2020-05-16, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Hon ljög för dig men det spelar ingen roll för dig? Du lever bara vidare i din fantasivärld ändå. Sanningen vill du inte höra, den är för obehaglig för dig och tvingar dig till att granska dig själv eller hur?

Där håller jag faktiskt med dig.
Lita aldrig på en hora.
Citera
Medlem
SweKingCalles avatar
Vingårdar och skit han har, undra om det står på något hans företag ? Hur kommer det gå ?

Eller är han redan mångmiljonär den lille svarta dvärgen ?
Citera
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
]

Nu till ämnet: Paolo gjorde bort sig. Men jävlar vad vissa ska dra till med storsläggan och överdriva fadäsen..

"Gjorde bort sig?" Jaså, inte mer än så....
Citera
2020-05-16, 15:55
Medlem
Citat:
Hur vet du det?

PR sa det. Han märkte det på henne. Men det hindrade honom inte att fullborda våldtäkten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Ehh? "Ingen"? lever du under en sten med enbart andra källartroll på dina skärmar?

Så du vill inte sälja din röv till random män? Du vill inte bli munknullad av smutsiga gubbar? Men du tycker och tror horor vill det? Det är exakt samma sak.

Den dagen du tycker det är ok att utsättas för ovan, då ska jag omvärdera. Men att du ska förstå att det inte är och aldrig kommer vara sexuellt för kvinnorna, att de lurar dig och att det är samma sak för dem som att du skulle bli påsatt av gubbar eller getter eller pitbulls för pengar, är dagen du fattar ändå.

Var är polisjakten på homosexuella torskar? Uppenbarligen finns det män som tycker det är okej att utsättas för sådant.

Sedan har du givetvis någon gång kollat på porr. Där kvinnor får betalt för att bli påsatta och stöna. Så din moralism är enbart skenhelig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Du är säkert en man som det går att visa upp. Jobba med din självkänsla. Fokusera mer på kvinnan än att se till dina egna behov i första hand. En självupptagen man är inte attraktiv.

satan vilken shameing. hur är det med ludrenas självkänsla?

som sagt många snygga, rika män köper sex

och sex är en av grundstenarna för människor, så inget konstigt med det. bara för att du är en fet ful brud och bli ändå raggad på konstant bevisar detta. så lättraggat har inte de flesta män det, men ändå så köper framgångsrika män sex
Citera
2020-05-16, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Sverige har ett stort mansöverskott i vissa åldersgrupper, i nivå med Kinas.
Har du en källa till det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in