2020-05-15, 19:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Eller kunde han gått hem till sin nya flickvän.. 🤷‍♀️

Ja. Men det handlar väl oftast om annat här. Man vill köpa sex för kanske makt och kontroll. Jag menar han har en ung extremt snygg fru. Bara ha sex med henne. Men blir något utöver det. Spänningen kanske.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Och då konstaterar vi att du aldrig har frågat en enda kvinna om någonting. Du önsketänker och fantiserar om kvinnor.

Varför skulle det vara önsketänkande att kvinnor blir slappare när de blir äldre? Även fast jag har grov kuk så är det skönare om fittan är trång.

Du får nog snarare kolla upp det där för det finns många undersökningar om det där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Ligger det någon sanning i att horan Pålle betalade 1500 för var en MAN?
Japp, hörde samma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wellpaper123
Fyfan vad rätt av coop , tv4 samt alla andra bolag!!! Blir rintigt stolt över dom!!!

K-rauta också - glöm inte dem..

Jag är också väldigt glad - och överraskad.
Citera
2020-05-15, 19:47
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Är Paolo en idiot????
Nu blir han av med alla jobb hos TV4, RIX fm, K-Rauta, Coop mfl. Det här kommer att kosta honom många miljoner per år och det tar nog väldigt lång tid innan han är tillbaka ur kylan, jmf Martin Timell.
Dags att ta en bärs med Timell
Citera
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaffarByn163
Så sorgligt. Vad mer tror du kan ske som är negativt för honom?

Hur kommer han försörja sig framöver?
Jätte sorgligt...
Paolo har dock saknat konsekvenstänk i större delen av sitt liv, och att han skulle fucka upp allt till slut var väntat.
Han kanske har sina gamla beprövade Adidas mjukisar kvar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Haha fyfan vad lättlurad du är. Han var sugen på ung frukt och valde att köpa sex. Är så jävla trött på alla bortförklaringar. Pedofiler skyller också ofta sina övergrepp på att de själva blivit utsatta. Är du konsekvent och förlåter dom med? Detta är en medveten handling. Vi får inte bryta mot lagar bara för att vi mår dåligt

Håller med. Alltid ska det pudlas...
Har är en typisk egoistisk person som ser sig mer värdig än andra.
Har säkert gjort det samma i flera år, det har blivit rutin och han har glömt vad han ska göra om han blir tagen.
Hoppas polisen kollar hans DNA och kör upp det mot olösta våldtäkter. Just in case.
Citera
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Det roliga är att SAMMA DAG som han knullade öststatshoran så publicerades en lång artikel om Paolo och hans nya tjej Elin och om hur kära de var osv.

Där finns också videor om hur de tränar ihop och allt.

Hur fan tänkte han? Så han skall slänga bort det från en dag till en annan?

Paolo och Elin om träningen och kärleken: ”Vi är ett perfekt team”

Publicerad: 14 maj 2020, kl 06:23 ...jag ser nu att SAMMA DAG!!! knullar han öststatshoran! hahahaha

https://www.amelia.se/reportage/intervju/paolo-roberto-om-nya-karleken-elin-ar-ett-perfekt-team/

Helt jävla OBEGRIPLIGT!

Han han fått hjärnblödning eller?

Hon tycks ju vara ung o vig med fast rumpa.
Och skulle han vara ute efter intellektuell stimulans så är ju inte en öststats hora första valet.

Dominans, förnedring eller våld?
Citera
Medlem
Citat:
Fyfan vad rätt av coop , tv4 samt alla andra bolag!!! Blir rintigt stolt över dom!!!

Sexköpslagen är befängd, det är tillåtet att annonsera och sälja men inte köpa...sick
Citera
Medlem
[quote=Snapcount|71589352]Det gör det så gott de kan.

Jag ser inte på Paolos sexköp som ett brott. Två personer möts, blir överens om priset och tjänsten (detta förutsätter en frivillig sex-säljare). Personligen så vill jag ha sex med någon som tycker om mig, och inte för hur tjock plånboken är.

Dock när jag jobbade som ung till sjöss, besökt prostituerade. Dåligt med ragg på fraktfartyg..[/QUOTE]

Men det vet ju alla hur män gör som är isolerade från kvinnor? Män i krig, män på sjön, män i fängelser, män på oljeriggar etc? Ni ägnar er åt analsex med varandra istället.
Citera
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Men alltså därför undrar jag varför man köper sex , vad får man ut av det? Är man tex paulo roberto får man väll frivilligt ligga med folk? Varför ska man behöva betala?
Eller är det för dom har skeva sexuella fantasier?

Han lär lida av en klen snopp. Enligt trovärdig källa.
Citera
2020-05-15, 19:48
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Wow! inte klokt

"fylla hålet " urskuldar han sig ,, han firade det vackra repotaget med att gå raka vägen och fylla ett annat hål istället
https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12745901

Ja det är helt obegripligt faktiskt..

Men läser man i artikeln om hans nya tjej så verkar hon vara en mer självrespekterande och ordentlig tjej.

En sådan vill kanske inte knulla lite hur som helst och kanske sätter gränser.

Kan ju vara därför han fick leta efter annan fitta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in