2020-05-16, 09:57
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Undrar vad som "drev" honom. Ren lättja eller något som inte den där "gratistjejen" på Sturehof eller Brillo inte ville/kunde erbjuda?

Tror aldrig vi kommer få veta det - en sådan sanning är alltför banal och ärlig
Citera
2020-05-16, 09:57
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madeleine-S
Vill du ha en applåd för att du aldrig köpt sex?
Nej. Jag vill bara inte höra ditt skitsnack om att vi försvarar Paolo's sexköp pga "kvinnohat". Ni feminister är som sagt de största kvinnohatarna, sluta vara så skenhelig.

Citat:
Ursprungligen postat av Madeleine-S
Jag har således träffat fler prostituerade än du och vet hur skadade och förnedrade dessa blir. Det är ingen skitsak för mig.
Du snackar skit, de flesta prostituerade har det bra, om de lever i västvärlden. En och annan mår säkert psykiskt dåligt över det hon jobbar med, men än sen? Tror du att alla yrken som män jobbar med är en dans på rosor eller bra för psyket och hälsan?

Vill du att prostituerade ska må bättre, så bör du förespråka legalisering. Legalisering innebär alltid bättre säkerhet och högre kvalitet, oavsett om det rör sig om prostitution eller cannabis. Du bryr dig inte om prostituerade, du vill bara leka självrättfärdig arg feminist online.

Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Men Paolo ger ju sig på stackars fattiga kvinnor - i torsdags betalade han just en sådan kvinna för sex. Undrar hur många män hon hade haft sex med tidigare samma dag.
Lägg ner feministnarrativet. Han gav en kvinna pengar, vad fan är problemet?

Ni betahanne feminist töntar med er "Paolo ger sig på stackars fattiga kvinnor" får det att låta som om han sparkade huvudet av henne.
Citera
2020-05-16, 09:58
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Allt tack vare Paolos kuk...

Han ville ner i smutsen, som han uttryckte det. Det kan inte bara handla om hög sexdrift.
Citera
Bannlyst
Så när du knulla en kvinna på en smutsig toalett på stureplan när du är hög på koks, så är det hygieniskt. Jag tro nog hororna är mer hygieniska, deras kapital sitter dessutom i fittan, att då vara ohygienisk eller ha sjukdomar är att göra produkten värdelös. Det är som ett åkeri, som köper in en bil, det är ett kapital , vårdar man inte bilen så förstör man kapitalet och då kan man inte producera.

Paolo är offer för C19, hans fru vill inte släppa till, då måste han gå ut på stan och upphandla lite kärlek.

Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Är det en klassresa att bli köpt av Paolo Roberto?
Du måste skoja!

Det är äckligt och ohygieniskt, och beteendet med att köpa en kvinna visar på total empatistörning, och en makalös egoism och brist på impulskontroll. Att han har mage att låta sig intervjuas, och då säger det han tror är de rätta flosklerna, gör mig illamående. Min slutsats är att han är ett veritabelt äckel.

Särskilt nu i Coronatider när det pågår en pandemi där risken ökar för att dra hem virus och bakterier, där sjukdom och död är den yttersta konsekvensen för familjen och omgivning.
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Aj fan..är det lagligt av polisen att läcka så här.

Det är det som kvällstidningarna levt på sedan urminnes tider. Erfar brukar det heta. Dessutom så är Pablo en offentlig person...

O poliserna själva kan få några 1000 i extra inkomst...

Win, win.
Citera
Medlem
Har kvinnorna i studion INSIDE INFO som säger att Paolo var våldsam mot kvinnan han köpte sex av? Om inte, så var det ganska oproffsigt av dem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Manshatet flödar på TV4 just nu
Den allra värsta sorten dessutom..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det är ett "om"..

"Om" kvinnan skulle vart utsatt för trafficking, så skulle nog kvällspressen ha frossat i de också. Att de inte gör det, så får det nog för mig att framstå som att hon jobbar frivilligt.
Ja, jag vet inte, men om hon är offer för trafficking är det kanske inte säkert att hon röjer det i första taget. Att göra det är förmodligen långt ifrån riskfritt.
Citera
2020-05-16, 09:59
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av When6Loves9
Men allvarligt vem bryr sig?

Utöver TV4 - ICA, Coop, RixFM, K-Rauta och några tiotusen följare på Instagram
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Min bedömning av Paolo Roberto har inte med hans sexköp att göra utan jag avskyr honom för hans tidigare bedrifter och dåliga inflytande på svenska folkets hjärnor via sin medverkan i media. Han bidrar till att sudda ut gränszonen mellan kriminalitet och kändisskap.

/Johan

Exakt. Förvånansvärt att han öppet går ut med att han slått sönder folk, alltså han har gått ut på stan och misshandlat människor svårt.
Lika förvånansvärt är att TV4 accepterat hans förflutna, jävlig brist på empati och inlevelseförmåga av TV4 med tanke på alla som blivet drabbade av Paulo Roberto.

TV4 är som en svamp som drar till sig skit och åter skit.

Är det verkligen inte en kille han träffat?
Något som inte sambon kan ge honom.
Polisen är kanske lite hygglig mot honom.
Senast redigerad av amdrillo 2020-05-16 kl. 10:06.
Citera
Medlem
FuckHumanitys avatar
Vafan, låt Paolo doppa! Jävla gnäll här.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
I de fall när man diskuterar legaliserad prostitution och de som är emot det skriker sig blå, så är det precis vad det är. Då är det ett drev mot män och manlig sexualitet.

Så som det är idag dock, men en del trafficking och sämre förhållanden osv., så är det ju mer befogat. Lagarna måste ändras först i så fall.

Personligen skiter jag i vilket. Jag skulle inte betala för ett luder hur lagligt det än var, och hur billigt det än var.

Det finns ju hur mycket fitta som helst där ute, om man bara vill ta för sig. Helt lagligt, och på bra villkor för bägge parter!

Jag har betalat för sex flera gånger och det har varit under fräscha, ordnade förhållanden. Alltid varit trevlig och omtänksam mot sexarbetaren och jag har fått positiva omdömen som gensvar (utöver njutsamt rajtan tajtan som hon enligt egen utsago också tyckte var tillfredsställande på olika sätt - alltså inte enbart sexuellt).

Nu vet jag naturligtvis inte om hon bara sa så för att jag ska bli en återkommande kund men poängen är såklart: vad för fel ligger i att två vuxna, samtyckande individer går med på att ha samlag där den ena parten också får monetär ersättning? Samtycke går självklart att köpa, det gör vi ju med 99% av alla jobb vi har i samhället.

Bara för att någon är fattig betyder inte att de tvingas till det. Sexarbetaren i detta fall kan säkert återvända hem och jobba på farmen men då tjänar hon inte mer än 20 kr om dagen, till skillnad från att sälja sex för 1500kr styck här i Sverige. I slutändan var det med stor sannolikhet hennes eget val. Dessutom är 1500kr nästan 50% mer än vad en vanlig svensk knegare på landsbygden tjänar på en arbetsdag, och detta tjänade hon alltså på en halvtimme. Hur kan det vara dåligt betalt?

Människohandel, trafficking och allt vad det innebär är hemskt. Skärp straffen för koppleri och lagför torskar som besöker traffickerade tjejer, inte torskar som besöker seriösa eskorter som gör det av helt ren fri vilja.

Jag är som sagt orolig att PR kommer må väldigt dåligt av detta och risken för ytterligare självskadebeteende är överhängande. Hoppas han hittar någon professionell att tala med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in