2020-05-15, 17:50
Medlem
mjukmjukares avatar
Läser på hans Instagram att han ”som en riktig man” ska tala ut i TV4 om detta.
Dels idag och dels imorgon.
Men önskar att som han skriver: @expressen kan lämna hans tomt.

... Herregud... förstår han inte vad detta kommer medföra??

Vänj dej Roberto.
Det har inte börjat ännu!!

Citera
2020-05-15, 17:51
Medlem
KokaGrodas avatar
Besviken på media, inte på PR.
Okej inte snygg att köpa en hora, men han är man - mer man än de flesta pussies som nu hackar på honom.
Men för fan, han mer man än de flesta svenska män som nu hackar på honom.
Jag har hållit honom högt för hans street-smarthet, ärlighet, maskulina värme och "killen som fick en chans och tog den mot alla odds"-mentalitet.
Och PR är smart ... se detta klipp där han kvaddar en feminist t ex https://www.youtube.com/watch?v=G1tTL31KqAs

För mig är PR fortfarande en man att se upp till.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Paolo har alltid haft en böjelse för yngre tjejer. Vet att han för några år sedan limmade på en 19 åring. Det var i samband med skilsmässan från hans f.d fru.

Och vem har inte det menar du? Om vi snackar lagligt eller åtminstone med gott samvete (20+)
Precis som de flesta damer gillar äldre karlar
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aju1891
Sparken från alla uppdrag med tv4, coop slutar sälja hans produkter.

Snacka om att torska i fel land haha

Ni kan ju skriva upp, att så som gärningen nu kommer att påverka honom, är ett ENORMT mycket större straff, än det straff han kommer bli tilldelad i domstol!!!

Hans liv lär ju vara fördärvad.

Hans fru sticker förmodligen.
Alla hans uppdrag i TV blir uppsagda.
Pizzerian kanske går i konkurs till slut (ingen kommer vilja äta horknullarpizza).
Hans produkter dras tillbaka i affärerna.

Ja, alltså totalt jävla förfall på en enda dag liksom.

Har han gott om sparade pengar så klarar han sig fint i livet ändå förmodligen. Så några tiotal miljoner så slipper han söka arbete i alla fall (arbete som han kanske ändå inte skulle få).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borrmaskin124
Vi vet det eftersom han själv har sagt det, under intervjun på tv4 sa han "Du köper en annan kvinnas kropp, någon som säkert, som är dittvingad..eller..hon är ju inte där för att det är jättetrevligt."

Jag utesluter inte att han sagt det för att appellera till massorna, en ursäkt måste ju låta genuin.

Jag vill vara tydlig med att jag inte tycker om trafficking, men att göra skillnad på ett traffickingoffer och en hobbyeskort är två helt olika saker. Det är inte så svårt i praktiken.
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Det finns så många horor i Sverige som gör det frivilligt och med glädje som rent av skapar nära relationer med sina torskar att det är svårt att helt döma ut någon för sexköp idag.

Etniskt svenska prostituerade (vuxna pratar jag om då) gör det ofta för att man tycker om det. Det är inget organiserat och det är inget tvång. De älskar sex, pengar och lyx bara. Det är den enda anledningen till att de säljer sig.

I det här fallet däremot verkar det vara fråga om en importerad prostituerad som fallit offer för trafficking eller liknande. Eller som i största allmänhet måste sälja sig för sin överlevnad, för att kunna försörja ett barn där hemma eller skicka pengar till familjen osv.

Hon är offret, inte Kungen av kungsan. Paolos påklistrade ånger och självömkande i tv var bara pinsamt. Självskadebeteende?

Nej du, snarare vissa prostituerade som lider av det. Om Paolo varit den som låg på en sunkig madrass och motvilligt tog in en karl i taget för att bli sodomiserad, då hade jag kunnat köpa det.

Inte när det är han som köper sexuella tjänster av en importerad hora i en bordellägenhet.

Svinigt beteende och han har uppenbarligen gjort det många gånger tidigare.
Citera
Medlem
Franssonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taamid
Ni som försvarar sexhandel borde se en film som heter Flickan som leker med elden.

Hoppas att TV4 städar om i tablån och sänder den i helgen.

"Journalisten Dag Svensson och hans sambo Mia Bergman kan visa avslöjande fakta om en omfattande sexhandel mellan Östeuropa och Sverige där många av de personer som utpekas i traffickinghärvan har högt uppsatta positioner i samhället."
Vi som försvarar sexköp behöver inte göra någonting mer än fortsätta leva i verkligheten. Det här är inget att bry sig om. Paolo klarar sig. Han kommer tom köpa sex igen och livet tuffar vidare som vanligt.
Citera
2020-05-15, 17:52
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Finns hur mycket som helst att plocka av i denna intervjuv:

"Alla har vi slagit tjejer"

https://youtu.be/jATl76oZmM0?t=562

Förstår att de är svårt för nån som dig att förstå sammanhanget i klippet. Men kämpa på. Länka den en 3e gång så kanske du får ut dit budskap.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Kan från säkra källor intyga att torsken av Kungsan haft ögonen på sig en längre tid. Han har ofta synts till vid spaning mot ett flertal adresser. Det är inte första gången så att säga att pizzagubben köper sexuella tjänster. Det gäller dessutom inte bara köp av sexuella tjänster från kvinnor, även yngre män. Tydligen har han ett gott öga för ensamkommande hazarer, och som de flesta vet så säljer dessa hazarer röven för ett panna horse.

För din trovärdighets skull kan du konkretisera med fakta framför att skriva "lösa ogrundade uppgifter" ?
Du bestämmer nivån på din trovärdighet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Sånt här förstår jag inte något av.

Här har Paolo Roberto rätt mycket kvar av sin ungdom, och kan säkert få trycka på en rad lyckliga kvinnor från tjugoårsåldern och uppåt. Låta, glada, och framför allt tacksamma över att få kändispenis i sig.

Ändå väljer han att knulla en hora, som ligger och funderar på vilken hämtpizza hon ska ha till middag, medan Roberto ligger och pustar ovanpå.

Kan någon förklara?

Nån böjelse som han måste betala för? Blöjbyte på Paolo kanske?
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
Paolo skriver på Instagram att han inatt gjort något som kommer att göra att han förlorar sin tjej, alla sina företag, sina jobb på TV, allt. Vad fan kan ha hänt?
Han har knullat prostituerade, inte en gång om ryktet stämmer. Nu åkte torsken fast o hoppas innerligt hans företag , tjej o umgänge med allt o alla ryker åt helvete, mvh Blue
Citera
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Jag gläder mig duktigt åt att detta rubbade helvete äntligen får smaka på lite karma. Ända sedan den gången på 80 talet då en av mina anställda blev misshandlad av denna lilla rubbade skithög har jag hatat djävulskapet. Han och hans polare har han ridit på blattevågen har jag längtat efter hans fall. Nu kommer första raset. Och jag garanterar att det kommer fler bakslag. Gott så.

Lugn nu för fan. Vem i helvete kallar du rubbad. Hade du känt Paulo så som jag så hade du inte jiddrat din skit. Vi tränade kampsport ihop på 80-talet. Jag, Liam,gago. Milan mfl, you name it. Alla av betydelse var med i klubben. Alla som var något i sthlm.

Att Paulo köper kärlek är visserligen inget nytt för oss i kretsen. Det gjorde han redan då men so what? Vem fan har inte köpt en hora i Tyskland eller satt på ladyboys i Thailand. Horor är så.mycket mer en en sunkig heroinfitta på malmskillnadsgatan. You better believe it. Det är ett yrke som alla andra.
Att gå till hora är inte konstigare än att ta en bira efter jobbet. Så skippa skitsnacket nu. Ok? Allt handlar om Cash. Inflytande.

Paulo har mycket att stå till svars för, men det har vi alla. Jag försvarar inte att han ibland har varit lite hårdhänt mot brudar men att sätta en eskortr är väl för faan inget att jiddra om. Ibland pudras Pauloa näsa vit, ibland betalas det för kärlek but what the fuck, liksom. Det gör väl alla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in