2020-05-16, 09:44
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Det lite fånig det här..Hur många Svenska köper inte sex i Thailand eller i Tyskland? Det är Sverige som en har dålig lagstiftning, att man kriminalisera sexköpet och inte horan. Det är horan som säljer sex begå också brott.

Skulle lagen varit rättvis, så skulle båda parterna blivit straffade både horan och torsken, inte bara torsken. Horan åker väl inte ens ditt för skattebrott?

Med tanke på att ett samlag kostar ca 3000:- , dom producera väl 10 st samlag om dagen utan att betala moms eller arbetsgivaravgifter.
Den lite större och bredare frågan är i vilken utsträckning lagstiftningen skapar utrymme för den dolda sexhandel där trafficking och utnyttjande av minderåriga existerar. I själva verket är det kanske politikerna som bär det största ansvaret för att minderåriga rumänskor utnyttjas på bordeller i Stockholms finaste kvarter.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Du verkar störd i huvudet som sitter och hoppas på att en människa ska ta sitt liv???

Eller så är du bara osedvanligt korkad som inte förstår kopplingen mellan självskadebeteende och att skära sig?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Tvingas? Det är väl ingen som tvingar någon att bli hora. En fattig rumänsk tjej får möjlighet att göra klassresa, en möjlighet. Horan ställer knappast upp och jobba gratis..
Jo, om hon är utsatt för människohandel.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av flashback44
"Roligt att det blir sånt ramaskri när en kändis köper sex samtidigt som Sverige varit under en våg av våldtäkter/gruppvåldtäkter av utomeuropeiska invandrare de sista 10-20 åren. Var är alla högljudda röster i traditionell media då? Eller Vänster-äckel-partiet för den delen? Eller FI? Det går alltså bra så länge det är ett stackars skäggbarn men jävlar om Paolo betalar för det!! Var jag för politiskt inkorrekt nu eller?"

Fördömer självklart det Pablo gjort men saker måste sätta i perspektiv hur skevt det Svenska samhället har blivit.

Det tragiska är väl att han måste köpa sex, varför får han inga tjejer på vanligt vis?
Kan Corona ha gjort det omöjligt att dejta så nu måste killar i 40+ köpa sex om inte högerhanden är skön nog. Kan tänka mig att även själva sexköpet är en del av spänningen, man gör något förbjudet. Ser ingen större skillnad med tjejer som knullar runt och får dyra middagar eller gåvor, det är samma sak.
Citera
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Tycker inte att hans förklaring känns särskilt trovärdig. Magkänslan säger mig att det här inte var första gången som han torskade.

Hur fan köper man ens sex i Sverige, via nätet sägs det?
Citera
2020-05-16, 09:45
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtydave82
Paolo har givetvis ADHD x40. Konsekvensanalys är inte deras starkaste sidor.

Samma ursäkt som Linda Rosing & Co. med andra ord.
Citera
2020-05-16, 09:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Den lite större och bredare frågan är i vilken utsträckning lagstiftningen skapar utrymme för den dolda sexhandel dör trafficking och utnyttjande av minderåriga existerar. I själva verket är det kanske politikerna som bär det största ansvaret för att minderåriga rumänskor utnyttjas på bordeller i Stockholms finaste kvarter.

Man kan börja med ha lite koll på vilka som kommer in i riket. Man idag kollar man inte ens att Rumänska tiggare inte har varit Sverige längre än 3 månader. Det är samma brottssyndikat bakom Rumänska tiggare som Rumänska horor.
Citera
Medlem
carminaburanas avatar
Nu slänger Coop och Ica butiker ut Paolos mat och slutar beställa in. I mellertid har de tillåtit tiggare från "Europas fattigaste länder" att sitta utanför deras butiker i flera år utan protester, trots att det är bevisat att det är organiserat av ligor. De har bidragit till människohandel i långt större utsträckning än varenda jävla torsk tillsammans någonsin gjort. Hyckleri på högsta nivå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Hur lång är han?

Tror han är runt 1,65, möte han påväg ut av en klädesbutik i Kalmar för 10 år sedan.
Såg rimligt chackad ut. Säkert köpt sex där också...
Citera
Medlem
Ja vad skall man säga? Baaad PR?

Det jag reagerar på(som många andra) är att han köper sex av någon där det kan finnas trafficking med i bilden. Visst det är fel att bryta mot lagen i vilket fall, men det här är ju i en annan liga eller hur man skall säga. Kan finnas hur grov brottslighet som helst i bakgrunden.

När han dessutom förklarar det med att det beror på att han själv är ett offer så börjar man ju undra om det egentligen sex han köpt, eller rätten att hämnas på "någon". Skulle ju ligga linje med att han misshandlat en hel del folk tidigare i sitt liv. Var det också hämnd(på fel personer)?

Sedan vill ju en del i tråden skylla på flickvännen. Kan mycket väl vara så att PR köpt sex av någon som han vill se ned på, att han aldrig ens skulle fråga flickvännen om tex analsex. Typ madonnan och horan, vilket väl är en vanlig mental åkomma bland katoliker.

I vilket fall så borde nog PR gå till psykolog eller så, stålar har han ju. Mediamässigt är han rökt för ett bra tag framöver, tror jag.

För en sak är säker, våld är mer accepterat än sexuella grejer. Märks ju bara genom att titta på tv en vanlig kväll. Mord i parti och minut, ofta riktigt sadistiskt också. Men litet tuttar? Nej usch och fy...
Citera
Medlem
Madeleine-Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback44
"Roligt att det blir sånt ramaskri när en kändis köper sex samtidigt som Sverige varit under en våg av våldtäkter/gruppvåldtäkter av utomeuropeiska invandrare de sista 10-20 åren. Var är alla högljudda röster i traditionell media då? Eller Vänster-äckel-partiet för den delen? Eller FI? Det går alltså bra så länge det är ett stackars skäggbarn men jävlar om Paolo betalar för det!! Var jag för politiskt inkorrekt nu eller?"

Fördömer självklart det Pablo gjort men saker måste sätta i perspektiv hur skevt det Svenska samhället har blivit.

Ja, när en känd människa erkänner så här så får han allt hat mot sig. Alternativet skulle ju vara att hata alla män eftersom vi inte vet vilka det är. Samma gäller våldtäcksmän, vi kan ju inte börja hata dom innan dom erkänner/blir dömda och såklart blir det skillnad om det är en känd person. Att hata en hel grupp, exempelvis invandrare, passar inte för mig eftersom jag vet att det är en del och inte alla. Samma med män, jag känner inget hat för jag vet att det inte är alla. Vid varje sargat underliv växer det dock en ilska som flödar ut så fort jag får ett objekt.
Citera
2020-05-16, 09:47
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Det blev en dyr halvtimme det där, undra hur mycket, netto, dessa 30-minuter kostat om något år eller två. Spitta den summan på 1800 sekunder. Kan bli en del.

Hade helt klart varit billigare att ta med flickvännen på en weekend till Bukarest och lekt sexköp där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in