2020-05-16, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkeleMancer
Hans nuvarande flickvän var ju rätt fräsch... synd

skämtar du ? om inte annat så e utseendet och personligheten på henne den största förklaringen på Paolos agerande från första början
Citera
2020-05-16, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Nej, ingen trafficking i detta fall. Dessa tjejer som hon Paolo satt på lever lyxliv och drar in mer än genomsnittlig svensk löntagare.

Jo just trafficking, det var NOA som gick in..pengarna tjejerna får in tas av en hallick
Citera
2020-05-16, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rafinha
skämtar du ? om inte annat så e utseendet och personligheten på henne den största förklaringen på Paolos agerande från första början

förklara vad hennes utseende och personlighet som gör att han går till hora
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Nej, ingen trafficking i detta fall. Dessa tjejer som hon Paolo satt på lever lyxliv och drar in mer än genomsnittlig svensk löntagare.

Detta är trafficking.

Om du kollar RS eller SXT så ser du att samtliga för 1500 spänn är importbrudar som drivs av hallickar.

Privatannonserna ligger på 3000kr i timmen och vill veta ganska mycket om dig innan du tas emot.

Paolo var rädd att någon skulle utpressa honom och valde det billiga alternativet. Det brände honom.

Han hade utan problem kunnat hitta en pålitlig kvinna som hade hållt truten för resten av liver för 4000kr i timmen.

Tror du att det är slumpen att de som badar i pengar inte torskar eller tror du att det finns kvinnor som är diskreta?
Citera
Medlem
MrWins avatar
För att undvika skandaler i framtiden bör TV4 införa anställningsstopp på män.
Citera
2020-05-16, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det kanske kommer fram, jag tippar på att socialtjänsten tog vid där polisen avslutade.
Knappast om det var en 30-årig rumänska.

The show must go on - och hon hittar nog ett nytt ställe att ta emot torskar på.
Citera
2020-05-16, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Enligt deras FB har dom ett förhållande än.
Vore märkligt om hon inte dumpade horkarlen...

Inte särskilt märkligt faktiskt. Många heterosexuella kvinnor förlåter allt som män gör. Kolla metoo med fru Timell, fru JeanVonKladd och många fler.
Citera
2020-05-16, 15:05
Medlem
Fjantors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Inte särskilt märkligt faktiskt. Många heterosexuella kvinnor förlåter allt som män gör. Kolla metoo med fru Timell, fru JeanVonKladd och många fler.

Jag tror absolut att hon kommer att behålla han.
Hans företag är ju typ god för 200 miljoner eller nått hörde jag på framångspodden..
Så tror mkt att det är en ekonomisk fråga för henne..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zappaholic
Japp. Hellre dagisbarnssvenne än sexköpare som du.

Hur är det med självkänslan, djupt därinne, när du vet med dig att du måste betala för att få sex? Du är säkert riktigt ful också 😃☝️

Jag måste betala för att få sex precis som Robbie Williams, Cristiano Ronaldo, Kyle Walker och Justin Bieber.

Gång på gång gör du uttalanden som visar hur lite du vet, varför håller du inte käft istället för att fortsätta göra bort dig?

Du är helt klart ful och korkad.
Citera
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeltzin
Verkligen? Om man köper sex med gott samvete av någon som tvingas ha det yrket mot sin egen vilja - vilket de flesta gör - en frisk människa med självrekt och självkänsla kan hitta mer behagliga sätt att tjäna pengar än att behöva ha sex med främlingar - och mår toppen efteråt så behöver man nog utvärdera hur man förhåller sig till livet.

Vad fan snackar du om? Har aldrig sagt något om att behålla Lagarna som de är, låter som du projicerar något på mig jag inte uttalar mig om.

Är nog du som behöver se träden snarare än jag.

Jo. Fast nu utgår du bara ifrån dig själv och verkar tro att alla andra tycker och tänker som du. Men det stämmer tyvärr inte.

Om du anser att nuvarande lagstiftning bör förändras ber jag om ursäkt. Fortfarande är de stora bovarna politiker. De har sett till att marknaden med människohandel kan fortsätta. Ofta med ett gäng klappmongon som applåderar varje beslut som tas utan att förstå konsekvenserna av desamma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LudwigFittgenstein
För att skydda säljaren. Det råder en ojämnhet i maktförhållandet.
Ja, men om samhället verkligen inte vill ha handeln med sex borde det vara mer effektivt att kriminalisera alla led. Om det är tillåtet att sälja men inte köpa, och verkligen ingen köper, så får ju de prostituerade ändå inget att göra (d v s de blir de ändå utelämnade åt sin fattigdom eller vad det nu må vara).

Vitsen med att köparna är kriminaliserade är ju att de INTE ska köpa.
Citera
2020-05-16, 15:06
Medlem
Massi Fritz: Åklagare borde utreda oaktsam våldtäkt

https://www.expressen.se/nyheter/mas...tsam-valdtakt/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in