2020-05-16, 09:47
Medlem
Jäkligt trist!
Alltid gillat Paulo och hans resa. Men så jäkla dåligt och klantigt.
Hur kan man inte fatta att de tjejerna han betalar för egentligen gör det mot sin vilja och säkerligen mår jäkligt dåligt. Vad är det för ruttet empatilöst beteende.

Hade han också varit lite smart så hade han inte kört någon självömkan i TV4. Utan istället fokuserat på de riktiga offren. Och bett om ursäkt till dem han utsatt.
Citera
2020-05-16, 09:47
Medlem
Imnshos avatar
Här kan BO göra en riktigt bra affär. Vem nu BO är? Har hört olika bud, 16 år eller 30 år, Moldavien, Rumänien.

Skit samma, hon skulle kunna göra sig en rejäl hacka genom att låta sig intervjuas i olika media. Gissar att Aftonslasket och Sexpressen betalar multum för "Tatiana (fingerat namn)" och hennes berättelse om timmen med Paolo. Kukstorlek, hur han tillfredställdes (oralt, analt osv.), vad han sa till henne och dylikt. Tänk vad premiumkunder det skulle locka!

Tror att tidningarna lätt betalar 50.000 kr var för en intervju. Schibsted och Bonniers har pengar! Schibsted har visserligen beslutat att sparka 50 pers, men här gäller det också att tänka på intäktssidan. Dessutom behövs ingen journalist för att tolka Tatiana, random tiggare utan för Willys kan ju rumänska och kan tolka.

Det här blir fina pengar ner i ludrets handväska. En bra idé för driftiga kvinnor att "honeytrappa" kända torskar och berätta om intima stunder!
Citera
2020-05-16, 09:48
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madeleine-S
Inte så oväntat att många på Flashback försvarar Paolo, det är ju inget ovanligt att köpa sex tydligen. Jag tänker att det handlar om hans ( och många andras) kvinnohat och det är det samhället förfäras över. Om Paolo ville ha sex kunde han ha det med sin flickvän eller vara otrogen om han kände för det. Men dessa tjejer från Europas fattigaste länder får ta emot mäns stora problem på ett förnedrande sätt och ofta blir de även fysiskt skadade. Jag är barnmorska och ser skador som dessa män orsakar. Att han har mage att säga att han har ett SJÄLVSKADEBETEENDE får mig att kräkas. Skär dig i handlederna istället Paolo.
Du verkar ju vara en sinnessjuk, manshatande feminist. Jag har aldrig köpt sex i hela mitt liv, kommer aldrig göra det heller (inte för att det är olagligt utan eftersom det är smutsigt). Däremot försvarar jag Paolo Roberto i den här frågan inte för att jag "hatar kvinnor" och liknande feministisk propaganda (de största kvinnohatarna är ju ändå ni feminister), utan helt enkelt eftersom jag anser att det är en skitsak att betala för sex. Ingen man eller för den delen kvinna som håller på med det yrket, förtjänar att få deras liv förstörda över en totalt harmlös skitsak.

Att ni feministiska kvinnohatare försöker framställa Paolo Roberto som ett rovdjur som ger sig på stackars fattiga kvinnor, det är bara för mycket. Ni feminister finns inte på riktigt. Hela er schtick är bara en löjlig act.
Citera
Medlem
Madeleine-Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Du verkar störd i huvudet som sitter och hoppas på att en människa ska ta sitt liv???
? Det finns många som har självskadebeteende men som inte skadar andra människor för det. Rispade handleder är vardagsmat för mig som jobbar med flickor/kvinnor.
Citera
Medlem
Jag kan förstå Paolo. Han säger när det går bra, så hittar jag alltid ett sätt att förstöra det. Känner igen mig i det. Tycker inte detta är en offerkofta, men det är Paolo som är på skampålen och det är han som folk är intresserade av. Han rationaliserar inte. Konstigt när man har en förklaring så är det en ursäkt.

Däremot förlorar han på att resonera som feministerna. "vidrigt beteende, stackars kvinna" osv. Skulle bara sagt: Ja jag köpte sex, jag har ett sexmissbruk och tänker på mitt behov i den situationen.

I TV4 pratar feministerna som alla andra feminister. "Hemskat att Paolo får tala ut, skit i honom, hur känner kvinnan sig?"
"det är det vi ska prata om nu"

haha
Citera
2020-05-16, 09:49
Medlem
Kingen gråter ut nu hos Jenny i nyhetsmorgon TV4 jag har ett självskadebetende va?
Han har väl inte gjort annat än slagit andra på käften, hoppas han gpr ned sig ensam försupen på en parkbänk i Kungsan.
Citera
2020-05-16, 09:50
Medlem
Fittheligeandes avatar
Tycker synd om hans flickvän. Hon verkar vara en fin tjej. Men detta är priset kvinnor får betala när de envisas med att välja bad boys till män, som käkar machokaka till frukost varje morgon.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Jo, om hon är utsatt för människohandel.

Det är ett "om"..

"Om" kvinnan skulle vart utsatt för trafficking, så skulle nog kvällspressen ha frossat i de också. Att de inte gör det, så får det nog för mig att framstå som att hon jobbar frivilligt.
Citera
Medlem
Äntligen är det finito för den där pajasen "kungen av Kungsan"
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Det tragiska är väl att han måste köpa sex, varför får han inga tjejer på vanligt vis?

Det hade han inte behövt.

Paolo hade med lätthet hittat en villig tjej på t.ex. Sturehof eller Brillo även en torsdag. Han köpte sex av helt andra anledningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Han har förlorat mycket för en liten bagatell.

Absolut men om man vet vad konsekvensen av bagatellen är och man gör det ändå så är man ju inget offer. Han visste att sexköp är olagligt och att drevet skulle gå om han åkte dit, nä han är inget offer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Normalt skulle jag inte ge mig in i en sån här debatt, men med tanke på vilket drev det just nu är mot Paolo så vill jag åtminstone få lufta min åsikt..💭 (Med tillägget att jag är tjej).

Har läst tråden sen ca 12-tiden igår, med paus för sömn 💤.

Diskuterade det även med min sambo igår. Han är 100% inne på att Paolo borde dras till skampålen, pryglas och lämnas att dö, as a figure of speach..🤔

Jag å andra sidan tycker inte detta är klokt 😳🤭.. Mannen har köpt sig en sexuell tjänst (varför bryr jag mig mindre om..), han har inte haft ihjäl någon, inte satt på ett småbarn, inte ja ni fattar..☝🏼Och blir förföljd, hotad och uthängd på detta viset 😳?!

Självklart blir det löpsedlar iom hans kändisskap. Men om man ex läser vad som stod i Aftonbladet i veckan så har 1 av 10, alltså EN av TIO svenska män nån gång gjort detsamma! Och antagligen i dom flesta fall betalas bötern och life goes on..🤷🏼‍♀️ Men denna man förlorar allt och dessutom i rampljuset!

Självklart var det ett svinigt beteende mot hans sambo, det är väl dom flesta överens om. Men bortsett från det.

Mannen kommer förlora allt han jobbat för sen han sprang runt i sina kickerskläder och var kungen av kungsan. Är det verkligen i proportion till brottet 🤔..

Enligt mig var själva ”pudlingen” dock katastrof, så fort orden ”Detta var första gången” lämnade hans mun så fattade man att han ljög. Tror han själv även insåg det att döma av hans minspel. Och ”själv blivit utnyttjad”? Ja jag vet inte..🤷🏼‍♀️

Angående legalisering av prostitution är jag (som många andra länder) FÖR det.

Det finns gott om tjejer som ”horar ut sig” på alla möjliga vis i utbyte mot pengar, jag har själv sett en del på nära håll. Men det är en annan diskussion..🤐

Jag hoppas han klarar sig ur detta utan att ex ta sig själv av daga, att han förlorat allt redan kan vi väl vara överens om..🤭

Mina ord, min åsikt.

Tack för mig 👋🏼

Tror det är första gången jag instämmer med en kvinna i så mycket och i allt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in