2020-04-27, 13:50
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superduck
Paolo äger er alla, ni är bara avundsjuka.
Paolo äger ingenting, inte ens sitt eget anus.
(Staffan Hildebrand har ett Royaltykontrakt på den fisringen, det är sen gammalt!)
Ingen är avundsjuk på Paolo.
Den som inte kan skilja på avundsjuka och rent, iskallt förakt... Ja vad säger man?
I morse lagade han en supersmarrig lasagne på TV4, igen..
När de zoomar ser det ut som att det är ett barn med chimpanshänder eller möjligtvis fötter som lagar mat.
När han pratar låter det som en annan del av Köping.

Paolo må vara både finne, marockan, italienare och även väsbytattare.. Kock är han inte.
Det är fortfarande en gåta hur han lyckats ta sig in i restaurangbranschen.
Och det skulle vara SÅ jävla dråpligt att se hans "Royaltykontrakt".
Citera
2020-04-27, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Paolo äger ingenting, inte ens sitt eget anus.
(Staffan Hildebrand har ett Royaltykontrakt på den fisringen, det är sen gammalt!)
Ingen är avundsjuk på Paolo.
Den som inte kan skilja på avundsjuka och rent, iskallt förakt... Ja vad säger man?
I morse lagade han en supersmarrig lasagne på TV4, igen..
När de zoomar ser det ut som att det är ett barn med chimpanshänder eller möjligtvis fötter som lagar mat.
När han pratar låter det som en annan del av Köping.

Paolo må vara både finne, marockan, italienare och även väsbytattare.. Kock är han inte.
Det är fortfarande en gåta hur han lyckats ta sig in i restaurangbranschen.
Och det skulle vara SÅ jävla dråpligt att se hans "Royaltykontrakt".

Tydligen är du det, med tanke på hur du skriver och formulerar dig.
Senast redigerad av superduck 2020-04-27 kl. 15:05.
Citera
2020-05-08, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacelobster
Om jag någonsin igen ber om kokt deg med kokta tomater, oavsett tillbehör som sträcker sig till
Parmaskinka och Parmesanost.. mögjligen musslor och en & annan kvicksilvermättad räka eller BläckFish,så vill jag att ni avslutar mitt liv medelst halshuggning...På Sergels Torg.

Pasta köket är numera barnmat. Tråkig. Förutsägbart. En oliv hit.. En oliv dit och 21.95 för en kruka basilika.

Se till ditt eget kök. Vi har så många fantastiska produkter här i Norden. Finns
ingen anledning att trycka ner grässmakande olivolja i halsen på våra barn.
Rapsolja ger samma resultat ... minus kräkreflexen från gräsoljan.

Jag tänkte säga några ord om Jamie Oliver och hans Korianderfetisch men han verkar vara en nice snubbe så jag låter det vara sagt.... Koriander smakar TVÅL.

När det kommer till Paulo R så kommer han vara död och begraven om 2-4 år
En relik från en tid då åtminstone musiken inte var fejkad.

Happy summer

Det är inte illa pinkat att vara i världsklass både vad gäller bitterhet och trångsynthet. Går du upp på morgonen och trimmar in hatet ordentligt innan du stegar ut för att möta världen?
Citera
2020-05-08, 18:05
Medlem
mjukmjukares avatar
Enkelt uttryckt så är Paolo Roberto en mycket lättkränkt latino från en förort till Stockholm.
Dålig självkänsla, sliter med självförtroendet och låter mest en jävla massa.
Många jobbiga högljudda fel men en sak måste jag ge honom; -jag har sett honom fajtats mot bättre, starkare och snabbare motståndare.
Men han gav aldrig upp!! Han rullade fan sten från grav ...

Även om det inte ursäktar hans insiktslösa självgodhet långt efter det. Nu those days.
Paolo Roberto kan allt!!! [not]
Jobbig jävla besatthet.

Och. Han går som om han har skitit på sig.

,
Citera
2020-05-09, 15:00
Bannlyst
Fan. Även Rocky Balboa är en boxare som startade italiensk restaurang efter sin karriär. Italian Stallion, precis som Paolo Roberto.

Jag tycker Paolo Roberto är en sanningssägare om en del saker och det är ju bra. Hur går det förresten för hans brorsa, Ian?
Citera
2020-05-15, 06:45
Medlem
Per Feckts avatar
Paolo skriver på Instagram att han inatt gjort något som kommer att göra att han förlorar sin tjej, alla sina företag, sina jobb på TV, allt. Vad fan kan ha hänt?
Citera
2020-05-15, 06:47
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
Paolo skriver på Instagram att han inatt gjort något som kommer att göra att han förlorar sin tjej, alla sina företag, sina jobb på TV, allt. Vad fan kan ha hänt?

Han har väl våldtagit någon
Citera
2020-05-15, 06:56
Medlem
carminaburanas avatar
Ja, verkligen märkligt inlägg. Är det baiting för ett nytt pastarecept, eller har han blivit LCHF förespråkare? Jag gillar Paolo, hoppas han överdriverför hans personliga skull (OM han överdriver så har jag dock förlorat mycket respekt för honom.)
Citera
2020-05-15, 07:11
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copiadyo
Han har väl våldtagit någon

Nej det tror jag inte. Han kanske har sagt åt exfrun att honn kan dra åt fanders, hon är ju delägare och hans chef.
Hans personlighet harmonerar perfekt till hans längd, Hitler, KjellOlof Felth Marjasin Pagrotzky mfl är ju kvartspavor som kommit långt på sin högrösthet.
Men han är trevlig privat, om än bezzerwisser, han är modig, en jävel på att träna sin kropp, han backar aldrig från en åsikt även om den kan överbevisas.
Jag ser honom då och då, och han har alltid ett hyggligt tempo, men hur han är som Chef vet jag inte då jag älskar svensk husmanskost
Italiens sura beska smaker är inget för en viking,Nej stejt fläsk med löksås och kokt potatis är mat för en karl.
Däremot kan jag tycka att han efter "gangsterperioden" lyft sig ordentligt, bildat företag och förmodligen gjort en del pengar på detta. Nu har han väl ett helvete som alla andra restaurangägare då kundunderlaget är obefintligt.
Citera
2020-05-15, 07:21
Medlem
Copiadyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nej det tror jag inte. Han kanske har sagt åt exfrun att honn kan dra åt fanders, hon är ju delägare och hans chef.
Hans personlighet harmonerar perfekt till hans längd, Hitler, KjellOlof Felth Marjasin Pagrotzky mfl är ju kvartspavor som kommit långt på sin högrösthet.
Men han är trevlig privat, om än bezzerwisser, han är modig, en jävel på att träna sin kropp, han backar aldrig från en åsikt även om den kan överbevisas.
Jag ser honom då och då, och han har alltid ett hyggligt tempo, men hur han är som Chef vet jag inte då jag älskar svensk husmanskost
Italiens sura beska smaker är inget för en viking,Nej stejt fläsk med löksås och kokt potatis är mat för en karl.
Däremot kan jag tycka att han efter "gangsterperioden" lyft sig ordentligt, bildat företag och förmodligen gjort en del pengar på detta. Nu har han väl ett helvete som alla andra restaurangägare då kundunderlaget är obefintligt.

Så om han säger åt exet att dra åt helvete så förlorar han sin nuvarande tjej, hans barn tappar respekten för honom och alla tv-jobb försvinner?
Citera
2020-05-15, 08:03
Medlem
Knut-Annes avatar
Kanske Karma efter alla de han misshandlade, har kommit ifatt.
Citera
2020-05-15, 08:04
Medlem
Bobby Knights avatar
Hans problem har väl varit att han inte kan kontrollera sitt temperament. Därav tror jag han pucklat på någon, eftersom han låter så skamsen tror jag det är hans ex/chef.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in