2020-05-16, 08:24
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Att det var första gången var inte direkt smart att hävda - "det bara hände, en helt vanlig och nykter vardagskväll", eller? Vad men kan "bara hända" när impulsive Paolo är i farten...?

Han skulle ha kört sexmissbrukar-kortet, att han är djupt inne i en beroendesjukdom; alkohol och sex-/relationer, och att han nu skall underkasta sig behandling...

Håller med dig till fullo här 👋🏼🤭
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
I de flesta fall blir de lurade, eller lockade med pengar och värdinnejobb.
Många saknar skola och språkkunskaper att prata om, blir därför lätta att hota, låsa in och manipulera känslomässigt.

Källa?
Varför är ingen gripen för människohandel om kvinnorna inte säljer sex frivilligt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Hur vet du det? Jag kan tänka mig köpa hans pasta. Slutade alla svenska brudar lyssna på Justin Bieber när han köpte sex? Bojkottades Real Madrid pga Ronaldos horknullande?

Varenda Svensson tycker ju att horknullaren Tyrion var en härlig karaktär i Game of Thrones. Svensson är inte så fisförnäm.

Vi får väl se hur det kommer gå med Paolos business framöver. Vågar du sätta 1000 spänn på att han inte tappar 90% av omsättningen innan året är slut?

Bieber eller Ronaldo har inte byggt sina varumärken på att de är mysfarbröder som står och lagar sina mormödrars mat i tv. Du måste ju kunna förstå skillnaden?

Det är skillnad på om Ulf Brunnberg eller Lasse Berghagen köper sex. En tioåring fattar detta.
Citera
Medlem
Soterns avatar
Nu får vi bara hoppas han dragit på sig något zigenarskabb på kuken också så är lyckan gjord.
Citera
2020-05-16, 08:25
Medlem
Prutt.Kurts avatar
Enligt rykten har han pytteliten kuk, är du dvärg och har en dvärgkuk måste du bli rik för att få fitta. eller i smurfens fall köpa fitta, annars får du aldrig knulla. Dvärgpaulo blev rik, fick fitta. Men som alla dvärgar fick han storhetsvansinne, han ville ha mer fitta och han ville ha betalfitta. Nu är sagan om smurfen över. Nu är han körd för all framtid. Minikuken gargamel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Fast varför vill man ligga med en rumänska i en sunkig lägenhetsbordell när man utan problem skulle kunna få massor av 10 poängare i vanliga livet?

Utan att veta så gissar jag att kvinnor som närmar sig Paolo begär att han spelar spelet, dvs uppvaktar dom, för att de ska släppa till. Han skulle inte behöva anstränga sig hårt, men en del för att kvinnorna inte ska känna sig billiga. Precis som han måste anstränga sig hårt med den 25-åriga tjejen han hade i sängen hemma, för att hålla henne nöjd.

Med en hora behövs ingen uppvaktning.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
I de flesta fall blir de lurade, eller lockade med pengar och värdinnejobb.
Många saknar skola och språkkunskaper att prata om, blir därför lätta att hota, låsa in och manipulera känslomässigt.

De tar säkert passet också.

Om det hade blivit olagligt att sälja sex så kanske trafficking hade minskat?
Citera
2020-05-16, 08:27
Medlem
Citat:
Så med andra ord vet du inte.

Finns hur mycket som helst: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Ql3GqV/natverk-salde-kvinnor-i-lagenhetsbordeller

Du påstod att de alltid styrs av män. Ett fall är inte alltid. Dessutom var både kvinnor och män misstänkta för koppleri i artikeln du hänvisar till. Och för det tredje så är koppleri ej samma sak som människohandel.

Uppgift att hallicken alltid tar majoriteten av pengarna saknas också.
Citera
Medlem
Jag måste säga att jag verkligen är irriterad på Paolo Robertos sätt att hantera detta. Ja, han är uppenbarligen vidrig som människa privat och har begått ett brott. Han får ta straffet. Ok. Fine. Så fungerar det. Men varför i helvete ska han sätta sig framför en tv-kamera dagen efter han åkt fast och försöka svänga opinionen till att han själv är det egentliga offret? Och varför köper TV4 hans skitsnack? Granska honom då för helvete era lata jävlar.

Kolla listan över sexköpare som han finns med på, den som det skvallrats om i denna tråd sedan 2010. Snacka med tjejerna han köpt sex av. Då har ni gjort någon jävla insats för journalistisken. Vad fan är detta?

Varför inte slänga fram Engla-mördaren eller vilken annan brottsling som helst, valfri krogmisshandlare och låta dem snyfta över hur jobbigt det är att behöva skada sig själv genom att skada andra människor? Buhu, buhu. Terapi. Kränga mer skit. Buhu. Buhu. Buhu. Å så hemsk jag är, så synd det är om mig som åkte fast. Snyft. Snyft.

Rakryggad? I vilken syltrygg? Jag hade haft mer respekt för honom om han faktiskt stått för att han var ett arsle. Det är inte mitt fel att jag våldtar. Det är inte mitt fel att jag slår ner nån. Buhu.
Senast redigerad av Loqita 2020-05-16 kl. 08:30.
Citera
Medlem
Soterns avatar
Hur lång är han?
Citera
Avslutad
TV4 har t.o.m. tagit bort alla hans recept från Mitt Kök's hemsida. De vill tydligen radera alla spår av honom. Vad händer härnäst? Kommer de ta bort alla avsnitt av Farmen? Känns lite överdrivet om jag skall vara ärlig.
Citera
2020-05-16, 08:28
Medlem
jack.danielss avatar
Han hade nåt PK-tjafs på instagram med Filip o Fredrik för några år sedan, där paolo till slut tröttnar på knoll o tott och skriver: ”ni kan sätta er på era höga hästar och gallopera åt helvete”

Den frasen tycker jag han skall ha cred för!

Edit: för övrigt verkar moralpaniken total bland de han jobbat/haft affärer med genom åren. Sopa bort hans pasta från hyllorna dagen efter han åkt fast liksom?
Senast redigerad av jack.daniels 2020-05-16 kl. 08:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in