2020-05-15, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Källa på att prostituerade i Sverige ofta är traffickingoffer?

Feministernas argument för svensk sexköpslagstiftning är ju att traffickingen skulle minska.

Oturligt för PR ver det var en riktad insats från polisen just för att man misstänkte trafficking i lägenheten, och där fanns också kvinnor från andra länder.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Eller åka till Danmark eller Tyskland för att utlopp

Utlopp? Han kanske ville ha avlopp? (anal)
Citera
Medlem
TuffRobbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Trist ändå, Paolo var på många sätt en frisk fläkt. Smart, driven och ganska okänslig för det politiskt korrekta (vilket retade gallfeber på vänsterfeminister). Nu sjunker han ihop som en sufflé och lär väl snart predika feminismens lov i något slags försök att rädda anseendet.

Besviken dock på hans patetiska framträdande idag. ”Första gången”, jo, naturligtvis. Självskadebeteende? Löjligt, man förstår att han ångrar att han åkte fast men lite mer rättfram ärlighet kunde man ha förväntat sig från honom.

Jag förstår vad du menar men jag tror inte att det är honom du ska tycka synd om eller kommer att sakna i samhällsdebatten. Han var med i ett spel i ett land och samhâlle som han säkert föraktade fast beslöt sig ändå att fortsätta att bo där och ta de smulor som vänsterpack/PK- tyranin gav honom för rollen tur i tur som "mångfald" eller bad boy som âr snäll nu i ett helt falskt system som alltid faller tillbaka på alla fyra.

Tänk i stället på alla de riktigt duktiga och modiga ursvenskarna, eliten som vägrar kompromissa, som har försökt vara friska fläktar fast som har som bäst blivit bortjagade från Sverige, som gömmer sig eller som har begått självmord.
Senast redigerad av TuffRobban 2020-05-15 kl. 17:55.
Citera
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aju1891
Sparken från alla uppdrag med tv4, coop slutar sälja hans produkter.

Snacka om att torska i fel land haha

har coop dragit in Paolos produkter? Du tror inte ICA också gör det? Och resten? Sverige är ett PK land, folk kan ej vara ärliga och säga vad de gjort utan ängsliga feminist utspel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Majoriteten av svenska folket är positiva till sexköpslagen. Det handlar inte om feministerna även om de givetvis instämmer. De enda som inte instämmer är landets horkarlar.

Ursäkta? Vad snackar du om? Feministerna använder lagstiftningen normativt? Innan sexköpslagen ville ingen ha den, efteråt vill alla ha den. Innan bögbröllopen ville ingen ha dem, efteråt vill alla. Lagstiftningen är normativ, den skapar normer.
Citera
Medlem
Franssonss avatar
Att straffa för sexköp handlar inte om att bötfälla någon utifrån vilket brott man begått utan om att straffa för misstänkt mossiga könsvärderingar. Det är inget konstigt att detta händer just i Stockholm av alla städer. Södermalm dessutom.. Kvinnornas Rio de Janeiro.
Citera
2020-05-15, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Jag skulle inte knulla en svensk eskort för alla pengar i världen. Än mindre en öststatshora som du skriver.

Vissa BETALAR för det. Jag förstår inte detta. Erbjud mig 1 miljon och jag säger nej!

Alla söker vi olika kickar.

Vad Paolo söker är väl ett stort frågetecken. Han om någon borde väl ändå kunna plocka upp ett ”lätt ligg” tycker man.
Citera
Medlem
taamids avatar
Ni som försvarar sexhandel borde se en film som heter Flickan som leker med elden.

Hoppas att TV4 städar om i tablån och sänder den i helgen.

"Journalisten Dag Svensson och hans sambo Mia Bergman kan visa avslöjande fakta om en omfattande sexhandel mellan Östeuropa och Sverige där många av de personer som utpekas i traffickinghärvan har högt uppsatta positioner i samhället."
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
COOP slutar köpa in Paolos produkter.

Pasta, Pizza, Olivolja, o.s.v.

ICA diskuterar saken.
Han gjorde det ganska lätt för dom genom att själv skriva: "jag kommer förlora alla mina uppdrag"...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Jaha och du vet att Paolo besökt just ett traffickingoffer? Hur kan du veta det? Hur vet du överhuvudtaget att prostituerade i Sverige ofta är traffickingoffer? Har du någonsin träffat en sexsäljare? Det är bara ni som levt i er skyddade bubbla som kan tycka så. Bara för att han åkt dit för sexköp betyder inte att han besökt någon som blivit tvingad till det.

Du ställer fel frågor.
Hur vet Paulo att han inte har våldtagit ett traffickingoffer? Hur vet horkarlar om de prostituerade som de kontaktar är traffickingoffer eller ej? Har horkarlar överhuvudtaget koll på prostituerades situation, deras perspektiv och bryr sig horkarlarna i så fall?
Citera
Medlem
Paolo Roberto har erkänt i Tv, Aftonblad och you name it. Han har köpt sextjänster, utnyttjad en kvinna som är tvingad till sexuella tjänster. Så går han ut och gör avbön och alla älskar honom. Se bara på hans instagram. 5000 tummar-upp. Fantastiskt. Du är en patetisk människa Paolo. Såååå jävla patetisk. Använd högerhanden nästa gång, utnyttja inte en kvinna som säljs av hallikar. Jävla svin.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Jaha och du vet att Paolo besökt just ett traffickingoffer? Hur kan du veta det? Hur vet du överhuvudtaget att prostituerade i Sverige ofta är traffickingoffer? Har du någonsin träffat en sexsäljare? Det är bara ni som levt i er skyddade bubbla som kan tycka så. Bara för att han åkt dit för sexköp betyder inte att han besökt någon som blivit tvingad till det.
Vi vet det eftersom han själv har sagt det, under intervjun på tv4 sa han "Du köper en annan kvinnas kropp, någon som säkert, som är dittvingad..eller..hon är ju inte där för att det är jättetrevligt."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in