Citat:
Jag måste säga att jag verkligen är irriterad på Paolo Robertos sätt att hantera detta. Ja, han är uppenbarligen vidrig som människa privat och har begått ett brott. Han får ta straffet. Ok. Fine. Så fungerar det. Men varför i helvete ska han sätta sig framför en tv-kamera dagen efter han åkt fast och försöka svänga opinionen till att han själv är det egentliga offret? Och varför köper TV4 hans skitsnack? Granska honom då för helvete era lata jävlar.
Kolla listan över sexköpare som han finns med på, den som det skvallrats om i denna tråd sedan 2010. Snacka med tjejerna han köpt sex av. Då har ni gjort någon jävla insats för journalistisken. Vad fan är detta?
Varför inte slänga fram Engla-mördaren eller vilken annan brottsling som helst, valfri krogmisshandlare och låta dem snyfta över hur jobbigt det är att behöva skada sig själv genom att skada andra människor? Buhu, buhu. Terapi. Kränga mer skit. Buhu. Buhu. Buhu. Å så hemsk jag är, så synd det är om mig som åkte fast. Snyft. Snyft.
Rakryggad? I vilken syltrygg? Jag hade haft mer respekt för honom om han faktiskt stått för att han var ett arsle. Det är inte mitt fel att jag våldtar. Det är inte mitt fel att jag slår ner nån. Buhu.
Kolla listan över sexköpare som han finns med på, den som det skvallrats om i denna tråd sedan 2010. Snacka med tjejerna han köpt sex av. Då har ni gjort någon jävla insats för journalistisken. Vad fan är detta?
Varför inte slänga fram Engla-mördaren eller vilken annan brottsling som helst, valfri krogmisshandlare och låta dem snyfta över hur jobbigt det är att behöva skada sig själv genom att skada andra människor? Buhu, buhu. Terapi. Kränga mer skit. Buhu. Buhu. Buhu. Å så hemsk jag är, så synd det är om mig som åkte fast. Snyft. Snyft.
Rakryggad? I vilken syltrygg? Jag hade haft mer respekt för honom om han faktiskt stått för att han var ett arsle. Det är inte mitt fel att jag våldtar. Det är inte mitt fel att jag slår ner nån. Buhu.
Tror inte han ser sig så på det viset. Har en kollega på jobbet som är väldigt lik i sättet, extremt behov av att hävda sig konstant, en annan kollega sa att det är bara för att han är 162... hur lång är Paolo?
Vissa ser inte träden p.g.a. all skog, min kollega är riktigt odräglig ur alla aspekter, det man sett och hört av Paolo så verkar det vara samma slags fittskräp till människa.
Och ja, jag håller med i det du skriver, t.ex. kom en interjvu ut i Amelia nyligen om hur fantastiskt enastående det är i parets förhållande, det är fan hyckleri om något.
Tror fan inte ett jävla skit på att det var första och enda gången han gjort detta heller, det är inte som en annan som var 18 år i Dublin, drog ner till en nattklubb med ett gäng killar fick lapdance och sveptes med i det hela och köpte ett blowjob efter.
Nu väntar vi del 2 av anonyma donnor som kommer med spännande historier om hur han velat fått en dildo upokörd i röven och blivit pissad i munnen på.
Bara på Flashback!