2020-05-16, 13:32
Medlem
TuffRobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Padre Paulos boxning-boxers 3- pack. Så att du kan känna dig trygg och hålla paketet på plats när det hettar till om öronen..

Fy faan! Han kommer ju att bli ännu rikare! DRESSMAN presenterar!
Citera
2020-05-16, 13:36
Medlem
ballobass avatar
Kolla följande inlägg av Xallo 2012

(FB) Skvaller om Paolo Roberto - "Kungen av Kungsan"
Citera
2020-05-16, 13:36
Medlem
oceandrives avatar
Han har ju gått från 3000 likes per bild på insta till 10.000 likes så detta visar ju att han har supportrarna med sig.
Citera
2020-05-16, 13:37
Medlem
Måste han inte ha brutit mot 2-metersregeln?
Citera
Medlem
Bones1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Du beter dig som en äcklig fästing. Skrev jag inte att du skulle sluta citera mina inlägg. Vad fan är det du inte fattar? citera aldrig mer mina inlägg!!

Du äger inte dina inlägg.

Jag är benägen att hålla med honom också. Är det inte jobbigt att gå runt med så mycket hat och ilska hela tiden? Är det vad du verkligen vill?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Fast varför vill man ligga med en rumänska i en sunkig lägenhetsbordell när man utan problem skulle kunna få massor av 10 poängare i vanliga livet?

Det är en bra fråga. Han borde ju lätt kunna plocka slynor på Riche. Och han måste ju inse att det skulle kunna komma ut. Fnasket skulle ju kunna börja skvallra eller rent av utpressa honom.
Citera
2020-05-16, 13:38
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krytte
Man kan dömas för oaktsam våldtäkt om det framkommer att man under sexakten var medveten om att kvinnan var tvingad att ha sex. I ett uppmärksamt fall skrev en man som köpt sex efteråt på ett forum att han trodde kvinnan var tvingad att ha sex. Mannen dömdes för oaktsam våldtäkt. Paolo uttryckte sig, som jag minns det, svepande i intervjun att det kan vara så att det var kvinnan kan ha varit tvingad att ha sex.

Är det någon som är mer insatt i domen som kan jämföra med detta fall?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/8mjw71/hovratten-faststaller-valdtakt-vid-sexkop

Jag noterade det också och just Paolos uttalanden stämde överens med det rättsfallet.

Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Någon annan som reagerar på att Paolo som - enligt sig själv - är god för miljoner och lever i ett lyckligt förhållande väljer att gå till en hora som tar 1500 kr för ett ligg. stå i kö med andra karlar för att knulla. Känns jävligt sunkigt.

Hade det varit en snygg och exklusiv eskort hade jag kunnat förstå det mer. Det är ju knappast pengar som fattas.

Nu är det väl så att det här naturligtvis inte är första gången och att det finns något slags beroende bakom det hela och då har han väl gått och blivit snål. Dumsnål dessutom, det här kommer att bli ett jävligt dyrt knull.

Jag hade inte satt på den smutsiga horan om jag själv hade fått 15 000 kr betalt för att göra det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Du får se intervjun med Paolo igen. Han säger att rakt ut att han inte visste nåt om kvinnan och inte brydde sig heller. Först efter att han blev tagen så bryr han sig väldigt mycket....

Det är uppenbart att Paolo ljuger mycket i intervjun.
Citera
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
Haha det hörs att du baserar din syn på prostitution av att ha sett Lilja 4-ever och feministerna som syns och hörs nu efter Paolo-nyheten.

Givetvis har du helt fel. De tjänar bra pengar på det här yrket, pengar som dessutom står i direkt paritet med deras utförande. Varför skulle de inte försöka vara så närvarande som möjligt när det är ett sätt för dem att få återkommande kunder?

Komiskt också att läsa hur så många hävdar att dessa kvinnor som säljer sex är fattiga stackars offer som gör det som en sista utväg, men samtidigt vill ta ifrån dem den enda inkomstkälla de lyckats skaffa sig. Utan detta hade de med andra ord inte haft en spänn. Att dessutom se på dessa kvinnor som hjälplösa offer utan någon förmåga till egen beslutsfattning är en rätt risig kvinnosyn. Jag ser de snarare som självständiga kvinnor som valt detta och äger sitt eget val av yrke.

Prostitution kommer alltid att finnas. Gör man det lagligt får man bort den stora delen av trafficking, vilket är det smutsiga i det hela. Men många verkar inte fatta att man kan välja att hora utan att vara en del av trafficking eller att man horar under ett hallick. Att man aldrig frivilligt kan göra pengar på att sälja sex betyder ju att alla sexutövare inom porrindustrin också är offer...

Vi vet inte omständigheterna kring kvinnan Paolo var med och bör därför inte påstå något annat än att han valt att bryta mot lagen om sexköp och hur han satte hela sitt liv på spel.
Utmärkt inlägg. Ja, de kvinnohatande betahanne feministerna säger ju bara det deras feministiska flickvänner vill höra. Att vara feminist är att hata kvinnor.

Allt Paolo Roberto gjorde var att betala en kvinna för att få knulla henne. Detta skiljer sig inte från att bjuda ut en kvinna på middag eller köpa henne ett par nya skor för att sedan få knulla henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Jag förstår inte dom som menar att Elin Härkönen skulle vara en pangbrud? Helt ärligt så tycker jag att hon är mer motbjudande än bjudande. En korsning mellan Camilla Läckberg och Gunde Svan. Ingen sex appeal what so ever.
Nä hon är inte snygg alls om du frågar mig, och det är talande att Paolo betalar för prostituerade samtidigt som han dejtar henne. Paolo var nog bara med henne för hennes ålder. För honom är hon såklart fräsch.

Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Pålle, pålle, pålle - vilken skit du har ställt till med. Du är körd så in i helvete livet ut. Inga feta penningar, inga bjudningar och ingen glans i finrummet.

Jävla SOPA!
Ja Paolo kommer få det tufft nu framöver, men han har rent tekniskt inte gjort något moraliskt fel här. Han var ju inte ens gift med Elin, och folk gör ju ändå slut och tar ut skilsmässor på löpande band, så det är inte hela världen om det tar slut nu mellan Paolo och Elin.

Jag tycker att vi borde stödköpa Paolo's fryspizzor. Paolo borde byta leverantör av hans fryspizzor och sälja dem hos Netto, Lidl och Willys istället.

Citat:
Ursprungligen postat av ballobas

Än sen? Självklart är det inte första gången Paolo Roberto köper sex, det fattar vem som helst.
Senast redigerad av EliasAlucard 2020-05-16 kl. 13:46.
Citera
2020-05-16, 13:39
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiccardoTubbs
Även om det skulle vara så ser inget tvång eller annat direkt med det där påståendet heller. Är kvinnan fri att gå eller stanna och tycker det är ok att nån annan hjälper till med en annons eller bostad är det väl fritt fram eller. Problem om pengar går till halickar eller ockerhyra för rum som används däremot för att förslava men annars ser jag inget större problem med att nån annan hjälpt till...
Är det ö h t ett brott när en vuxen man köper sex av en vuxen kvinna? Det här lagen är framhetsad av socialdemokratiska kvinnoförbundet med den vedervärdiga Inger Segelström i spetsen. Samhällsandan då var sådan att ingen vågade ställa sig upp och tala om det orimliga i lagförslaget. Alla skulle vara "feminister". Så nu får vi leva med detta, och att polisresurser lägga på att jaga stackars sexköpare istället för att jaga riktiga brottslingar.
Citera
2020-05-16, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas

Ingen rök utan eld visar sig stämma väl i detta fall. Ännu lustigare att han med flaxande blick sa till Strömstedt att det var första gången han besökte en hora. Fy fan vad han blev ingenting .
Citera
2020-05-16, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Enligt lagen har inte Paolo begått någon våldtäkt, varför skriver ni feminister att han har gjort det då?

Det är kvinnan som han har självsexat med som ska avgöra det. Men om hon är tvingad in i prostitution så är hon givetvis också tvingad till att låta sig våldtas av x antal män per dag, varav Horberto då är en av våldtäktsmännen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in