2020-05-16, 21:58
Medlem
Ser inte problemet att han köpt sex, varför sånt ståhej..
Citera
2020-05-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Nej, samhället går itu när män tappar respekten för kvinnor. När kvinnor tappar respekten för män, raserar hela världen. Män som du är medskyldiga. Män som jag, vi som respekterar kvinnor, ser på er dårar med fasa eftersom ni förstör för oss alla.

Feminismen är bra på att rasera, nu försöker man förstöra livet för Pablo och splittra familjen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p

Det sabbar imagen hos alla brudar som följt honom på instagram.
Citera
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Som inte vill ta i honom. Så han gick till horor.

Hur många horor gick han till? Vore fantastiskt roligt om det var flera samtidigt
Citera
2020-05-16, 22:00
Medlem
lucifersatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Du skriver: aldrig gillat Paolo.
Varför? Känner du honom personligen ? Har du fått stryk av honom, eller dylikt? Eller är det så att du helt enkelt stör dig på folk med invandrarbakgrund?

Nej, jag känner honom inte personligen.Jag tycker han verkar lite dryg och arrogant, det intrycket jag har av honom. Jag överdrev nog lite, för jag har nog inte hatat honom heller. Har varit ganska neutral.
Men ändå bra att han åkte dit, han gjorde detta och det får han stå för nu.

Att han har invandrarbakgrund skiter jag fullständigt i, sånt spelar ingen roll för mig.
Citera
2020-05-16, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p

De feta feministerna är svartsjuka på att Paolo inte valde dem.
Citera
2020-05-16, 22:02
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Så, vad du säger är alltså att Malou kränger porr på Darknet?
Heh..den hade suttit fint va Fast lite pjuk, när man tänker på det.
Näe, kvinnor i hennes ålder är oftast tillräckligt smarta (läses: smartare än en italienare) för att hålla sig lugna och inte äventyra hela sin framtid.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Aha, och med denna bedömning visar du väl att sexarbete "är som vilket annat arbete" misstänker jag.

Inte alls, men Gabriella Kärnekull Wolfe är en skam för det kvinnliga släktet. Hade haft respekt för henne om hon hade gått vidare och levt ett normalt liv. Nu försöker hon istället plocka poäng på hennes tvivelaktiga livsval och skapar ett nätverk för gamla avdankade luder och utmålar sig som viljelösa våp.

Med det sagt så är Paolo Roberto ett komplett rövhål och jag försvarar inte på något sätt det han har gjort.
Citera
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Hon får nog stöd så det räcker ska du se, de behöver ingen främling göra. Eller du kanske vill skriva lite en minderårig? Din perversa pedofil tankar kan du utöva på nån annan.
Självklart så kommer jag inte att vara otrevlig, hon har det nog jobbigt som det är, hennes pappa mådde ju dåligt, det är ju knappt så att det är hans fel att han knullat någon rumänska i tonåren.

Om det är så olämpligt så får jag väl skriva till paolos son istället, så kan han peppa sin lillasyster, jag vill ju bara att Paolo Roberto och hans barn har vårt fulla stöd här på forumet.
Citera
2020-05-16, 22:03
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Precis. "kuken ska ha sitt" punkt. Nu sa han själv; hon tycker nog inte det är så trevligt och vill helst inte vara där

han blir offer, han blir pervers våldtäktsman. han har blottat strupen och då tar de hela handen så att säga.

förresten, hur lång tid tar det tills det blir betraktat som våldtäkt om kvinnan man ligger med inte njuter....

Ja exakt, om kvinnan inte kommer så är det våldtäkt. Tror det blir lag 2021 efter motion av Linda Snecker.
Citera
2020-05-16, 22:05
Medlem
adolfitlers avatar
Det är ju glasklart att alla kvinnor egentligen är arga för att de ville vara den "kvinnan". Paolo har allt en man kan önska och han gör som han vill. Tyvärr blev det en PK-syntax error krock när den perfekte invandraren från förorten som har allt också köpte sex. Nu förstörde han alla kvinnors dröm och det är egentligen det dom är arga på, "varför var det inte mig han valde".
Citera
2020-05-16, 22:05
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Heh..den hade suttit fint va Fast lite pjuk, när man tänker på det. Näe, kvinnor i hennes ålder är oftast tillräckligt smarta (läses: smartare än en italienare) för att hålla sig lugna och inte äventyra hela sin framtid.

Ja okej, du har rätt i att "affärsupplägget" känns aningen osannolikt och inte speciellt lukrativt.

Men hur kommer det sig att du inte kan yppa vad denna kvinna ska pyssla med? Så länge du inte nämner _vem_ hon är torde det väl vara riskfritt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in