Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-16, 10:01
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Lägg ner feministnarrativet. Han gav en kvinna pengar, vad fan är problemet?

Ni betahanne feminist töntar med er "Paolo ger sig på stackars fattiga kvinnor" får det att låta som om han sparkade huvudet av henne.

Problemet är just det - han gav en kvinna pengar för att få stoppa kuken i henne, tömma och sedan åka hem till flickvännen. Nu blev ju visserligen inte slutet riktigt som han hade tänkt.

Betahanne - är du INCEL eller?
Citera
2020-05-16, 10:01
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Tror aldrig vi kommer få veta det - en sådan sanning är alltför banal och ärlig

Tyvärr har du nog rätt, men det skulle likväl vara intressant att veta vad motivationen var.
Citera
2020-05-16, 10:02
Medlem
PippiDrengs avatar
Det upprepas hela tiden att kvinnan kom från ett av Europas fattigaste länder.
Vad spelar det för roll vilket land kvinnan kommer ifrån samt det landets ekonomi?
Citera
2020-05-16, 10:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckHumanity
Vafan, låt Paolo doppa! Jävla gnäll här.
Jag menar det, han är människa han också!
Citera
2020-05-16, 10:03
Medlem
Tycker fan synd om Paolo Helt sjukt att alla företag ska få sån jävla moralpanik över att han varit lite kåt och tagit hjälp utav en av världens äldsta yrken.

Oavsett vad kvinnorna har för bakgrund är det aldrig köparens ansvar att ta reda på om dom är "kravmärkta" eller inte. Hur skulle det ens se ut om varje man skulle börja hålla förhör med varenda kvinna innan han betalar för hennes tjänster?

Nä, fyfan. I helgen blir det att stödäta på Paolos restaurang i stan för att visa att han inte är ensam! Hoppas ni alla gör detsamma.
Citera
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nykn0llad
Jag fattar fortfarande inte, vad har han gjort för fel?

Jag tror de flesta här tyckt han var cool om han gjort det med en dvärghora
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Det kan inte bara handla om hög sexdrift.

Tror inte sexdriften har så mycket med saken att göra - snarare makt, möjlighet och annat han inte reflekterat över förrän allt gick åt helvete.
Citera
2020-05-16, 10:05
Medlem
Madeleine-Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Nej. Jag vill bara inte höra ditt skitsnack om att vi försvarar Paolo's sexköp pga "kvinnohat". Ni feminister är som sagt de största kvinnohatarna, sluta vara så skenhelig.

Du snackar skit, de flesta prostituerade har det bra, om de lever i västvärlden. En och annan mår säkert psykiskt dåligt över det hon jobbar med, men än sen? Tror du att alla yrken som män jobbar med är en dans på rosor eller bra för psyket och hälsan?

Vill du att prostituerade ska må bättre, så bör du förespråka legalisering. Legalisering innebär alltid bättre säkerhet och högre kvalitet, oavsett om det rör sig om prostitution eller cannabis. Du bryr dig inte om prostituerade, du vill bara leka självrättfärdig arg feminist online.

Lägg ner feministnarrativet. Han gav en kvinna pengar, vad fan är problemet?

Ni betahanne feminist töntar med er "Paolo ger sig på stackars fattiga kvinnor" får det att låta som om han sparkade huvudet av henne.

Varför tror du att prostituerade mår bra? Och framförallt vad är det som driver detta kvinnohat hos dig? Jag är uppriktigt nyfiken eftersom jag aldrig pratar med män som dig i verkligheten. I Sverige är det väl bara torskarna som straffas och varför ska det bli lagligt att skada andra för att man mår dåligt själv. Den handlar inte om sex utan mycket våld och förnedring enligt min erfarenhet.
Citera
2020-05-16, 10:06
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Vad är detta för skitsnack!

Varför ska du smutskasta hans flickvän för?
Du vet väl inget om deras privata sexliv?
Det vet jag visst. Han har varit på min flickvän, dessutom. Han är 100 % analfetischist.
Citera
2020-05-16, 10:07
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran

Nä, fyfan. I helgen blir det att stödäta på Paolos restaurang i stan för att visa att han inte är ensam! Hoppas ni alla gör detsamma.

Bra ide, garanterat fritt från batikhäxor i både kvinnlig och manlig tappning.
Citera
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Våldtas frivilligt? Har du ofta otur när du tänker?
Är Paolo anmäld för den här (enligt dig) våldtäkten?

Att ligga med någon som är i beroende ställning (till en hallick) är en våldtäkt.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Det upprepas hela tiden att kvinnan kom från ett av Europas fattigaste länder.
Vad spelar det för roll vilket land kvinnan kommer ifrån samt det landets ekonomi?

Därför att det är det som är det skamliga, Paolo har inte bara köpt sex utan gjort det från någon i en utsatt situation. Hade det gällt `Isabel` skulle ingen brytt sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in