2020-05-15, 20:22
Medlem
LeifMohammeds avatar
[quote=Sam.Boyd|71592143]
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina

Det heter väl Pan Riche på Riche o Teatergrillen...

Gay sex är ett spår hett som något. O han kan hu liksom inte traska ner till det där haket vid Mariatorget utan att det skulle vara 10 trådar här på FB...
Kan det ha varit så att St*ffan Hild*brandt satte på Paolo och inte tvärtom i samband med ”Stockholmsnatt”?
Citera
2020-05-15, 20:22
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Nu var det iofs Nestle jag syftade på
som är ett av de absolut värsta företag som finns. Finns säkert fler produkter som Coop har som är tveksamma och är kinesiska.

Men jag håller med dig. Dubbelmoralen och okunskapen är skrämmande.
Det finna fler Coca-Cola bla
Citera
2020-05-15, 20:23
Medlem
Nostradumbasss avatar
Dom har ett omredigerat inslag på TV4, så dom gamla nyheterna att TV4 och Coop sagt upp samarbetet är gammal news...Dom säger även att Rix FM sagt upp nånting nu. Alla födokrokar ser ut att försvinna. Det verkar dyrt att knulla zigenar-teens...
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Haha klart som fan att du har läst och anammat innehållet i mulattbögens värdelösa "böcker".

Till skillnad från dig läser jag böcker. Och Der Spiegel.

Berätta nu för oss oupplysta vilka Instagrammodeller som säljer sex för 100k/timme i lägenhetsbordeller
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Äntligen något positivt som händer, mitt i Coronan, så nu slipper vi se den där självgoda fjanten i tv-rutan.

Jag tror att denna nyhet är en frisk vind för medierna i Sverige.. något annat än Coronan, ja precis. Nu har nationen hela helgen på att suga in sig nyheterna och Paolo är offret som kommer få extra mycket uppmärksamhet nu pga coronan. DOCK måste jag säga att med Coronans oberäknelighet, så kan vi vänta oss att någon annan kändis dör snart och därav tar över den mediala uppmärksamheten.

Men ja, Paolo paolo paolo, fan hur han fuckar upp för alla inblandade. Som att hans resturang inte led nog av coronan, HAH, nu jävlar är det riktigt kört.

Det känns dock som att många utav oss är lite "numb" eftersom vi trots allt befinner oss i en pandemi med så mycket skit som pågår. Jag tror att om ett par veckor eller så, så kommer ingen bry sig speciellt nämnvärt om Paolos smutsiga kuk, eller vad tror ni? Bara min tankegång.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Ska han flyga dit på en flygande matta då eller

Och alla i Italien kommer få veta hans pinsamma pudling, där han låtsades bry sig, men bara urskuldar sig själv
Det är bara du som tror att han blir jagad över hela världen, resten av sitt liv för detta snedsteg. Vakna för fan!
Citera
2020-05-15, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Vad betyder ens att "en torsk är en torsk"? Du låter som en hjärntvättad mediaråtta.

Och du besvarade inte min fråga: vill du leva i en rättsstat eller inte? Förresten, du behöver nog inte besvara den frågan. Det är ganska uppenbart vad du tycker och jag är så innerligt glad att folk som du förmodligen inte befinner sig i närheten av de yrken som upprätthåller vårt rättssamhälle. Håll dig till FB så skadar du ingen på riktigt.

Jo, jag vill leva i en rättsstat och jag anser att i en rättsstat ska hycklare få ett extra hårt straff.

Han skulle kanske inte ha polerat ytan så frenetiskt för då blir fallet extra hårt. Men vill man framstå som katoliker, familjefar som värnar om äktenskapets helgd - då blir det en hård smäll när man avslöjas som en simpel torsk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Ska han flyga dit på en flygande matta då eller

Och alla i Italien kommer få veta hans pinsamma pudling, där han låtsades bry sig, men bara urskuldar sig själv

Men herregud, tror du att någon i Italien bryr sig ett piss om det?! Kyle Walker knullade en hora i England, ingen brydde sig om det.

Sverige är ett jävla dagis där folk springer runt och gråter för att en kändis knullade en hora. Ingen bryr sig utanför dagiset Sverige.
Citera
Bannlyst
Nu kommer han tyvärr få äta upp det nobla motstånd han gjort mot tokfeminismen.

Detta kommer feminazis använda emot honom på alla möjliga sätt.
Citera
Medlem
KruciKruxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Till skillnad från hans pizza gick hon nog inte att få utan svamp...

Fan vad blåst han är, vilken liten idiot - snacka om att inte kunna förvalta det han fått helt gratis: kändisskap trots ett svinigt ungdomsliv...

Tack för skrattet, så vansinnigt kul skrivit.

Ont, Jag kan inte för mitt inre begripa varför en sådan som PR gjorde detta?

Mvh kk
Citera
Medlem
Det där var svaret för att ha framfört "icke Pk-åsikt"! Sedan har jag ju otroligt svårt att förstå Varför?

Herregud, vilken sopa!
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Var det nån som läckte till pressen? Eftersom han pudlade så snabbt.?

Med det samma han åkte in på stationen så ringde han advokat o PR byrån.

Han visste att det skulle komma ut relativt snabbt.
Det finns alltid någon på Polishuset som mot någon 1000-lapp är villig att ringa sin kontakt på Aftonbladet eller Expressen innan tråd sätts upp på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in