Citat:
Ursprungligen postat av
Adonis.
Lugn nu för fan. Vem i helvete kallar du rubbad. Hade du känt Paulo så som jag så hade du inte jiddrat din skit. Vi tränade kampsport ihop på 80-talet. Jag, Liam,gago. Milan mfl, you name it. Alla av betydelse var med i klubben. Alla som var något i sthlm.
Att Paulo köper kärlek är visserligen inget nytt för oss i kretsen. Det gjorde han redan då men so what? Vem fan har inte köpt en hora i Tyskland eller satt på ladyboys i Thailand. Horor är så.mycket mer en en sunkig heroinfitta på malmskillnadsgatan. You better believe it. Det är ett yrke som alla andra.
Att gå till hora är inte konstigare än att ta en bira efter jobbet. Så skippa skitsnacket nu. Ok? Allt handlar om Cash. Inflytande.
Paulo har mycket att stå till svars för, men det har vi alla. Jag försvarar inte att han ibland har varit lite hårdhänt mot brudar men att sätta en eskortr är väl för faan inget att jiddra om. Ibland pudras Pauloa näsa vit, ibland betalas det för kärlek but what the fuck, liksom. Det gör väl alla?
........... ......Blablabla. Genom ditt skitiga inlägg så säger det en del om dig iallafall Nått mer att berätta
om den hårda undre världen i Stockholm