2020-05-15, 21:27
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Det är inte löjligt. Det är hans varumärke.
Hade Paolo haft något mer än sus mellan öronen hade han tänkt efter före.
Vem vill sälja makaroner med hans ansikte. Och vem skulle vilja köpa?
Helt och hållet självförvållat, han fattade helt enkelt inte vilken guldbiljett han levde på.
Ännu ett kvitto på att framgången var oförtjänt och att han är dum som en sten.

Ja, klantigt deluxe och rätt att han får det som kommer. Men det är ett jävla hyckleri av etablissemanget att samtidigt kunna bjuda in kriminella as i studion. Eller att varumärken väljer att jobba med dem.
Citera
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Det blev böter-dagsböter.
Han erkände direkt.
Han visste det är olagligt.
Slipper rättegång, de som erkänner.

Riktigt så lätt lär han inte slippa undan. Nån månad på anstalten strax utanför Göteborg, där för övrigt även ”kulturprofilen” sitter inspärrad, lär det bli.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Drar de in i snitt 3000kr per knull och timme gånger bara tre kunder + extras ger lätt 10.000kr per natt men de knullar även dagtid, per dygn kan de ha 10 kunder, do the math

En rumänsk 19 åring som inte varit utanför sin hemby tidigare och inte pratar engelska reser själv till Sverige, fixar annonser och lägenhet för att tjäna 3000 kr/h. - absolut
Citera
Medlem
feemaxxxs avatar
Det köps sex i alla länder, sex är antagligen den tjänsten som har funnits längst och som alltid kommer att finnas.
Det bästa man göra är att legalisera sextjönster. Hororna betalar skatt och får den hjälp av samhället som alla andra männsikor.
Tycker att drevet är jävligt löjligt. Att misshandla människor i Kungsträdgården så ett dessa får men för livet är tydligen helt ok för att få sitta i morgonsoffan och gulla med svenska folket.

Han skulle ha varit utfryst from första sparken på en oskyldig människa...så jag är skadeglad att det han nu får smaka på lite beskt medicin.

Att Paolo sedan försöker vända på steken och framställa sig som ett offer pga hans barndom får honom att sjunka ännu djupare.. Skulle inte förvåna mig om Paulo nu försöker agera representant och engagera sig för sexuellt utsatta människor för att jobba upp sitt anseende.
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Varför säger en del "utnyttjade en prostituerad"? Utnyttja låter som ett negativt ord för mig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
¨
Stackars Paolo, han mister alltså sina jobb och utsätts för häxjakt för att ha köpt sex av den där tatuerade silikontjejen? Trodde medeltiden tog slut för flera hundra år sen men jag hade tydligen fel

Det fanns inga tatuerade silikontjejer på medeltiden
Citera
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Vore ganska kul att leta reda på Paolos hora nu när man vet hur hon ser ut.

Plus att det blir en kul story i kompisgänget att man är bukis med Roberto genom det knull som sänkte hela hans liv.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
¨
Stackars Paolo, han mister alltså sina jobb och utsätts för häxjakt för att ha köpt sex av den där tatuerade silikontjejen? Trodde medeltiden tog slut för flera hundra år sen men jag hade tydligen fel

Han borde outa henne. Eller åtminstone trycka på att det hon gör är av egen vilja och hon tjänar bra. Bara inte hon blir ett offer. Sen att det är principiellt fel ändå, speciellt i hans sits.
Citera
2020-05-15, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Vad var det för övergrepp han blev utsatt för som barn? Sexuella eller våldsamma?

Dom jag känner med sånt självdestruktivt beteende har ofta utsatts för nån slags psykiska övergrepp som lett till en fundamental osäkerhet och otrygghet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Precis! Alla dagisbarn som gnäller om trafficking Såå trött på dem! Du och jag borde gyttjebrottas någon dag och ge varandra kompisslag på axeln!

Nä, jag har ingen lust att ge mig ner i gyttjan, det är mer din grej.

Du har ingen koll alls och tjatar om trafficking för att du är en okunnig och hjärntvättad docka för feminazis.
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Helvete vad utsatt och fattig ja. Ledsen och förstörd. Tvingad under kniven för att få bröst med.

Räckte med en halvtimme för lille Paolo. Jag hade spenderat natten.

Rätt dyrt för en halvtimm dock

Halvtimme måste vara mer eller mindre industriell service.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Det låter som gangbang? Inte helt osannolikt.

De är inte så diskreta, halva Östermalm känner till dom. Så om polisen gjorde razzia där så var det öppet mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in