2020-05-16, 09:07
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Drar man in 1500 kr per kund tillhör man knappast samhällets botten.

Sannolikt får kvinnan enbart behålla en bråkdel själv.
Hur hon sedan mår efter att dag efter dag blivit knullad av random män är svårt att föreställa sig.
Citera
2020-05-16, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Det är någonting med blattar. De verka lida av någon form av mindervärdeskomplex. Hela den där macho-grejen tyder på att de måste bevisa något. En riktig man behöver ju inte bevisa ständigt att den är det.

Paolo är europé, ej blatte. PK ser honom som vit man och reagerar därför stenhårt. Han har inget blatte-kort som skyddar.
Citera
2020-05-16, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Han har lagt upp morgonträning på instagram och ser ok ut. Han har för grandios självbild för att ta sitt liv.

Han verkar ta det med ro ”krossat liv”, han skriver redan om att bygga nytt liv.

Vad menar du med att se ok ut? är ju inte så att en människa förstörs fysiskt på 24 timmar hur man än gör (om han ni inte skulle skära sig själv eller något märkligt)

Men Instagram är väl en ganska uppenbar fasad
Citera
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
De är avskrädesfolk. Har man den typen av personlighet förstår jag att inga tjejer/kvinnor vill ha dem. Jag har nog aldrig sett en normal man med en thailändsk "fru". Det är missanpassade och motbjudande individer på alla plan. Oavsett om du har ett oattraktivt yttre så kan man kompensera för detta med en fin personlighet.

Fin personlighet hjälper inte. Mansöverskottet gör att många killar blir utan tjej.

Paolo hittade 25 år yngre tjej. Har Paolo "fin personlighet" ?? Elin sökte sig till Paolo pga hans sociala och ekonomiska status. Är du lågutbildad med låg lön är du tyvärr körd på dejtingmarknaden, det hjälper inte med "fin personlighet"
Citera
Medlem
Citat:
Så löjligt.

”Hur gammal var hon, Paolo?”

Hon försöker insinuera att tjejen kan ha varit omyndig. Trots att det rörde sig om en kvinna i 30-årsåldern.

Hela det stycket inleds med ”Vem var hon” följt av lite frågeställningar om var hon kanske kom ifrån.
Jag tolkar frågan ”Hur gammal var hon” som ett avslut och svar på att hon är någon i mängden ingen bryr sig om.
Inte att hon nödvändigtvis skulle vara omyndig.
Citera
2020-05-16, 09:09
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Uhm, det var väl morgonen innan "incidenten" i och för sig och inte morgonen efter.

Det var nu på morgonen.
Med texten:

Han har garanterat redan börjat fila på sin självhjälpsbok.
Citera
Medlem
Citat:
Googlade nu och såg att han är 1,74. Knappast dvärg. Mentalt kan man ju säga att han är en dvärg.

Kan nog stämma. Han ger intrycket av att vara lite kortare eftersom han är så muskulös. Dessutom ser han kortare ut på tv än i verkligheten.
Citera
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Det är någonting med blattar. De verka lida av någon form av mindervärdeskomplex. Hela den där macho-grejen tyder på att de måste bevisa något. En riktig man behöver ju inte bevisa ständigt att den är det.

Å andra sidan är mindervärdeskomplexet i dessa grupper rejält befogat.
Citera
Medlem
Citat:

Det är inte mindervärdeskomplex utan: jag skiter i vad alla tycker och gör som jag vill oavsett hur många jag än trampar på.
Blir jag ertappad så snyftar jag om barndom, utsatthet, mental sjukdom, svårt inte vara helt svensk.

Satan vad jag tycker synd om hans flickvän och barn!!
Citera
Bannlyst
Citat:

Roberto är ändå the good guys ibland "blattar" , han är italienare och ha visat hårt arbete lönar sej. Vänta till media skall göra om pajamas klädd Iman till något folklig i rutan, och seden uppdagas det Imanen skall utvisas pga hets till terrorbrott, då kommer marxist media att gå banans , det kommer produceras massor med gråt artiklar om den stackars terroristen.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Var borde hon ha sålt sex om inte i en lägenhet för att det ska skava lite mindre?

Att hon kommer från ett fattigt land innebär bara större incitament att frivilligt sälja sex mot pengar. Alltså inget som talar för tvång. Men om en svensk tjej sålde sex i Rumänien hade det varit bra mysko.
Skadereglering här ser jag, försöka hitta pluspoäng i grisens beteende.

Lägg ner, han har skjutit både sig o all cred i sank..lev med det, ät det med sked!

så skönt att den sk kungen blev förpassad till en billig äcklig torsk. Hoppas på alla inre demoner äter upp han o det slutar med repet eller iallafall flytt från landet..jävla kroknäsa den där.
Citera
2020-05-16, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskortkillen
Jag har själv sålt sex i den där bordelllägenheten, och har sett paolo flera gånger där även andra rikskändisar men jag tänker inte outa någon, men det är vanligare än vad man tror.

Berätta mer! Hur många gånger? Brukar han komma dit själv? Några konstiga böjelser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in