2020-05-16, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Jag skrattar åt hur trångsynt och hjärntvättad du är av Feministmaffian. Du är ju värre än nordkoreanerna.

Allting är rätt inte svart eller vitt, du snackar tvärsäkert om saker du inte vet någonting om. Du är patetisk, ett lågintelligent får.

Jag är en fullt normalt man som till skillnad från dig inte anser att det är ok att utnyttja utsatta trasiga tjejer i traffickingverksamhet.

Du sitter hemma i nåt ruckel i en sunkig soffa och fantiserar ihop bilder om när Paolo förnedrade kvinnan.

Du är bottenskrap. Smuts.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Det är bara killar som aldrig får ett förhållande eller en normal känslomässig relation till en tjej som tycker att de köper sex när de betalar för någonting.

Fel, även lagboken säger att det är ett sexköp om man betalar genom att köpa en drink till tjejen, läs på!
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amdrillo
Exakt. Förvånansvärt att han öppet går ut med att han slått sönder folk, alltså han har gått ut på stan och misshandlat människor svårt.
Lika förvånansvärt är att TV4 accepterat hans förflutna, jävlig brist på empati och inlevelseförmåga av TV4 med tanke på alla som blivet drabbade av Paulo Roberto.

TV4 är som en svamp som drar till sig skit och åter skit.

Är det verkligen inte en kille han träffat?
Något som inte sambon kan ge honom.
Polisen är kanske lite hygglig mot honom.

Så han har en historia av att misshandla människor?
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Dessutom är dina siffror fel. Om hon tar 4 kunder per dag 6 dagar i veckan i ett år:

1500 kr * 4 (kunder/dag) * 6 (dagar/vecka) * 52 veckor = 1.872.000 kr per år.

Vid 3 kunder per dag: 1.404.000 kr per år.

Jag angav siffran 2.340.000 per år, det skall stå 5 kunder per dag. Jag glömde ändra det i texten.

Jag räknade också på 4 kunder om dagen först, dvs. 1,87 mkr per år, men ändrade det till 5 sedan, vilket ju är helt görbart. 1 timme per kund totalt, 5 timmar om dagen. De kan ju hålla på bra mycket längre än så. Nu pratar vi ju om utländska kvinnor från fattiga länder, de drivs rätt hårt skall du se.

Och nä, jag tror inte hon arbetar på egen hand. Klart som fan hon har en hallick.
Citera
2020-05-16, 14:40
Medlem
Jag förstår dock inte denna överspelade analys inslagen i media efter Paolos erkännande. Mannen gav ett jävla erkännande och hade ingen alls anledning att göra det. Han kunde hållit mun och tiggt men Oisin Cuntwell och mediokra låtsas journalister får det att framstå som att Paolo har begått våldtäkt. Prostitution och våldtäkt är två separata saker vilket kan självklart begås i prostitution ärenden men han har sagt att han köpt sex så det lär väl yrka på att det blir koppleri och inte våldtäkt som många drömmer om att han ska få. Jag blir äcklad över denna hysteri, inte för vad han gjorde utan reaktionerna efter hans uttalande. Men kan dock inte förstå varför han gjorde detta då han har en flickvän och kunde enkelt vänstra med någon törstig instagram följare om han nu hade velat. Hade blivit betydligt lugnare för hans del.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManfredVRichthofen
Finns ju ett enkelt sätt för alla som köper sex att ta reda på det, innan sexet, säg till den du tänker köpa av: "-Du får pengarna oavsett om vi har sex eller inte, men välj du om vi ska ligga eller inte"

Hur många torskar tror du får "komma till" då?
Ta öber en snickare och så säger du
-Du får pengarna oavsett om du sätter upp panelen eller inte.

Hur många snickare tror du kommer att lägga en hel arbetsdag hos dig då?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
PRs beteende är inte någon kvinnas fel. Sluta skylla på kvinnor. Ta eget ansvar om ni vill vara riktiga män.
Med min fråga ifrågasatte jag den/de som skrev om flickvännens "alldagliga" utseende.

Alltså anser jag inte att det är en kvinnas fel att PR gjorde som han gjorde.
Citera
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Sex är tydligen inte så viktigt, man kan tydligen leva ett lyckligt liv utan något som är så basalt.
Kvinnor kan säkert, men inte män. Av någon anledning. Det är ju ett inte okänt fenomen att kvinnor använder sex för att skaffa en lämplig partner och gifta sig med honom. Så fort det är avklarat så minskar intresset för sex omgående, till förtret för den nygifte maken. Som då börjar leta efter älskarinnor, etc, etc...
Citera
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Nej, det är det inte. Oavsett vad du tycker eller känner kring saken, så är det per definition inte våldtäkt om horan knullar frivilligt. (åtminstone lika frivilligt som jag går till jobbet).

Att fantisera ihop nya betydelser av ord baserat på sina egna känslor och åsikter är ett jävla otyg!

Vad vet du om det är frivilligt?
Citera
Medlem
lakritcs avatar
Herregud, Paolo! Sex är ett ömsesidigt samtycke. Den normale man som bara är kåt drar en runk.
Citera
2020-05-16, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Snortade han också???
Inget bekräftat men självklart gör han det.
Citera
2020-05-16, 14:41
Medlem
2442245335352s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mellansjo
Många män här gör det väldigt svårt för kvinnor som jag som inte delar pk och feminsttaliban-synen av män att stå emot mansförtrycket när man läser trådar som den här. Undrar vad ni män som skriver så får ut av det annat än att underhålla deras syn på vita svenska män som grupp.Att betala för sex och anledningen till det vet jag för lite av.
Jag har dock svårt att förstå att man vill köpa sex om man inte gör det för att man gillar udda sex som inte vanligtvis förekommer. Att kvinnor kan välja att sälja sex för att män som inte får doppa är villiga att köpa det tror jag absolut på och kan också förstå att en del väljer sälja sex frivilligt men att kvinnor och män blir utnyttjade till att sälja sex tror jag ingen behöver tveka också på. Ska det vara olagligt då borde det vara både hållen.

Jag har aldrig gillat Paolo Roberto, någonsin. Han har ett skumt förflutet och att han skulle åka fast för detta är inget som förvånar mig. Otroligt dumt gjort och högt pris att betala för sex.. Men tur nu slipper jag se honom i rutan.

Det handlar inte om man vill eller inte vill köpa sex. Det handlar om att man vill leva i ett fritt land där vuxna människor inte omyndigförklaras. Om en person vill sälja sex och en annan vill köpa så ska det ju självklart vara tillåtet. Om det vore lagligt så skulle en sexköpare välja att köpa sex från legitimerade sexsäljare, vilket hade gjort att det inte på något sätt är sexköparens ansvar om tvång förekommer (från andra personer typ hallickar). Hur fan ska man skilja mellan en vanlig prostituerad och någon som har tvingats dit om marknaden är helt oreglerad? Det är inte Paolos fel, det är Sveriges fel med sina sjuka lagar och regler, därför blir folk förbannade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in