2020-05-15, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglen
Kollade precis TV4s klipp med hans bekännelse. Fyfan vad han ljuger på frågan om det var första gången. Sån bullshit, syns rakt igenom!

Oskyldig som ett lamm
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Coops dubbelmoral äcklar mig. Då borde dom inte sälja en enda grej från Kina.

Nu var det iofs Nestle jag syftade på
som är ett av de absolut värsta företag som finns. Finns säkert fler produkter som Coop har som är tveksamma och är kinesiska.

Men jag håller med dig. Dubbelmoralen och okunskapen är skrämmande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoltsvenskfitta
Tycker du att PRs flickvän och affärspartners är skyldiga att acceptera detta och bara rulla vidare med PR som om inget hänt?

Absolut inte. Hon borde dumpa honom omgående, där handlar det om en misstro i det privata förhållandet och det är en helt annan sak.

Affärspartners är just affärspartners. Det PR gjort på sin fritid (och det brott han nu tagit sitt straff för) bör ej gå ut över hans professionella liv, för då rör det sig om dubbelbestraffning och sånt bör inte vara välkommet i ett formellt rättssamhälle. Är inte det ett rimligt ställningstagande tycker du?

PRs fritid tillhör inte bara honom men även hans flickvän (är man ett par så är man ett par!), men hans affärspartners har ingenting med hans fritid att göra.
Citera
Medlem
Ja men vad bra. Nu kan vi tänka på annat än corona. Paulo har haft sex!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Utåt sett var Paulo tuff och ball dock så blev ett Rumänskt luder hans förfall.

😄

-Nja svensk lagstiftning har väl sin plats i rummet också.

https://www.youtube.com/watch?v=boucwRE_exs&app=desktop
Citera
2020-05-15, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takeitchill
Alltså. Han är ute i krogvärlden. Han träffar hur många människor som helst i hans vardag. Klart han träffar väldigt många honor som vill ligga med honom för han är kändis. Jag har kompisar som känner kända personer och det är väldigt uppenbart hur dessa får ligga extremt mycket bara för de är kända. Titta bara på Fredrik Virtanen...

Jag har en släkting, 55 år kanske, som får ligga hur mycket han vill med 20 åriga tjejer. Han är inte känd dock utan är rik och är ofta ute i svängen i krogvärlden i Stockholm.

De kvinnor som hängde ut Virtanen var inga 10r direkt. Att Virtanen har fått ligga pga sitt kändisskap är inte samma som att han mitt på eftermiddagen inom 30 min kan få knulla en brud lika snygg som från en eskortsida.

Varför skulle massa unga kvinnor som inte ens vet vem han är vilja ha din släkting? ”Jo, ursäkta, vet damen om att jag är oerhört förmögen?” Klär han sig som Monopol-gubben eller hur utstrålar han sina rikedomar?
Citera
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Eller så var det baguette han ville ha
Du skulle bara veta
Citera
Medlem
okok1s avatar
Staten borde åtalas för koppleri med tanke på att staten också vill ha pengar för sexet (böter).
Citera
2020-05-15, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Coops dubbelmoral äcklar mig. Då borde dom inte sälja en enda grej från Kina.

Allihop är äckliga och frågan är hur många i TV4 ledning, Coop osv som köpt sex i sitt liv.
Han är inte ens dömd än men dom svälter ut honom. Man kan tro att han begått ett mord. Han har alltså enligt svensk dubbelmoral och skrattretande lagstiftning begått ett bötesbrott. Hjälp!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag kan garantera dig att det finns lyxfnask i Stockholm.

Finns gör de säkert, men knappast samma utbud. Medan jag mycket enkelt kan hitta gott om prostituerade i Stockholm som inte tar lyxpriser.
Citera
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Hade varit jäkligt skoj om Paolo helt iskallt behåll masken och erkänt att han SÅLT sex.
Citera
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglen
Kollade precis TV4s klipp med hans bekännelse. Fyfan vad han ljuger på frågan om det var första gången. Sån bullshit, syns rakt igenom!
Fyfaaaaan, vad det måste vara jobbigt för hans sambo (numera f.d.). "Det här var första gången" och hon var den första han gjorde det mot. Det är ju värre än att han erkänt att han jobbat så hela sitt liv.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in