2020-05-16, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Jasså. Tror du hon deklarerat en enda krona i sitt liv? Det tror inte jag.
Hade hon kunnat arbeta som läkare eller professor istället, så hade hon givetvis gjort det.

De flesta kvinnor, både i Östeuropa och i Västeuropa, kan inte bli läkare eller professorer. Dessutom drar de jobben inte alltid in mer än prostitution. Finns kvinnor som gått från högutbildade yrken till prostitution och tjänat mer:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-4257282/Brazilian-lawyer-dumped-career-PROSTITUTE.html
Citera
Medlem
Xexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Kolla följande inlägg av Xallo 2012

(FB) Skvaller om Paolo Roberto - "Kungen av Kungsan"

Tänk efter lite, det krävs ändå LITE efterforskning för att ens ta reda på vilken gata man ska svänga in på för att köpa en hora i Stockholm, om man aldrig har gjort det tidigare så är det inte helt lätt. Så Paolo råkade nog inte bara svänga in där och oj, här finns horor, wow, fan, ok, jag testar.

Idioten har nog sen tidigare vetat om hur det går till i denna undre värld bra länge, så det är fan inte första gången han har köpt en hora i Stockholm, det är lixom inte bara att traxa ned på stan och köpa en hora aka Amsterdam.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Blev du så upprörd bara för att du, för att ens ha en chans att få till nåt ragg, måste kasta pengar över tjejerna? Det behöver inte jag och det har jag aldrig behövt. Men så är jag jävligt het också.

Haha, de flesta killar har bjudit en tjej när de har dejtat och många tjejer undviker "snåla" killar. Att vara gentleman är detsamma som att köpa sex.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ingen rök utan eld visar sig stämma väl i detta fall. Ännu lustigare att han med flaxande blick sa till Strömstedt att det var första gången han besökte en hora. Fy fan vad han blev ingenting .

Flaxande blick? Vad betyder flaxande?

Han såg henne stendött i ögonen när han sa att han inte besökt en prostituerad förut.

Jag tycker förresten du ska sluta kalla dessa tjejer för "horor", det är nedvärderande. Sexarbetare är ett bättre ord.
Citera
2020-05-16, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Är det ö h t ett brott när en vuxen man köper sex av en vuxen kvinna? Det här lagen är framhetsad av socialdemokratiska kvinnoförbundet med den vedervärdiga Inger Segelström i spetsen. Samhällsandan då var sådan att ingen vågade ställa sig upp och tala om det orimliga i lagförslaget. Alla skulle vara "feminister". Så nu får vi leva med detta, och att polisresurser lägga på att jaga stackars sexköpare istället för att jaga riktiga brottslingar.

Det är bara horkarlarna som får leva med det. Vi andra bryr oss inte om sexköpslagen då den inte påverkar våra liv.
Citera
2020-05-16, 13:41
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Det är två olika frågor som du får separera. Har hon inte rätt att vara här ska hon ut. Men om hon har frivilligt sex med Paulo är det deras ensak.

Nej det är inte två saker. Islamisten är här för att muslimer i Sverige efterfrågar honom, tiggaren från Rumänien är här för att folk ger honom pengar, den lönedumpande, svartarbetande polska byggnadsarbetaren är här för att någon anställer honom och denna prostituerade kvinna är här för att svenska män vill köpa henne. Precis alla migranter i Sverige är här för att någon som Paolo vill ha dem här. Så länge det finns efterfrågan på migranter så kommer det komma migranter. Paolo efterfrågade denna migrant så därför är hon här.
Citera
2020-05-16, 13:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
men det finns så många bättre sätt att rikta polisiära resurser mot att bekämpa detta än att jaga torskar som besöker en frivillig prostituerad.

Det krävs faktiskt inte mycket resurser för att stänga ner en bordell och sätta dit ansvariga. Jag tror att man vill bara demonstrera hur duktiga svenska poliser är och hur mycket jobb de har gjort hittills, vilket egentligen är löjligt jämfört med hur andra länder löser denna typen av brott. Böter drar också in pengar iofs..
Istället borde polisen lösa grövre brott och sätta dit framförallt podifiler och hänsynslösa kriminella som låter t. Ex. minderåriga sälja knark.
Citera
2020-05-16, 13:42
Medlem
sarcastic.bastards avatar
Hans största misstag var att gråta ut i tv. Han trodde säkert att folk skulle tycka synd om han och att hans skulle få respekt genom att säga sanningen. Men det blev precis tvärtom.
Citera
2020-05-16, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Är det ö h t ett brott när en vuxen man köper sex av en vuxen kvinna? Det här lagen är framhetsad av socialdemokratiska kvinnoförbundet med den vedervärdiga Inger Segelström i spetsen. Samhällsandan då var sådan att ingen vågade ställa sig upp och tala om det orimliga i lagförslaget. Alla skulle vara "feminister". Så nu får vi leva med detta, och att polisresurser lägga på att jaga stackars sexköpare istället för att jaga riktiga brottslingar.

Du får sälja sex men olagligt att köpa. Värdensn äldsta yrke, e nog før att få samhälle att modernt ut, samma sett som att det e olagligt att kissa i allmänheten
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Ja uppenbarligen lever vi inte i en rättsstat. Det formella straff PR fått har han redan fått utdelat, hans straff är avtjänat. Men det räcker naturligtvis inte för den kulturmarxistiska lynchmobben - hans leverne och sociala anseende ska också ner i botten.

Bilden med tummen-upp han la upp på Instagram är det perfekta fuck-you:t till alla moraliserande extremfeminister á la zaralarsson där ute!
Nej, liknar mer en religiös sekt än en rättsstat.
Det lustiga är hur andra grova brott normalt ursäktas med uppväxt, socioekonomiska faktorer, underutvecklad hjärna,..
Typexempel är väl när polischefen sitter och uttalar sig om vilket trrauma mördaren kan tänkas lida av efter att ha slaktat en kvinna med kniv
Det offret är utan räddning, detta offer fortsätter med sin verksamhet som vanligt dör hon drar in 115.000/vecka skattefritt om vi går efter uppgifter i denna tråd.
Men vad PR har gjort är värre i denna moralsekt än valfritt annat grovt våldsbrott.
Citera
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Blev du så upprörd bara för att du, för att ens ha en chans att få till nåt ragg, måste kasta pengar över tjejerna? Det behöver inte jag och det har jag aldrig behövt. Men så är jag jävligt het också.

Alltid när man diskuterar vänsterblivna är det samma sak; dåligt formulerade inlägg och omförmåga att hålla sig saklig och ska dra upp saker som är helt irrelevanta. Ska du hävda att du är en tuffing här så krävs det faktiskt bildbevis här för jag är nämligen övertygad om att du är oskuld. Och nej, shemales gills inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
De flesta kvinnor, både i Östeuropa och i Västeuropa, kan inte bli läkare eller professorer. Dessutom drar de jobben inte alltid in mer än prostitution. Finns kvinnor som gått från högutbildade yrken till prostitution och tjänat mer:

https://www.dailymail.co.uk/news/article-4257282/Brazilian-lawyer-dumped-career-PROSTITUTE.html

Det är så patetiskt att folk tror att alla bara kan plugga till läkare eller professor. NEJ! Alla kan inte, alla har inte samma förutsättningar och alla är inte tillräckligt smarta och drivna för det även om de skulle vilja jobba som det.

En prostituerad drar dessutom in mer pengar än en läkare, jurist eller civilingenjör, i alla fall i Sverige, precis som du säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in