Citat:
Ursprungligen postat av
Madeleine-S
Inte så oväntat att många på Flashback försvarar Paolo, det är ju inget ovanligt att köpa sex tydligen. Jag tänker att det handlar om hans ( och många andras) kvinnohat och det är det samhället förfäras över. Om Paolo ville ha sex kunde han ha det med sin flickvän eller vara otrogen om han kände för det. Men dessa tjejer från Europas fattigaste länder får ta emot mäns stora problem på ett förnedrande sätt och ofta blir de även fysiskt skadade. Jag är barnmorska och ser skador som dessa män orsakar. Att han har mage att säga att han har ett SJÄLVSKADEBETEENDE får mig att kräkas. Skär dig i handlederna istället Paolo.
Du verkar ju vara en sinnessjuk, manshatande feminist. Jag har aldrig köpt sex i hela mitt liv, kommer aldrig göra det heller (inte för att det är olagligt utan eftersom det är smutsigt). Däremot försvarar jag Paolo Roberto i den här frågan inte för att jag "hatar kvinnor" och liknande feministisk propaganda (de största kvinnohatarna är ju ändå ni feminister), utan helt enkelt eftersom jag anser att det är en skitsak att betala för sex. Ingen man eller för den delen kvinna som håller på med det yrket, förtjänar att få deras liv förstörda över en totalt harmlös skitsak.
Att ni feministiska kvinnohatare försöker framställa Paolo Roberto som ett rovdjur som ger sig på stackars fattiga kvinnor, det är bara för mycket. Ni feminister finns inte på riktigt. Hela er schtick är bara en löjlig act.