2020-05-16, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Det gör hon redan, annonserar i en annan svensk stad.

Jaha, du tar för givet att tjejen som länkades här tidigare är samma tjej som sålde sig till PR?
Hur vet du? Ärlig fråga.
Citera
2020-05-16, 12:33
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Frågade själv runt bland min bekantskapskrets för ett antal år sen när de flesta var runt 30 och då var det 28/30 som någon gång hade gått till eller som frekvent gick till prostituerade.

Din bekantskapskrets är inte representativ.

Herregud, vad umgås du med för folk?
Citera
Medlem
tjallepetters avatar
Fel av Paolo att köpa trafficking offer. Absolut.

Men godhetsknarkare som sitter på nyhetsmorgon och säger att 100 % av alla prostituerade i Stockholm kommer från Rumänien, Bulgarien och Nigeria och är tvingade ill prostitution genom våld är ju inte att säga hela sanningen.

Finns flera svenska tjejer som gör det av egen fri vilja och det har jag absolut inget emot. Sålänge man inte är tvingad till nått så är det ingen big deal enligt mig. Men nu har Zara Larsson och andra godhetsknarkare fått extra energi.

Paolo är Paolo. Han är en aggressiv och osäker man. Killen var ju kriminell och har byggt hela sin karriär på "kungen i kungsan", och vi bara väntade på en något som skulle rasera allt.
Han har troligen fått hjärnskador efter boxningen för vem i helvete besöker trafficking offer när man är så pass känd, och i Sverige dessutom?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Frågade själv runt bland min bekantskapskrets för ett antal år sen när de flesta var runt 30 och då var det 28/30 som någon gång hade gått till eller som frekvent gick till prostituerade.

Måste ha missuppfattat dig, men menar du att 28 st av 30 st hade gått till prostituerade?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Undra vad det är för sex att han köpte av horan? BDSM?

Nä, gäller det sånt föredrar han män, vilket vi vet från Kungsan-tiden.

Vad har han för ursäkt för att han misshandlade andra människor på den tiden? Förutsätter att det inte var hans fel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Har det framgått om den prostituerade kvinnan knullade med Paolo Roberto av egen fri vilja eller om hon blev tvingad till det? Vad för slags hora är hon? Det finns ju olika kategorier av horor, vissa gör det av egen fri vilja enbart för att tjäna pengar och de verkar överhuvudtaget inte må dåligt över det heller. Enligt den här stockholmsartisten Maggio blev hon våldtagen av honom.. Hur tänker hon här? Känner hon den prostituerade kvinnan, har hon frågat henne om hur det gick till? Vad finns det för bevis att hon blev våldtagen?

https://www.expressen.se/noje/maggio-for-sjukt-for-att-lata-bli-att-lagga-mig-i/
Enligt herrn själv så var det inte så att det var direkt frivilligt ned tanke på uttryck som att han visste att hon inte direkt tyckte att det var trevligt och att det nog inte var ett frivilligt val. P säger ju att det var eget självskadebeteende som gjorde hans val att hitta något riktigt smutsigt och därmed säger han mer eller rent ut att det inte var fråga om den lyckliga horan han träffade
Citera
2020-05-16, 12:34
Medlem
Idittfejss avatar
Hehehe Steffo Törnquist var ej närvaro i dagens Tv4 Nyhetsmorgon som handlade om mäns sexköp.
Citera
2020-05-16, 12:34
Medlem
Konfucius2s avatar
Mycket gnäll och moralpredikan som vanligt i detta avlånga gudsförgätna land. Spyr framför allt på den dubbelmoral som politiker och media står för.

Under antikens Grekland visste man hur livet skulle levas:

Eliten festade tills tuppen gol:

Så gick festerna till

Gästerna dricker vin liggande: Gästerna fick var sin liggplats på kudd-täckta britsar längs väggarna i festsalen. Slavar såg till att alla fick lika mycket av det utspädda vinet i sina dryckesskålar. Till vinet serverades torkad frukt, rostade bönor och kikärter – alltihop rätter som ökade törsten.

Flickor spelade flöjt: En fast del av underhållningen var unga flickor och pojkar som spelade dubbelflöjt, dansade eller utförde akrobatik.

Drickandet tar fart: Symposiets ledare startade dryckestävlingar där det bl.a. gällde att träffa ett mål mitt i lokalen med den sista skvätten vin ur dryckesbägaren.

Erotiska orgier natten lång: Under vinets rus löper gästerna ibland amok. Flöjtflickor och lyxprostituerade utnyttjas av gästerna i vilda sexorgier.

Bak-smälla: Framåt morgonen började alkoholens efterverkningar kännas av, och en del gäster mådde väldigt illa.

Och...

Bland gästerna fanns även så kallade hetärer – lyx*pro*stituerade. Hetärerna var utbildade inom konst, litteratur och filosofi och kunde därför delta i diskussionerna under symposiet.

De kunde även underhålla med sång och dans, och var mästare på erotiska lekar. De var de enda kvinnor som fick delta i festen tillsammans med männen.

Hetärerna sålde sin kropp för pengar eller presenter, men respekterades av de grekiska männen som uppskattade deras kunskaper.

Ja, inte hade de tråkigt...

Och de prostituerade respekterades för sitt yrke. Aristoteles, Platon knullade hejdlöst...
Senast redigerad av Konfucius2 2020-05-16 kl. 12:38.
Citera
2020-05-16, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
30 års åldern som sagt. Öststatsland, tippar då på rumänien aka tjeckien. Polska horor är mer en 80 tals grej så min gissning. Inget säkert men det lär ju komma fram.

Hoppas han är stolt när han ser sina barn o fru, en billig slemmig torsk som utnyttjar trafficing tjejer..vilket föredöme till man..NOT

Stackars barn som får se pappa Horgubbe på tv och löpsedlar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Jag tycker att han som straff skulle tvingas läsa hela den här tråden HÖGT.

Om min partner gjort något liknande så skulle jag bli så jävla ledsen så jag skulle gråta ihjäl mig och slå sönder mitt finporslin.
Om min partner skulle gå på bordell så betyder det att han ljuger för mig, ringaktar mig, ringaktar kvinnor, ringaktar kvinnor i utsatta lägen, ringaktar sig själv/eller förhöjer sig själv till att göra precis vad tusan som helst? Visar taskigt omdöme för sina barn och de kommer få lida för att de har en pappa som knullar på bordell, jag som partner kommer känna mig otillräcklig och ful och värdelös......

Vad är det för ynkryggar till män som inte kan få sex på annat sätt än att köpa en kvinno eller manskropp.
Det är tamigfan det normala att sex föregås av ömsesidig attraktion.
Har man inte förmågan att få sex på ett naturligt sätt kanske det är helt rätt att behöva avstå.
Ta en kurs i socialt samspel i stället för att gynna de kriminella sexprofitörerna!
Citera
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Fast kan inte siffrorna du redogör för bero på att det är lättare att anmäla i ett land där sexköpet i sig inte är kriminaliserat?

Du menar att det är torskarna själva som anmäler misstänkt trafficking och människohandel i de länder där sexköp är tillåtet?

Med den där bakåtvända logiken skulle kanske de 11 torskarna som åkte fast i torsdags natt själva ha ringt polisen och meddelat misstänkt trafficking på en illegal bordell om sexköp vore avkriminaliserat i Sverige? Paolo hade i själva verket blivit hjälte?
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Herregud, Larsson, Maggio och Molly Hammar. Vad det ska tyckas hela tiden, artister är fan värst...

Maggio är inte känd för att stå på barrikaderna, talande för hur det uppfattas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in