2020-05-16, 04:01
Medlem
dobbelinas avatar
Vad det torskrecept du ville ha?
Nej, men mat lagad av en torsk.
Aha!, du menar Paolos stora Italienska kokbok.
Citera
2020-05-16, 04:01
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Köket.se plockar bort alla hans recept. Tar ju sig nästan stalinistiska proportioner.
Snart kanske man ses som sexköpare bara man vågar tänka tanken att äta spaghetti.

Drevet går, häxjakten är i full fart. Metoo och JÄH väcks ur sina dvalor. ICA tar avstånd från Paolo för att få fortsätta sälja pasta.
Citera
2020-05-16, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Så du menar att kvinnan som knappt kunde engelska från ett av Europas fattigaste länder hade fått arbetstillstånd här? Eller hade hon flyktingstatus? Inte så troligt lilla horgubben.

Källa på att hon knappt kunde engelska? Som europé är det givetvis inte svårt att få resa in i Sverige.
Citera
2020-05-16, 04:02
Medlem
Studsbolls avatar
Snopet för horkarlen Roberto att snubbla på mållinjen när själva MeToo-rallyt var över. Polisen har säkert haft bra koll på vilka som nyttjat de rumänska hororna på olika adresser i stan och en kändis som Roberto lär inte gått obemärkt förbi. Allt hans jidder om att det är första gången han pumpar billiga importluder är just jidder. I mer liberala länder än Sverige hade han kunnat komma undan med sina snutsiga äventyr, men nu är han totalt körd i alla offentiga sammanhang. Typiskt spännblattar att tänka med kuken och förstöra sitt namn helt i onödan.
Citera
2020-05-16, 04:03
Avstängd
Kanske hade sambon Lingonvecka och PR orkade inte vänta.
Citera
2020-05-16, 04:07
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Källa på att hon knappt kunde engelska? Som europé är det givetvis inte svårt att få resa in i Sverige.

Polisen sa det i en intervju, han sade även det om ett av Europas fattigaste länder. Det är antagligen inte ett EU-land. Det är Moldavien, Albanien, Vitryssland, Ukraina. Kanske Kosovo eller Georgien.
Citera
2020-05-16, 04:08
Medlem
Citat:
Så du menar att kvinnan som knappt kunde engelska från ett av Europas fattigaste länder hade fått arbetstillstånd här? Eller hade hon flyktingstatus? Inte så troligt lilla horgubben.

Flyktingstatusen har inget med sexköp som jag invände emot. Har hon inte rätt att vara här ska hon ut men att två myndiga personer har frivilligt sex med varandra ska inte utomstående lägga sig i.
Citera
2020-05-16, 04:10
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Fan vilken offentlig förnedring och skam, mest för han själv men även för hans exfru, hans nuvarande sambo, hans barn, hans samarbetspartners, hans polare, hans mor och i princip alla andra kvinnor och män som han någonsin haft i sitt liv. Jag hade flyttat utomlands och aldrig mer visat mig i landet.

Ditt manshat lyser igenom i samtliga dina inlägg. Har ditt ex lämnat dig för någon yngre eller kanske till och med gått till ett fnask? Det gjorde han i så fall helt rätt i...
Citera
2020-05-16, 04:12
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Flyktingstatusen har inget med sexköp som jag invände emot. Har hon inte rätt att vara här ska hon ut men att två myndiga personer har frivilligt sex med varandra ska inte utomstående lägga sig i.

Hon är ju här för att Paolo vill köpa sex av henne. Det är den orsaken att andra migranter har tagit hit henne. Hennes hallickar skulle inte heller vara här om inte ni ville köpa dessa kvinnor. Ni skapar illegal invandring. Dessa nätverk kanske också smugglar asylsökande, terrorister etc. Ni föder en Sverigefientlig verksamhet. Ni är globalisternas lakejer.
Citera
2020-05-16, 04:13
Medlem
fbmorres avatar
Vad slut han måste vara som människa i feministmeccat Sverige. Satan vilket söndercuckat land.

Vem bryr sig är min reaktion, men sen är jag en normal man utan neuroser eller psykiska problem också.
Citera
2020-05-16, 04:14
Medlem
Citat:
Hon är ju här för att Paolo vill köpa sex av henne. Det är den orsaken att andra migranter har tagit hit henne. Hennes hallickar skulle inte heller vara här om inte ni ville köpa dessa kvinnor. Ni skapar illegal invandring. Dessa nätverk kanske också smugglar asylsökande, terrorister etc. Ni föder en Sverigefientlig verksamhet. Ni är globalisternas lakejer.

Det är två olika frågor som du får separera. Har hon inte rätt att vara här ska hon ut. Men om hon har frivilligt sex med Paulo är det deras ensak.
Citera
2020-05-16, 04:14
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Vad det torskrecept du ville ha?
Nej, men mat lagad av en torsk.
Aha!, du menar Paolos stora Italienska kokbok.

Det sägs att poliserna åt Paolos "Torsk med italiensk touch" från TV4 Mitt kök, precis före insatsen. De fick idén att äta den rätten på grund av att själva insatsen ju hette "Insats torsk".
Sen blev de totalt chockade när de väl tog just Paolo på bar gärning!

...nä, tyvärr, men det hade ju varit ironi i sitt esse!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in