2020-05-16, 13:52
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kollade på TV4-play och såg att dom tagit bort torskens bild från serien Farmen. Snart är han bara en våt fläck och ju mer han öppnar truten desto mer sänker han sig till botten. Vore karma om han fick Corona på köpet och hamnar i respirator. Då får han lite gratis morfin samtidigt nu när intäkterna försvinner en efter en.

Behöver man välja om man vill vara Paolo eller en skadeglad fitta som du är valet enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Allt Paolo Roberto gjorde var att betala en kvinna för att få knulla henne. Detta skiljer sig inte från att bjuda ut en kvinna på middag eller köpa henne ett par nya skor för att sedan få knulla henne.
Jag tycker att vi borde stödköpa Paolo's fryspizzor. Paolo borde byta leverantör av hans fryspizzor och sälja dem hos Netto, Lidl och Willys istället.

Än sen? Självklart är det inte första gången Paolo Roberto köper sex, det fattar vem som helst.

Dock fel att påstå att det inte skiljer sig mellan att betala för sex kontra att betala för gåvor och middagar. Det förstnämnda är sunkigt och smutsigt medans det andra är lite mer stilfullt.

Snacka om moralpanik när butiker t.o.m. självmant börjar plocka bort varor från hyllan.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Du menar för att de då kommer undan med ett strafföreläggande?

Ja polisen sa att om de erkänner blir det inte ens rättegång och straffet blir lågt.
Citera
Medlem
Jag tycker vi alla ska gå in och stötta paolo efter allt han gjort och all skatt han har betalat i detta land.
För alla som stöttar paolo!
https://www.instagram.com/teampaoloroberto/
Citera
2020-05-16, 13:53
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettberg
Orden du letar efter är: betald våldtäkt.

Låt mig vara extra tydlig, det är inte tal om någon betald våldtäkt. Kvinnan ifråga säljer sexuella tjänster. Hon säljer sin kropp, förstår du innebörden av vad det betyder, om inte borde du sluta knarka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Nej. Det är inget grundläggande mänskligt behov att utöva sin sexualitet med någon annan människa. Alla människor kan tillfredsställa sin sexualitet på egen hand.

Du har fel. Bara för att du är a-sexuell så är inte alla det.
Citera
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Nej. Det är inget grundläggande mänskligt behov att utöva sin sexualitet med någon annan människa. Alla människor kan tillfredsställa sin sexualitet på egen hand.
Om det hade varit så hade mänskligheten dött ut för länge sedan. "På(med) egen hand" blir inga barn gjorda.
Citera
Medlem
LucioFontanas avatar
Jag tycker Paulo Roberto är den vidrigaste personen i Sverige. När han kommer i rutan så byter jag kanal. Han ska försöka framställa sig som lite charmig italienare. Han e en skam för italienare. Hur kan en person som misshandlat oskyldiga människor i kungsan hela sin ungdom bli någon slags bra person i media. Hela människan lyser av komplex. Han e bara intresserad av sig själv o sitt lidande. Skiter totalt i sina offer. Hoppas han blir bortglömd och behandlat som en pestsmittad resten av livet. Så han får smaka på lite av det lidande han har givit sina medmänniskor. Jävla horbock! Asful grottmänniska. Riksdumhuvud! Vem köper hans produkter? Sinnessjuka person förmodligen, sluta ge den jäveln plats. Skönt att han e sparkad från sina uppdrag.
Citera
2020-05-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Du menar för att de då kommer undan med ett strafföreläggande?

De slipper rättegång om de erkänner på plats. Horberto vägrade erkänna enligt vad jag förstår?
Citera
2020-05-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Låt mig vara extra tydlig, det är inte tal om någon betald våldtäkt. Kvinnan ifråga säljer sexuella tjänster. Hon säljer sin kropp, förstår du innebörden av vad det betyder, om inte borde du sluta knarka.

Tror du på riktigt att alla som säljer sex i bordeller gör det frivilligt? För så är inte fallet.
Citera
2020-05-16, 13:56
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Flaxande blick? Vad betyder flaxande?

Han såg henne stendött i ögonen när han sa att han inte besökt en prostituerad förut.

Jag tycker förresten du ska sluta kalla dessa tjejer för "horor", det är nedvärderande. Sexarbetare är ett bättre ord.

Det blir inte bättre av att använda ett finare ord. Mer än att man dövar sitt eget dåliga samvete.
Citera
2020-05-16, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Övertramp? Du tror väl inte på allvar att han råkade förvirra sig in i en port och en lägenhet där det av händelse låg en illegal bordell för första gången i hans liv? Och just då gjorde polisen razzia! Vilken himla otur! Detta är hans livsstil. I Italien gör han det säkert ännu oftare. Varför skall svenska kvinnor respektera er när ni har en sådan dekadent moral?

Jag skriver övertramp inom citationstecken då jag inte ser det som ett riktigt övertramp. Om det nu är så att italienska män inte i samma utsträckning som svenska män låter sig hunsas av svenska feminister (medan män från andra världsdelar lever rövare) så är det enbart positivt.
Citera
2020-05-16, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucioFontana
Jag tycker Paulo Roberto är den vidrigaste personen i Sverige. När han kommer i rutan så byter jag kanal. Han ska försöka framställa sig som lite charmig italienare. Han e en skam för italienare. Hur kan en person som misshandlat oskyldiga människor i kungsan hela sin ungdom bli någon slags bra person i media. Hela människan lyser av komplex. Han e bara intresserad av sig själv o sitt lidande. Skiter totalt i sina offer. Hoppas han blir bortglömd och behandlat som en pestsmittad resten av livet. Så han får smaka på lite av det lidande han har givit sina medmänniskor. Jävla horbock! Asful grottmänniska. Riksdumhuvud! Vem köper hans produkter? Sinnessjuka person förmodligen, sluta ge den jäveln plats. Skönt att han e sparkad från sina uppdrag.

Bra observation angående att han är bara intresserad av sig själv d.v.s avsaknad av empati. Gör det lättar att köpa en betald våldtäkt och kalla det köpa sex utan dåligt samvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in