Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-16, 01:57
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
De har i lägenhet i stan med, sök på Elin Härkönen.

Inte så länge till förmodligen.

Borde väl ploppa upp på Hemnet snart
Citera
2020-05-16, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Det gäller att rätt sorts moral, dubbelmoral i detta fallet.
Viktigaste är att hänga ut folk för moralbrott, inga hallickar är gripna såvitt jag läst och tjejen verkar fortsätta sälja sex på annan ort.

Ja, det tjatas till förbannelse om all denna trafficking. Ändå lyckas polisen bara sätta dit massa torskar och väldigt sällan någon för människohandel.

Alla feminister i media som säger att vi måste lyssna på kvinnan är de som allra helst vill tala i kvinnans ställe. Att hon är fattig, tvingad, våldtagen, kidnappad, nerknarkad, minderårig etc. Värsta de vet är en prostituerad som säger hon gör detta frivilligt.
Citera
2020-05-16, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Nej, som jag ser det är det ingen som kommer vilja förknippas med honom ( tänk Martin Timell )

Han kommer aldrig mer kunna livnära sig på ett offentligt (radio och tv ) jobb utan får hanka sig fram som PT eller taxichaufför i skymundan från offentligheten.

Jag tror risken är överhängande att han tar sitt liv faktiskt.

Bäst att jag börjar inlägget med ett klargörande. Jag vill inte tjafsa med dig, mina frågor till dig är helt uppriktiga då jag blir genuint nyfiken på att höra dina svar.

Tror du att han kommer ta sitt liv?
Jag är ingen beteendevetare, men i mina ögon verkar han inte ångra sig särskilt mycket.
Han verkar inte heller vidare skamsen. Vore han det skulle han väl rimligtvis hålla sig gömd, dra ner persiennerna och avstå från intervjuer?
Citera
2020-05-16, 01:59
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Han har kampsporten att falla tillbaka på, det är min gissning att han kommer att vara verksam där fram till pensionen. Allt det här andra var kanske aldrig riktigt hans grej.

jo för man tjänar ju så grova pengar på att lära ut kampsport i sverige idag...
Citera
2020-05-16, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Han har kampsporten att falla tillbaka på, det är min gissning att han kommer att vara verksam där fram till pensionen. Allt det här andra var kanske aldrig riktigt hans grej.

Han blir delägare i Dragomirs gym.
Citera
Medlem
HenrikBredbergs avatar
Jag tror inte vi hört det sista om saken. Mer info kommer sippra ut om köpet och säkert mer om huruvida han handlat i butiken tidigare.
Citera
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promeneramera
Bäst att jag börjar inlägget med ett klargörande. Jag vill inte tjafsa med dig, mina frågor till dig är helt uppriktiga då jag blir genuint nyfiken på att höra dina svar.

Tror du att han kommer ta sitt liv?
Jag är ingen beteendevetare, men i mina ögon verkar han inte ångra sig särskilt mycket.
Han verkar inte heller vidare skamsen. Vore han det skulle han väl rimligtvis hålla sig gömd, dra ner persiennerna och avstå från intervjuer?

Han kommer absolut inte ta livet av sig. Snubben tycker inte det han gjort är fel, utan att han åkt dit som är problemet. Känner folk i samma umgängeskrets som honom. De kommer sitta om några veckor och garva åt det här med några streck i snoken.
Citera
2020-05-16, 02:02
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
just det, tack

Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Svårt att tro det faktiskt. Måste varit fler tjejer där som jobbade. Undrar lite också hur polisen tog fast alla, de sitter väl inte i ett väntrum och väntar på sin tur? Låter extremt osexigt "jaha den där turken ska knulla henne innan mig....jaha där kom den 60 åriga gubben med ölmage ut...oki snart min tur då"

Tror de stod å runkade å väntade på sin tur.
Svårt att tro det var en så stor lgh att de kunde ligga 11 par/22 st lite avskilda?

För jag har svårt att tro polisen väntade och lät torskarna vara på kvinnan en efter en och gripa dem allteftersom de kom ut
Citera
2020-05-16, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Han kommer absolut inte ta livet av sig. Snubben tycker inte det han gjort är fel, utan att han åkt dit som är problemet. Känner folk i samma umgängeskrets som honom. De kommer sitta om några veckor och garva åt det här med några streck i snoken.

PR får nog dra ner på strecken, eller är han ”set for life”?
Citera
2020-05-16, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87

Då är min nästa fråga... Vad har han för försörjning i framtiden?
Citera
2020-05-16, 02:04
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Tror de stod å runkade å väntade på sin tur.
Svårt att tro det var en så stor lgh att de kunde ligga 11 par/22 st lite avskilda?

För jag har svårt att tro polisen väntade och lät torskarna vara på kvinnan en efter en och gripa dem allteftersom de kom ut

Gangbang med elva snubbar? Tror de flesta hade tappat sexlusten då faktiskt.
Citera
2020-05-16, 02:04
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Inte så länge till förmodligen.

Borde väl ploppa upp på Hemnet snart

Ja, det är väl det troliga.. om den inte var hennes från början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in