2020-05-16, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Dömer man inte Paolo lite väl hårt nu? Han tappar all business verkar det som.

Tycker ni inte att det är taskigt mot killen?

Han har gjort informerade val.

Precis som många menar att kvinnorna gjort det. Jag lutar åt att utgå från den förstahandsinformation jag har av kvinnor i "branschen", även om den del hävdat att de trodde det skulle vara en ok grej när de först startade har ingen sagt det är det. Alla har tagit steget utifrån mer eller mindre desperata förhållanden, av olika grad och en upplevelse av att inte ha många, om några val.

En man som är förmögen och känd och inte behöver köpa sex för att få sex gör det av andra skäl än enbart sexuella. Det kan vara spänningen i att det är förbjudet, det kan vara saker så abnorma att tjejer inte ställer upp på ens i undantagsfall och det kan vara en extrem hybris.

Hur det än är så visste PR att det är olagligt, att han är (var) ett brand och vad som stod på spel. Det är inte synd om honom.
Citera
Medlem
zxcvb45s avatar
Vet vi något om status på flickvännen, har hon lämnat han?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Är det bara jag som tycker det var oansvarigt med tanke på corona? I övrigt kunde jag inte bry mig mindre om vem han ligger med.
Ja..konstigt att det springer så mycket folk på horhus i dessa tider?
Citera
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Inte det minsta och om det visar sig att det rör sig om en trafficing-fall så hopas jag på fängelse. Bra att de hade stake att omgående avbryta alla samarbeten med honom. Det finns vi som förstår varför handlingen är vidrig och sen finns det ni som inte förstår. Bra för er att inse vad normala människor anser vara rätt och fel och vilken paria ni är som utnyttjar andra. Hur stor fallhöjden blir bättre ekonomisk, karriärmässigt och inte minst socialt.

Kommer det här att gå vidare till åtal? Jag trodde att hortorskarna fick böter "bara", har jag fel idet här fallet?
Citera
2020-05-16, 15:45
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Så han ska köra en Patrik Sjöberg nu..som skyllde sin droganvändning på sexuella övergrepp i sina yngre år..sen blir det föreläsningar och böcker.

Vadå skyllde? Det är ju så att man blir självdestruktiv om man vart med om nåt hemskt som ung!

Varför tror du strippor och liknande trasiga tjejer existerar?
Fan va dum du är du kan verkligen inte ett skit. Håll ba käft
Citera
2020-05-16, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Jo de klart han har förstört för sig, men den hets som nu pågår (i vanlig ordning) är ju långt värre än de han egentligen gjort.

Vad är alternativet? Du trodde att hans familj och hans affärspartners bara skulle rycka på axlarna och fortsätta som förut? Paolo Roberto är inte en stackars man som lever ett ensamt och kärlekslöst liv utan att få kroppslig närhet och sex. Han hade kunnat runka och fantisera om vad han ville men istället valde han att gynna en sexindustri där människor far fruktansvärt illa. Jag tycker inte synd om honom.
Citera
2020-05-16, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Jo det finns gott om män här och på andra ställen som menar att kvinnor är något som alla heterosexuella män ska ha rätt till. Varje heteroman ska tilldelas var sin kvinna, tänker de sig. Annars ska samhället se till att tillgodose detta "behov" av kvinnor hos den heterosexuella manliga befolkningen.

Låter som att du är mer påläst om incelteori än vad dessa "heteromän som vill distribuera kvinnor" är.
Citera
2020-05-16, 15:47
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Kommer det här att gå vidare till åtal? Jag trodde att hortorskarna fick böter "bara", har jag fel idet här fallet?

Ingen aning men Massi Fritz har uttalat sig i någon kvällstidning om att någon åklagare borde utreda om "oaktsam våldtäkt" kan vara aktuellt här. Det är under förutsättning att kvinnan inte sålt frivilligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Fel. Mansöverskottet har gjort det omöjligt för många unga män att träffa någon. Finns statistik som bevisar att lågutbildade män förblir ensamma och barnlösa. Tjejerna väljer hellre en äldre alfahanne att skaffa barn med, den alfahannen har inte sällan flera barnkullar.
Finns det överhuvudtaget i Sverige ett mansöverskott? Kan du visa någon källa till det? Och nu hoppas jag att du inte börjar dra in afghanska ensamkommande etc. Mig veterligen är det kvinnoöverskott i Sverige eftersom pojkar och män dör tidigt i större utsträckning än flickor och kvinnor. Det gäller ända från födseln.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
lol va?, detta lät intressant, har vi en moderator som har egen erfarenhet inom ämnet?
Kan du berätta mer?

F.d. moderator. Det kan du söka dig till. Mer info hittar du i tråden:

(FB) Varför är många sexköpare respektlösa

Nu till ämnet: Paolo gjorde bort sig. Men jävlar vad vissa ska dra till med storsläggan och överdriva fadäsen. Fan värre än när Birro åt lunch med SD.
Citera
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Jo det finns gott om män här och på andra ställen som menar att kvinnor är något som alla heterosexuella män ska ha rätt till. Varje heteroman ska tilldelas var sin kvinna, tänker de sig. Annars ska samhället se till att tillgodose detta "behov" av kvinnor hos den heterosexuella manliga befolkningen.

Självklart. Hur ska vi annars reproducera oss? 🤷🏻‍♂️
Citera
2020-05-16, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Jo det står tydligt att om man erbjuder alkohol och får sex så är det sexköp. Det sker hela tiden att killar får tjejer i säng genom att bjuda på drinkar.

Om det är en uttalad affärstransaktion där de villkoren är tydliga så visst: jag betalar något för dig och du ger mig sex i utbyte. Men så funkar inte dejting - vilket du uppenbarligen inte har en aning om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in