Citat:
Ursprungligen postat av
Serialfreak
Jag läste också om det i förhören men då var det väl wilmas kompis, hennes mamma och Wilmas syster som nämner detta. Det är en mening i varje förhör. Sen lyckades väl aftonbladet snappa upp detta och lägga på stora Trumphatet. Enligt min mening känns detta lite halvkrystat. Lite som att vi skitar ner honom så mycket vi kan. Trump är ond vi kör med det. Sen kan det ju vara en del av att mitt kvällstidningshat spelar en stor roll där.
Mja, man ska ju inte lyssna på vad som skrivs i AB alla gånger. De försöker ju alltid ställa nationalister i dålig dager.
Men angående Tishko och Trump, jag kopplar månader av Twitterkonto-diskussioner på Flashback, till de här nya uppgifterna i FUP. Då får vi en större helhet där. FUPen bekräftar enligt mig att kopplingarna mellan Tishko och Twitterkontona inte är felaktiga.
Jag sade alltid att om Tishko styrt kontona bevisar det egentligen bara att han är skvatt galen (vilket vi iofs redan visste, Wilma var styckmördad). Och jag tror också han har styrt dessa konton.