2020-05-16, 10:17
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Happy_Seashell
paolo roberto har schyssta åsikter. om hon vill ha en machoman så har hon valt någon med hjärna och humor åtminstone. han är jäkligt mänsklig och smart för att vara macho.

Känner du att du vill omvärdera ditt uttalande så här 14 år senare?
Citera
2020-05-16, 10:18
Medlem
Storm i ett vattenglas. Men jag grunnar på om man kan ha en fetisch för att knulla horor? Eftersom han välsvarvade flickvän inte dög borde han väl snarare annars bytt ut henne?

Måste ju vara nåt åt det hållet...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Flickvännen tackar för allt stöd. Vadå, har någon gått bort, eller? Nej, hennes man köpte sex. Det är helt otroligt orimliga proportioner på den här storyn. Vuxendagiset Sverige. Hur fan lyckas folk göra barn i det här landet?

Om min snubbe köpte sex skulle jag också behöva en del stöd. Otrohet deluxe, minst sagt.
Jo..den hans flickvän troligtvis trodde han var, han gick bort i samma stund detta uppdagades.
Tack och hej, bort med dej Roberto Stjärto!
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Flickvännen tackar för allt stöd. Vadå, har någon gått bort, eller? Nej, hennes man köpte sex. Det är helt otroligt orimliga proportioner på den här storyn. Vuxendagiset Sverige. Hur fan lyckas folk göra barn i det här landet?
Hon kanske tycker att det är jobbigt att förhållandet kraschat mitt framför ögonen på alla. Fullt rimligt.
Citera
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
174 cm, knappast dvärg. rätt medel

Skulle säga 1.65-67. Han är kort alltså för att vara man. Aldrig äver 1.70 .
Har sett han och jag är 1.67 .
Citera
2020-05-16, 10:19
Medlem
JustZlatans avatar
Någon som vet hur länge den prostituerade har befunnit sig i Sverige? Max tre månader är det lag på. Blev Paolo lurad kanske?
Citera
2020-05-16, 10:20
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Ni som kan Paolos karriär, vad gjorde han åren mellan slagskämpe i filmen Stockholmsnatt, tidigt 1990-tal och tills han dök upp som programledare i TV, kokboksförfattare och matföretagare , dvs mellan 1995-2010?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoISLAMnoNOO
Hon påstod att det är ett tecken från coronaviruset förhindrade hela.

Okej, hon är en sån, då förstår jag varför han backade ur.

Citat:
Ursprungligen postat av Promeneramera
Ingen har mått så bra i coronatider som Paolo.

Nu när du säger det, tänkte inte ens på hur skumt det lät, fan vad han ljuger.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Men seriöst, bara håll käften. Paolo har inte förnedrat eller slagit någon hora. Han betalade någon rumänsk prostituerad för en sexuell tjänst, han skadade inte henne och hon mår bra. Snacket om att "Paolo ger sig på försvarslösa fattiga kvinnor från öststaterna", är bara trams från rika prostituerade som vill skydda deras egna marknad.

Det där stämmer inte riktigt, rikare svenska prostituerade har sitt klientel och bryr sig inte så värst om de utländska tjejerna. Svenskorna är konkurrenskraftiga ändå genom att det må vara ett högre timpris men man för oftast bättre service och risken att åka fast är betydligt lägre.

Grejen med att PR nu utges våldta fattiga rumänska kvinnor handlar om moralfeministisk panik där kvinnans förmåga att själv fatta livsbeslut reduceras till noll pga hennes fattigdom, vilket gör det lättare att måla upp bilden av den rike framgångsrike MANNEN som "utnyttjar" den stackars fattiga oförmögna dumma horan.

Det är ett narrativ som hängt med i svensk media väldigt länge men som saknar någon som helst verklighetsförankring.
Citera
2020-05-16, 10:21
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorrelino
Storm i ett vattenglas. Men jag grunnar på om man kan ha en fetisch för att knulla horor? Eftersom han välsvarvade flickvän inte dög borde han väl snarare annars bytt ut henne?

Måste ju vara nåt åt det hållet...

Han lider utan tvekan av psykiska problem. Jag skulle inte bytt ut hans liv, med den flickvännen han har mot att knulla rumänska luder. Vilken frisk människa skulle göra det? Ingen.

Tyvärr ger ju detta alla äckliga feminister vatten på deras kvarn. Trots att Paolos agerande har med psykisk ohälsa att göra.
Citera
2020-05-16, 10:22
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Är inte så insatt i debatten, men vet man något om tjejen?

Innan man vet något om tjejen, så är det väl ganska dumt att spika upp honom på någon slags offentlig skampåle.

Om tjejen är minderårig, eller på något sätt inte vill vara en del av detta, om hon är tvungen att prostituera sig, för att kunna överleva eller försörja sin familj, då är hon ett offer, och Paolo ett stort svin som faktiskt knappt gjort sig förtjänt av syret han andas, men om tjejen faktiskt är där för att dryga ut sin A-kassa eller whatever, och är i rimlig ålder, och självmant har sökt sig till branschen, så vilka är vi att döma ?

Jag tycker moralen hänger helt och hållet i vem kvinnan är. I samma stund som man utmålar alla prostituerade som offer, så utgår man ju lite ifrån att vi kvinnor är lite huvudlösa och inte vet vårt eget bästa, och när man skuldbelägger mannen, så utgår man ju ifrån att mannen är lite smartare och borde veta bättre än att utnyttja stackars kvinnor som inte fattar sitt eget bästa.
Nej, skulle jag vilja prostituera mig, så skulle jag göra det.

Jag skulle för den delen hellre sälja sex än dela ut tidningar. :-) tidningsbuden är väl mer utsatta än några andra, ute på cykel, i storm och regn klockan fyra på morgonen, tror inte heller dom gillar sitt jobb varje dag..
Hurrbah.. snacka om att bli utnyttjade på arbetsplatsen.

Det är en "flicka" i 30års åldern.
Citera
2020-05-16, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Jag har betalat för sex flera gånger och det har varit under fräscha, ordnade förhållanden. Alltid varit trevlig och omtänksam mot sexarbetaren och jag har fått positiva omdömen som gensvar (utöver njutsamt rajtan tajtan som hon enligt egen utsago också tyckte var tillfredsställande på olika sätt - alltså inte enbart sexuellt).

Nu vet jag naturligtvis inte om hon bara sa så för att jag ska bli en återkommande kund men poängen är såklart: vad för fel ligger i att två vuxna, samtyckande individer går med på att ha samlag där den ena parten också får monetär ersättning? Samtycke går självklart att köpa, det gör vi ju med 99% av alla jobb vi har i samhället.

Bara för att någon är fattig betyder inte att de tvingas till det. Sexarbetaren i detta fall kan säkert återvända hem och jobba på farmen men då tjänar hon inte mer än 20 kr om dagen, till skillnad från att sälja sex för 1500kr styck här i Sverige. I slutändan var det med stor sannolikhet hennes eget val. Dessutom är 1500kr nästan 50% mer än vad en vanlig svensk knegare på landsbygden tjänar på en arbetsdag, och detta tjänade hon alltså på en halvtimme. Hur kan det vara dåligt betalt?

Människohandel, trafficking och allt vad det innebär är hemskt. Skärp straffen för koppleri och lagför torskar som besöker traffickerade tjejer, inte torskar som besöker seriösa eskorter som gör det av helt ren fri vilja.

Jag är som sagt orolig att PR kommer må väldigt dåligt av detta och risken för ytterligare självskadebeteende är överhängande. Hoppas han hittar någon professionell att tala med.

Vilken enfaldig tölp du är. Vilken sexarbetare skulle säga till sin kund att du var helt enkelt kass? Lika kass eller värre än de andra som också drömmer om att vara den bästa på att tillfredsställa en hora..

Men du vill inte ens för dig själv erkänna att ett professionellt ligg tänker på stålarna när du sätter på henne. Det vore väl för smärtsamt att inse att du inte betyder något - ens för en sexarbetare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in