2020-05-16, 08:34
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Typ medellängd.

Googlade nu och såg att han är 1,74. Knappast dvärg. Mentalt kan man ju säga att han är en dvärg.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
TV4 har t.o.m. tagit bort alla hans recept från Mitt Kök's hemsida. De vill tydligen radera alla spår av honom. Vad händer härnäst? Kommer de ta bort alla avsnitt av Farmen? Känns lite överdrivet om jag skall vara ärlig.

Åh, inte mycket, medelhavet kommer att bli lite större på våra kartor bara.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Varför kommer kvinnorna hit då om de blir behandlade dåligt? Eller är hallickar snälla?

tips: trafficking är inte att man ger någon skjuts.
Citera
2020-05-16, 08:35
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Kolla listan över sexköpare som han finns med på, den som det skvallrats om i denna tråd sedan 2010. Snacka med tjejerna han köpt sex av. Då har ni gjort någon jävla insats för journalistisken. Vad fan är detta?

Försökte söka men lyckades inte hitta äldre skvaller på detta ämne (kanske valde fel sökord) nån som kan länka till pre-den här veckan inlägg om misstankar eller dylikt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Det ligger en hel del i detta, men frågan är om det gäller alla? PR har ju trots allt utmanat tex feminismen.

Håller med mycket av det du skriver, tror absolut inte att det var första gången han köpte sex. Sedan är nog inte Sverige hans framtidsmarknad, kanske bör han flytta till Italien?

Så han ska leva på att imponera på italienarna med att han är italienare och kan koka pasta för att hans farmor lärt honom? Det lär ju gå jättebra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
TV4 har t.o.m. tagit bort alla hans recept från Mitt Kök's hemsida. De vill tydligen radera alla spår av honom. Vad händer härnäst? Kommer de ta bort alla avsnitt av Farmen? Känns lite överdrivet om jag skall vara ärlig.

De är otroligt rädda för sina sponsorer. Magnus Hedman åkte dit för kokain och de sparkade honom direkt och det tog över 10 år innan han fick vara med i program i tv4 igen

Sen har vi fallet med timmel...

Att Coop slutar ta in hans produkter fattar jag inte, de löper in från andra företag med tvivelaktigt rykte.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkeleMancer
Han är knappast ensam om att ha köpt sex.

Det stora problemet är inte att Paolo köpt sex, utan hur och från vem han har köpt sex (lägenhetsbordell med östtjejer).

Hade han valt t.ex. ’Isabel’ hade det blåst över.
Citera
2020-05-16, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kangaroozzickness
Försökte söka men lyckades inte hitta äldre skvaller på detta ämne (kanske valde fel sökord) nån som kan länka till pre-den här veckan inlägg om misstankar eller dylikt?

Citera
Medlem
Så typiskt svenskt att företagen nästan tävlar om vem som kan ta avstånd mest. Butiksägarna poserar i Aftonbladet och skryter om att de minsann plockat bort hans pasta omedelbart. Herregud, han pippade en prostituerad och alla agerar som om han har styckmördat moder Teresa.
Citera
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag var faktiskt också orolig att han skulle ha tagit livet av sig inatt.
Själv hade jag jublat om denne grovt kriminelle våldsbrottsling hade tagit livet av sig!
Citera
2020-05-16, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Om inte Simon Häggströms böcker räcker så:

1: https://www.regeringen.se/4a7d0d/contentassets/24797d74f0bf447998138bc6b18aadb9/handlingsplan_prostitution-manniskohandel_aug-2018.pdf

2: https://talita.se/prostitution

3: https://polisen.se/lagar-och-regler/lagar-och-fakta-om-brott/manniskohandel/

Finns ingen data från Polisen att majoritet av prostituerade från öststaterna är offer för människohandel. Och i det fall som rör Paolo finns exakt noll personer misstänkta för människohandel.
Citera
2020-05-16, 08:37
Medlem
Fucking hårresande att vissa här (män såklart) tycker att det är helt ok att köpa sex.
Ni kan dra det hur ni vill, det är ett brott, och lilla Palle lär känna av det looong tajm.

Han hade det väldigt najs, programledare för både ditten och datten, ung tjej, sitt eget märke på diffus mat. Undrar om det var värt att slänga bort för lite smutsigt köpesex.
I think not.
Hoppas att han mår riktigt dåligt, den lilla fjanten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in