2020-05-15, 17:15
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Tror också han kommer klara det här eftersom han är ärlig
Du är ju fan inte nådigt efterbliven om du tror han talar sanning. Hur överlever du?
Citera
2020-05-15, 17:15
Medlem
Wikipedia:

"Paolo Antonio Roberto, född 3 februari 1969[2] i Upplands Väsby, är en svensk krögare, entreprenör, programledare i TV, sexbrottsling och före detta proffsboxare."
Citera
2020-05-15, 17:16
Medlem
JadePresleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Av vilken annan anledning köper man sex? Om man är kåt så behöver man inte KÖPA samtycke.
Tro mig har man det psyket känner man sig som en kung över att komma undan med ngt som är förbjudet och olagligt
Citera
2020-05-15, 17:16
Medlem
Zippotheflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Är det en myndig kvinna som Paolo Robert köpte sex av? Isåfall tycker jag ärlig talat polisen borde fokusera på allvarligare brott 😏

Ja. Är ju lite som när de satte dit Al Capone för skattesmitning. Paulo Roberto skulle blivit avslöjad som den våldsverkare och mobbare han är. Jag menar killen blev ju känd för han sparkat ner gamla tanter i Kungsträdgården.
Citera
2020-05-15, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Det är uppenbart att det händer någonting magiskt med Östeuropeiska kvinnor så fort dom passerar den svenska gränsen, då blir dom nämligen traffikingoffer. Exakt samma Moldaviska kvinna hade kunnat åka till Red Light District i Amsterdam. Paolo hade kanske passerat och betalat 100 euro för samlag. Men då hade det varit en legitim verksamhet i Holland av skattebetalande och fackanslutna sexarbetare.

Det betyder inte att sexhandel är underbart eller bra eller ens borde vara lagligt. Men det är sådan jävla dubbelmoral i det här landet att man ibland inte står ut.
Nej vi har rätt för vi har kommit längre när det gäller kvinnors rättigheter. Du kan tänka in din egen dotter i ditt resonemang och se om du tycker likadant då.
Citera
Medlem
Haha. Lilla Paolo. Mindervärdeskomplex trots all framgång.

Han är bara en patetisk skit.

Läs mitt tidigare inlägg när han extraknäckte som boxarpajas på möhippor och svensexor, min bekanta vän spöade upp honom, allt filmades, men var givetvis kontraktsbrott om det visades offentligt.

Paolos stolthet får man inte kränka!

Han lär lämna Sverige av skam.
Citera
Medlem
Sexvägran från pansarflator kan ha den här effekten. Lider med honom....
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Säga vad man vill om Paolo och vad han gjort men har står ju upp och berättar om det och erkänner i alla fall till skillnad från skiten Timell, Eskil och andra som ljuger sig blåa.

Paolo ljuger ju också. Det är inte första gången.
Citera
Bannlyst
Torsk-Ryggen Paolo Roberto borde väl gifta sig med bruden, de gillade ju varann, hon skulle gå med garanterad vinst .. 1500 varannan kväll x 12 månader .. bra kling i kassan. Är ju god gärning oxå för att få tillbaka stoltheten, sen kan de skriva en bok tillsammans. Bye Bye Boxarn.

Senast redigerad av one4two 2020-05-15 kl. 17:18. Anledning: text
Citera
2020-05-15, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zippotheflash
Ja. Är ju lite som när de satte dit Al Capone för skattesmitning. Paulo Roberto skulle blivit avslöjad som den våldsverkare och mobbare han är. Jag menar killen blev ju känd för han sparkat ner gamla tanter i Kungsträdgården.

Första ggr han köpte sex haha...
Vilka var de andra 10 som greps?
Citera
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Nej han är en tvärhand hög 50+ halvarab med begynnande flint. Jag tror inte brudarna står i kö direkt.
Patrik Brunstiger har iaf stålar men pröjsade glatt ändå för att doppa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Du är ju fan inte nådigt efterbliven om du tror han talar sanning. Hur överlever du?

Han är inte ärlig, men de som vill tro på honom kommer att intala sig att han är det, och därför kommer han klara sig.. hyfsat. Kommer att ta stryk av det, men kommer att förvinna på nått år.

Menar, han kom ju fram trots en massa annan skit som redan borde ha diskvalificerat honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in