Citat:
Ursprungligen postat av
Taylor.Hackford97
Vilken kvinna blir utnyttjad?
Person går till en bordell. Köper sex av en kvinna som har det som yrke. Hur hon har hamnat där och om och hur trasig hon är det har personen ingen aning om.
Sex blir det och in och ut sprut och slut. Tack och hej.
Person går på krogen och hittar en tjej.
-du är vacker, jag känner starkt för dig, vill du ha något att dricka. Vi går hem till dig.
In och ut och sprut, tjejen säger.
- ska vi göra något imorgon.
-nej det vill jag inte. Hej då...
Vilken tjej gick på nit?
Alla som nu klankar på sexköp och allt är hemskt, straff ska skärpas mm mm
Då vill jag att de aktivt ska driva denna fråga för hela eu...
Och om de inte kan få andra länder att ändra sin lagstiftning då ska de driva frågan att Sverige skall ut ur eu. För en flicka från fattigt land lider väl lika mycket i Tyskland som här i Sverige?
Jätteintressanta tankar ...
Men nu är det alltså Paolo själv som fört in s.k. trafficking i diskussionen. Han trodde att det var vad PK ville höra, men fattade inte att han placerade sig själv i en än värre förövarställning. Nej, intelligensen är inte hans allra starkaste sida.
Du är inte ensam på din irrvandring i den här diskussionen.
Ni som filosoferar omkring sexhandel i största allmänhet här i tråden, utifrån vad ni själva tycker, håll i medvetande att den här tråden inte handlar om er. Den handlar om Paolo Roberto, knugen av Knugsan, vad han gjort, förklarat och erkänt. Det är
hans utsagor som ska vägas mot
hans handlingar och mot svensk lagstiftning.
Vad gemene man råkar tycka om prostitution har inte så mycket med saken att göra.