2020-05-15, 17:09
Medlem
[quote=keterparyd|71588005]Fan vilken offentlig förnedring och skam, mest för han själv men även för hans exfru, hans nuvarande sambo, hans barn, hans samarbetspartners, hans polare, hans mor och i princip alla andra kvinnor och män som han någonsin haft i sitt liv. Jag hade flyttat utomlands och aldrig mer visat mig i landet.[/QUOTE

ja ännu en kapten klänning, dubbelnatur. Säger sig vara feminist och köper sex.
Enda gången han köpt sex, det gör ingen skillnad hur många gånger man köper en kropp..
Han säger sig ha upplevt Övergrepp i tidig ålder,
och det är nästan alltid samma för flickan som säljer sig.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Mycket möjligt. Han har ju precis köpt en vingård där nere och skulle nog inte ha några problem att köra i gång med fler projekt för överlevnad.
Jag tror också det, åtminstone i ett par tre år i alla fall - kanske kan bli porrstjärna?

Jobbigt dock att bara dra från barnen (för dom alltså).
Citera
Medlem
- Kris-sändningar på TV4
- Extrainsatta inslag om stackars "utsatta" sextjejer
- Twitter-stormar

Allt för ett sexköp
Sverige är verkligen ett mycket sjukt land!

Sexköp är väl fan skit samma!

Otrohet däremot
Citera
2020-05-15, 17:10
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Därför att jag tvivlar på att det är första gången han köper sex.
Och hade han inte åkt fast hade han garanterat inte tyckt det var ett dumt beslut.

Utan enbart konsekvensen gjorde att han tyckte beslutet var dumt.

Det håller jag med om men då går det ju definitivt ihop med att han greps.
Citera
2020-05-15, 17:10
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Vad vet du om det?

Nyss sa du att man inte kan uttala sig om vad sexsäljande kvinnor vill och inte vill om man inte själv är en kvinna som sålt sex. Med samma logik kan man anta att du inte kan uttala dig om sexköpande män om du inte själv är en sexköpande man.

Dubbelstandard exponerad.

Av vilken annan anledning köper man sex? Om man är kåt så behöver man inte KÖPA samtycke.
Citera
2020-05-15, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Ligga? Fick han "ligga"? Vad i hela friden menar du? Tror du att den sannolikt traffickerade flickan hade sex? Hon blev förmodligen tvingad till att låta sig våldtas av PR.

😂😂😂

Du borde bli komiker!

Aja, hur som helst, om hon verkligen vore ett traffickingoffer så är nog polisens agerande värst då de valda att stå utanför och vänta på klienterna istället för att agera.

”Ligga”, du vet sexuellt umgänge.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Om han är en sån kung varför kan han inte få kvinnor och sex utan att betala för det?

Han kanske ville ha BDSM men oerfaren inom området.
Citera
Medlem
Haha. Han ljuger ju som en hund i programmet.

Kroppsspråket avslöjar ju allting.

Gör om - gör rätt!
Citera
2020-05-15, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Om det här är traffiking kan det likställas med våldtäkt

Väldigt liten andel av prostitutionen i Sverige är trafficking. Därför är det få domar för människohandel. De flesta prostituerade har frivilligt rest till Sverige.
Citera
Medlem
Underbar bild han lade ut på Twitter den 30/1
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Om han hade haft ett självskadebeteende så hade han istället sålt sin egen röv på horkarlarnas gator. Han förstår inte ens ordets innebörd.
Det var ungefär så jag tänkte, helt absurd ursäkt att han liksom plågar sig själv genom att knulla en tjej.
Citera
Medlem
antoneriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Om det här är traffiking kan det likställas med våldtäkt

Det är uppenbart att det händer någonting magiskt med Östeuropeiska kvinnor så fort dom passerar den svenska gränsen, då blir dom nämligen traffikingoffer. Exakt samma Moldaviska kvinna hade kunnat åka till Red Light District i Amsterdam. Paolo hade kanske passerat och betalat 100 euro för samlag. Men då hade det varit en legitim verksamhet i Holland av skattebetalande och fackanslutna sexarbetare.

Det betyder inte att sexhandel är underbart eller bra eller ens borde vara lagligt. Men det är sådan jävla dubbelmoral i det här landet att man ibland inte står ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in