2020-05-16, 09:50
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag måste säga att jag verkligen är irriterad på Paolo Robertos sätt att hantera detta. Ja, han är uppenbarligen vidrig som människa privat och har begått ett brott. Han får ta straffet. Ok. Fine. Så fungerar det. Men varför i helvete ska han sätta sig framför en tv-kamera dagen efter han åkt fast och försöka svänga opinionen till att han själv är det egentliga offret? Och varför köper TV4 hans skitsnack? Granska honom då för helvete era lata jävlar.

Kolla listan över sexköpare som han finns med på, den som det skvallrats om i denna tråd sedan 2010. Snacka med tjejerna han köpt sex av. Då har ni gjort någon jävla insats för journalistisken. Vad fan är detta?

Varför inte slänga fram Engla-mördaren eller vilken annan brottsling som helst, valfri krogmisshandlare och låta dem snyfta över hur jobbigt det är att behöva skada sig själv genom att skada andra människor? Buhu, buhu. Terapi. Kränga mer skit. Buhu. Buhu. Buhu. Å så hemsk jag är, så synd det är om mig som åkte fast. Snyft. Snyft.

Rakryggad? I vilken syltrygg? Jag hade haft mer respekt för honom om han faktiskt stått för att han var ett arsle. Det är inte mitt fel att jag våldtar. Det är inte mitt fel att jag slår ner nån. Buhu.

Tror inte han ser sig så på det viset. Har en kollega på jobbet som är väldigt lik i sättet, extremt behov av att hävda sig konstant, en annan kollega sa att det är bara för att han är 162... hur lång är Paolo?

Vissa ser inte träden p.g.a. all skog, min kollega är riktigt odräglig ur alla aspekter, det man sett och hört av Paolo så verkar det vara samma slags fittskräp till människa.

Och ja, jag håller med i det du skriver, t.ex. kom en interjvu ut i Amelia nyligen om hur fantastiskt enastående det är i parets förhållande, det är fan hyckleri om något.

Tror fan inte ett jävla skit på att det var första och enda gången han gjort detta heller, det är inte som en annan som var 18 år i Dublin, drog ner till en nattklubb med ett gäng killar fick lapdance och sveptes med i det hela och köpte ett blowjob efter.

Nu väntar vi del 2 av anonyma donnor som kommer med spännande historier om hur han velat fått en dildo upokörd i röven och blivit pissad i munnen på.
Citera
2020-05-16, 09:51
Medlem
Manshatet flödar på TV4 just nu
Citera
2020-05-16, 09:52
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Det hade han inte behövt.

Paolo hade med lätthet hittat en villig tjej på t.ex. Sturehof eller Brillo även en torsdag. Han köpte sex av helt andra anledningar.

Den delen av historien är förvisso ganska intressant. Undrar vad som "drev" honom. Ren lättja eller något som inte den där "gratistjejen" på Sturehof eller Brillo inte ville/kunde erbjuda?
Citera
2020-05-16, 09:52
Medlem
Yashas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Här kan BO göra en riktigt bra affär. Vem nu BO är? Har hört olika bud, 16 år eller 30 år, Moldavien, Rumänien.

Skit samma, hon skulle kunna göra sig en rejäl hacka genom att låta sig intervjuas i olika media. Gissar att Aftonslasket och Sexpressen betalar multum för "Tatiana (fingerat namn)" och hennes berättelse om timmen med Paolo. Kukstorlek, hur han tillfredställdes (oralt, analt osv.), vad han sa till henne och dylikt. Tänk vad premiumkunder det skulle locka!

Tror att tidningarna lätt betalar 50.000 kr var för en intervju. Schibsted och Bonniers har pengar! Schibsted har visserligen beslutat att sparka 50 pers, men här gäller det också att tänka på intäktssidan. Dessutom behövs ingen journalist för att tolka Tatiana, random tiggare utan för Willys kan ju rumänska och kan tolka.

Det här blir fina pengar ner i ludrets handväska. En bra idé för driftiga kvinnor att "honeytrappa" kända torskar och berätta om intima stunder!

Haha Bara på Flashback!

PR kommer tillbaka, kanske via kampsporten?
Citera
2020-05-16, 09:53
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Att ni feministiska kvinnohatare försöker framställa Paolo Roberto som ett rovdjur som ger sig på stackars fattiga kvinnor, det är bara för mycket.

Men Paolo ger ju sig på stackars fattiga kvinnor - i torsdags betalade han just en sådan kvinna för sex. Undrar hur många män hon hade haft sex med tidigare samma dag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Tvingas? Det är väl ingen som tvingar någon att bli hora. En fattig rumänsk tjej får möjlighet att göra klassresa, en möjlighet. Horan ställer knappast upp och jobba gratis..

Är det en klassresa att bli köpt av Paolo Roberto?
Du måste skoja!

Det är äckligt och ohygieniskt, och beteendet med att köpa en kvinna visar på total empatistörning, och en makalös egoism och brist på impulskontroll. Att han har mage att låta sig intervjuas, och då säger det han tror är de rätta flosklerna, gör mig illamående. Min slutsats är att han är ett veritabelt äckel.

Särskilt nu i Coronatider när det pågår en pandemi där risken ökar för att dra hem virus och bakterier, där sjukdom och död är den yttersta konsekvensen för familjen och omgivning.
Citera
Medlem
Men allvarligt vem bryr sig?
Det är en jävla skitsak sexköp borde vara lagligtoavsett.
Sen nu sitter Gabriella Kärnekulle Wolffe självutnämnd ”expert” i TV4 och beklagar sig över vilken hemsk människa Paolo är blabla.
Gabriella är så fruktansvärt ful så den fittan lär ju aldrig ha fått knulla i hela sitt liv, skulle inte ens ha sex med henne mot betalning.
Så jävla löjligt av TV4 att ens ta upp skiten, finns betydligt värre saker att visa och fördöma.

Stå på dig Paolo!
Citera
2020-05-16, 09:54
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
"Om" kvinnan skulle vart utsatt för trafficking, så skulle nog kvällspressen ha frossat i de också.

En sådan utredning är mer krävande, gissar att de kommer mer detaljer när Polisen har bättre koll på läget.
Citera
2020-05-16, 09:55
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Manshatet flödar på TV4 just nu

Allt tack vare Paolos kuk...
Citera
2020-05-16, 09:56
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Du verkar störd i huvudet som sitter och hoppas på att en människa ska ta sitt liv???

Ser inget fel i det. Vore en välgärning.

Just den här husspaggen skulle ju inte vara någon större förlust om han hade kulorna att ta sig själv av daga.

Fast fegisblatten gråter nog hellre bland mjuka kuddar i TV4...
Citera
2020-05-16, 09:56
Medlem
Toolmans avatar
Busen får nu landa på fötterna. Imagen som bad boy har bara förstärkts, PR-värdet högre än någonsin. Folk i gemen bryr sig inte ett vitten om den underliga sexköpslagen. Byta ut tv-sofforna mot gyttjebrottning mot 4 stk bikiniklädda skönheter. Veteranboxning mot andra avdankade. Bettingreklam, eller varför inte starta en flytande bordell på neutralt vatten. Youtubekanal med Martin Timell. Fortsätt sparka etablissemanget i ansiktet.
Senast redigerad av Toolman 2020-05-16 kl. 10:00.
Citera
2020-05-16, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Lite besviken över att han var otrogen sådära men tänk så här: Han var otrogen med en hora, då handlade det bara om sex. Hade ju varit mycket värre om det varit en annan kvinna. Visst han är en kändis men det här ramaskriet är så jäkla löjligt.

Jag hoppas han fortsätter twittra sin morgonrutin när han balanserar på huvudet men nu kan han börja balansera på det andra huvudet när han inte får utlopp längre.

Skojar du? Problemet i detta fall är inte otrohet utan det är just sexköpet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in