2020-05-15, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Tja, där fick man se en ny sida av entreprenören.

Otroligt vilken karlakarl och alfahanne han är. Driver flera företag och restauranger, programledare i tv, har vingård i Italien. Är tillsammans med en vig 25 åring som gärna ställer upp på sex gratis, ändå måste entreprenören köpa öststatshoror på kvällarna. Hur orkar Paolo ?

Nu är han iaf totalt rökt på TV4. Hade han bott i Italien hade ingen brytt sig, där anses det vara helt normal för en framgångsrik entreprenör att roa sig på bordell.

Nu förlorar Paolo alla sina tv-uppdrag, restaurangerna går redan dåligt pga corona. Hans pastaprodukter tas snart ner från ica-hyllorna.

Vad ska Paolo göra? Jag tror att han flyttar till Italien.

Det är väl bara PR själv som har beskrivit sig som alfahanne, macho, karlakarl mm? Sen finns det kanske en och annan liknande karl på 160 cm och 10 cm kuk som går omkring och spänner sig som instämmer i fantasin men...generellt finns det nog inga kvinnor eller män som ser PR på samma sätt som han själv gör?
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToxicTard
Tror du på fullaste allvar att det är frivilligt? Tror du en 15-20 årig tös vill ha en främmande 60 årig gubbe mellan bena?

En betald våldtäkt är vad det är.

Gör dig själv en tjänst och rent ut sagt håll käften. Att du ens jämför detta med ditt yrke visar hur dum du är.

och när förespråkade jag att 15 åringar skulle arbeta med detta? Det ska vara 18 års gräns och säljaren bestämmer själv vem hon ska sälja sin tjänst åt, inte moralpoliser som du.

Legalisera, testa och skatta, så försvinner de flesta av problemen.

Kom med riktiga argument istället för känsloargument eller personangrepp.

Nu ska jag till tvättstugan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara567atta
undrar också men skulle tro att det är typ gärdet/tessinparken. ser ut som ett funkishus på bilden från aftonbladet.
Grevgatan

Googla "razzia Grevgatan"
Citera
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Varför sa han inte bara: ”Jo, jag var svinfull igår och tappade omdömet totalt. Otroligt korkat och jag förstår om människor är besvikna.”

Istället börjar han psykologisera och hänvisa till övergrepp i sin barndom, vilket bara få honom att framstå som ännu mer sinnessjuk.

Ja. Eller: "Jag har haft problem med detta i några år. Jag kan inte sluta. Det känns bra att jag åkte fast. Nu blir det en vändpunkt i mitt liv. Jag vill säga förlåt till alla jag svikit och sårat. Jag vill säga förlåt till de kvinnor jag utnyttjat."

Nej, istället kör han det lägsta självömkandet. Det kommer bara göra det värre för honom.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Klantigt av Paolo. Att ta sådana risker med så mycket att förlora. Oavsett vad man tycker är sexköp ett brott och då får man förhålla sig till det. Dessutom ett brott som skapar stor moraliskt indignation.

Dock vill jag själv kräkas på all denna skenheliga moralism som nu riktas mot Paolo. 99% av alla upprörda har själva någon gång tittat på porr. I porr får kvinnorna betalt för att knulla.

Porr är också prostitution. Men av någon magiskt anledning så är det lagligt.
Citera
2020-05-15, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToxicTard
Tror du på fullaste allvar att det är frivilligt? Tror du en 15-20 årig tös vill ha en främmande 60 årig gubbe mellan bena?

En betald våldtäkt är vad det är.

Gör dig själv en tjänst och rent ut sagt håll käften. Att du ens jämför detta med ditt yrke visar hur dum du är.

15-20? Varifrån kommer uppgifterna om att det skulle kunna röra sig om en kvinna under 18?

Förmodligen har du någon gång själv tittat på porr. Porr där kvinnor fått betalt för att ställa upp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
och när förespråkade jag att 15 åringar skulle arbeta med detta? Det ska vara 18 års gräns och säljaren bestämmer själv vem hon ska sälja sin tjänst åt, inte moralpoliser som du.

Legalisera, testa och skatta, så försvinner de flesta av problemen.

Kom med riktiga argument istället för känsloargument eller personangrepp.

Nu ska jag till tvättstugan.

Du tror alltså att töserna bestämmer själva? Har du hört talas om organiserad brottslighet?
Citera
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara567atta
undrar också men skulle tro att det är typ gärdet/tessinparken. ser ut som ett funkishus på bilden från aftonbladet.

Nej. den är nog från Kommendörsgatan kanske? Eventuellt en genre-bild som det brukar heta...
Citera
Medlem
informaticss avatar
Ännu en överdrivet självgod (läs narcissist) idiot som gjort bort sig rejält och därmed försöker framställa sig själv som ett offer (som han gör i sina senaste två Instagram-inlägg). Detta är för övrigt ett av de vanligaste sätten för en narcissist att kontrollera sin omgivning, vilket är skrattretande, för det är helt omöjligt i detta läge. Möjligen kommer ett litet antal liberala människor fortfarande dyrka honom, men ingenting kommer vara som innan.
Citera
2020-05-15, 15:51
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Han blev gripen men häktad var han inte, knappast anhållen heller. Men han kunde ju faktiskt ha nekat till det hela och sagt att han bara var där på kaffe eller liknande.

Men han verkar inte tänka så utan han erkänner öppet i sociala medier OCH på tv4 nyheterna.

Nej häktad var han ju inte. Men gripen och enligt AB satt i arresten hela natten. Så han försökte nog med just det. Neka. skylla på att han kanske var där i annat ärende osv. De övriga 10 erkände ju direkt och då blir de inte gripna.

Det är väl klart att han gör det. De övriga 10 har förmodligen inte lika mycket som han att förlora. Men sedan efter presenterats med polisens bevisning, samtal med sin advokat så insåg han att loppet var kört. Men det är ju klart. Han erkänner ju nu helt öppet så det blir en slam dunk för åklagaren.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Paolo är körd personligen. Alla hans media-gig ryker all världens väg. Han är STÄMPLAD! Och så lipar han ut i media och bedyrar att detta var FÖRSTA gången, vilken jävla pajas!

Jag kan tänka mig hur snålvattnet rinner mellan skrynkellåren på Malou nu. Haha, vilken jävla soppa!

Han rätt han kommer alltid att ha en detta emot sig. Inte fan kan han ha tävling i matlagning med barn efter detta ?? Herregud varför åkte jag inte till Rumänien i stället ?? Kan det vara Coronan som gjorde att han var tvungen gå till bordell i Sverige ? Måste vara säkrare om han kunnat flyga till Bukarest en weekend...
Citera
Medlem
Paolos Spaghetti a la Puttanesca
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här