2020-05-16, 15:26
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Givetvis blir svaret så

Hon är hal som en ål den där. Intressant också att hon tycker att Jassa är den som vänder och vrider på allt, det pratade hon om i sin live. Jag ifrågasätter inte hennes upplevelse, men vi är ju rätt många härinne som tycker att Amilia är den som hela tiden skarvar när hon återberättar en händelse eller diskussion..
2020-05-16, 15:29
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Mergim glider runt på Drottninggatan med Anty och sin rosa BB tröja. Waiting for fame. Han kommer att bosätta sig i den nu.

Hahahaha ser det framför mig. Mamma Anty håller honom i handen va?

Gooos!
2020-05-16, 15:30
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Tycker också att det är synd, Jasmine är alldeles för snäll mot amilia

Tror inte hon är för bara är för snäll men känner sig i underläge då hon är inte lika verbal tyvärr. Fingret bakom gardinen visade ju vad hon egentligen ville säga men hon fick inte fram det med samma verbala finess som Amilia är skolad att uttrycka sig på. Man skulle kunna trycka till Amilia och få henne att falla på eget grepp utan att för den skull sänka sig till hennes nivå. Den förmågan har tyvärr inte Jass. Men jag tror att Jass intention ändå var att hon vill att det ska vara bra mellan henne och Amilia. Hon har själv uttryckt att hon vill kunna umgås normalt med henne på utsidan. Men efter konfrontationen vid glasväggen insåg hon att Amilia vill inget annat än trycka till henne med sin härskarteknik.

Till syvens och sist är det tjocka feta Amilia som känner sig i underläge och det är därför hon beter sig på detta svinaktiga sätt.
2020-05-16, 15:30
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahahaha ser det framför mig. Mamma Anty håller honom i handen va?

Gooos!
Hon har satt på honom en sån där barnsele så han inte springer ut i trafiken.
2020-05-16, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men Klimakterietanten menade naturligtvis Mergim och Amilia som vi ju vet är otroligt uppmärksamhetstörstande och därav kommer att störa Lennies relation med Anna även om han självklart inte skulle såra henne medvetet. Det är personerna omkring Lennie som tar energi och kräver odelad hängivenhet (Mergim och Amilia) kanske framförallt Mergim

Tack för förtydligandet. Själv orkade jag inte ta det då jag tyckte jag var relativt tydlig innan..
2020-05-16, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon är hal som en ål den där. Intressant också att hon tycker att Jassa är den som vänder och vrider på allt, det pratade hon om i sin live. Jag ifrågasätter inte hennes upplevelse, men vi är ju rätt många härinne som tycker att Amilia är den som hela tiden skarvar när hon återberättar en händelse eller diskussion..
Vi är dessutom många som kollar på liven. Amilia ser klippta avsnitt, de återger en 10-del av hennes jävla beteende. Skulle önska hon fick se helheten, som vissa av oss gjort. Ett uppvaknande...
2020-05-16, 15:34
Medlem
Blaisens avatar
Nu kommer det ju inte ske men jag skulle verkligen vilja att Jasse vann bara för att reta sönder Amilia. Amilia är något av det värsta som någonsin visats i TVs historia! Denna totala brist på självinsikt är kuslig! Hur är den ens möjligt att absolut inte förstå? Inte SE hur störd hon är när hon tittar på sitt eget beteende i huset och efter? Jag är mållös! Lennie ska under inga omständigheter vinna för det är en seger för Amilia! Fyfan vad hon är vidrig! Avskyvärd människa!!
Medlem
Hur ser oddsen ut och när kan man börja rösta? Skiter i både den här tråden och såpan nu fram till måndag. Vill verkligen se Sami vinna och gör allt ni kan för att ro båten i hamn. Be släkt och vänner som inte tittar på skiten att starta upp TV4-appen och rösta på Sami. Skulle inte klara av att se den hoppande bögen vinna eller gaphalsen Jasmine. Fruktansvärda människor som förstört hela säsongen.

Att avskrädet bög-Mergin försvann igår är alldeles för sent. Hans skrik skär fortfarande i mina öron och jag skulle stoppa ner en toarulle i halsen på honom om jag kunde. Aldrig mer Big Brother för min del och den här tråden har varit lika outhärdlig med nya medlemmar som skapat dussinvis med konton. En skam för Flashback att detta inte stoppats. Tack för mig!
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-05-16 kl. 15:38.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Vi är dessutom många som kollar på liven. Amilia ser klippta avsnitt, de återger en 10-del av hennes jävla beteende. Skulle önska hon fick se helheten, som vissa av oss gjort. Ett uppvaknande...

De borde hänvisa in henne till BB-klipp! Där finns väl sanningar?
2020-05-16, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Hur ser oddsen ut och när kan man börja rösta? Skiter i både den här tråden och såpan nu fram till måndag. Vill verkligen se Sami vinna och gör allt ni kan för att ro båten i hamn. Be släkt och vänner som inte tittar på skiten att starta upp TV4-appen och rösta på Sami. Skulle inte klara av att se den hoppande bögen vinna eller gaphalsen Jasmine. Fruktansvärda människor som förstört hela säsongen. Att avskrädet bög-Mergin försvann igår är alldeles för sent. Hans skrik skär fortfarande i mina öron och jag skulle stoppa ner en toarulle i halsen på honom om jag kunde. Aldrig mer Big Brother för min del och den här tråden har varit lika outhärdlig med nya medlemmar som skapat dussinvis med konton. En skam för Flashback att detta inte stoppats. Tack för mig!

sami har fotfarande lägt odds men lennie är precis i ryggen och skuggar honom säg till alla du känner att rösta på sami han behöver alla röster han kan få
2020-05-16, 15:38
Medlem
Amilia gjorde bort sig big time med hela sin medverkan i BB,folk fick se vilken genomvidrig person det är och hon begick dessutom ett övertramp genom att fortsätta vara på Martin så länge som bara möjligt. Nu försöker hon släta över allt detta genom att komma med bortförklaringar och skylla på andra. Mygga av den där kvinnan och låt henne aldrig mer vara med i något offentligt sammanhang tack
2020-05-16, 15:38
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
De borde hänvisa in henne till BB-klipp! Där finns väl sanningar?

Det kontot har stängts ned tyvärr. :/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in