2020-05-16, 15:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det kontot har stängts ned tyvärr. :/

Det också? Fan då!
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Ingenting att skämmas för om man kollar, det betyder ju inte att man gillar henne eller att man håller med henne. Redan på 1800-talet skrev Dostojevskij om personer som hon. De är så avvikande från det normala att de har ett underhållningsvärde, man har i alla tider gjort filmer och skrivit böcker om sådana som hon.

Man hade hoppats på en raskolnikovsk omvändelse i och med uttåget ur huset, men nä!
Medlem
xrlpyts avatar
Gud vilket svamligt svar från Jass om varför hon inte behandlar Amilia som hon behandlar Martin.
2020-05-16, 15:43
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Vi är dessutom många som kollar på liven. Amilia ser klippta avsnitt, de återger en 10-del av hennes jävla beteende. Skulle önska hon fick se helheten, som vissa av oss gjort. Ett uppvaknande...

Jag tycker iofs att många överdriver härinne, Amilia är inte djävulen själv.
2020-05-16, 15:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Kanske inte men en fullblodsnarcissist är hon! Fyfan!
2020-05-16, 15:48
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nu kommer det ju inte ske men jag skulle verkligen vilja att Jasse vann bara för att reta sönder Amilia. Amilia är något av det värsta som någonsin visats i TVs historia! Denna totala brist på självinsikt är kuslig! Hur är den ens möjligt att absolut inte förstå? Inte SE hur störd hon är när hon tittar på sitt eget beteende i huset och efter? Jag är mållös! Lennie ska under inga omständigheter vinna för det är en seger för Amilia! Fyfan vad hon är vidrig! Avskyvärd människa!!

Men oj! Det är inte sunt att hata en dokusåpadeltagare så där mycket.
2020-05-16, 15:49
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Kanske inte men en fullblodsnarcissist är hon! Fyfan!
Det är mycket möjligt, men det är ju ett problem för hennes släkt och vänner i så fall, inte för oss?
2020-05-16, 15:53
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Men oj! Det är inte sunt att hata en dokusåpadeltagare så där mycket.

Jag hatar inte, jag föraktar henne
2020-05-16, 15:54
Medlem
xrlpyts avatar
Bra svar av Lennie i frågestunden, gulligt att han nästan börjar gråta under varje svar.

Jag är såå nyfiken på varför det tog slut mellan honom och Anna, han kallar henne sin bästa vän och att hon är en så fin person, han har bara gott att säga om henne.. Jasmine frågade honom häromdagen om han vill berätta varför det tog slut, men han sa bara att han kan ta det utanför. Om det var så enkelt att passionen eller kärleken dog så är väl det något han hade kunnat säga? Det är ju inga konstigheter i så fall, men när han nu inte vill berätta så undrar man ju om det ligger något smaskigare begravet..
2020-05-16, 15:55
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Jag hatar inte, jag föraktar henne
Hehe, det och tjuga ger dig en kopp kaffe.

OnT: Finaltrion spelar - wait for it - fia med knuff.
2020-05-16, 15:58
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Nu kommer det ju inte ske men jag skulle verkligen vilja att Jasse vann bara för att reta sönder Amilia. Amilia är något av det värsta som någonsin visats i TVs historia! Denna totala brist på självinsikt är kuslig! Hur är den ens möjligt att absolut inte förstå? Inte SE hur störd hon är när hon tittar på sitt eget beteende i huset och efter? Jag är mållös! Lennie ska under inga omständigheter vinna för det är en seger för Amilia! Fyfan vad hon är vidrig! Avskyvärd människa!!

Och vad ännu värre är: Hon är politiskt engegerad. Hoppas hon inte får någon politisk position.
2020-05-16, 15:59
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Nej, hon är värre!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in