2020-05-15, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Men varför skulle någon som Paolo köpa sex av prostituerade när han är både rik, känd, sambo och har en massa kontakter?

Han är inte SÅ rik och känd.

Han är fortfarande så fattig och okänd så att han måste betala 1500 kronor för sex.

Är du tillräckligt rik och känd behöver du inte göra den skamliga betalningen öppet utan det sköts på annat sätt men principen är densamma (men det är lagligt). Då sker betalningen i resor, smycken, bilar och lägenheter.
Citera
2020-05-15, 14:44
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mahatma97
Begriper inte hur alla kan döma Paolo. Han har (om det är han) gjort bort sig så innihelvete men är det inte så att vara människa? Snubblar, faller och reser sig. Jag hoppas att han kommer tillbaka och att han får en chans att göra gott igen.(Om det är han)

problemet är bara att de inte står för de de gjort. På riktigt. Full respekt om han säger: Nu i corona tider har mina matföretag det svårt och den mentala pressen är tuff, då brukar jag koppla av med att ta ladd och dricka alkohol och gå till horor emellanåt. Det uttalande är respekt tycker jag. Han är ju som alla andra citykillar, tar lite ladd och gökar horor, jag menar det gör ju alla, men ingen står ju för det. Nu kommer han att säga, att han har sexproblem, sexmissbruk och varit stressad och skall söka hjälp. Typ. Eller vad tror ni?
Citera
2020-05-15, 14:45
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Det värsta är väl att han tog henne i röven om det nu är sant.
Men vad är det med rumpor här på FB? Skillnaden är väl att betala en puta eller inte?
Citera
Medlem
Rakryggad, tar ansvar för sin handling. Ber om ursäkt.
Livet går vidare!
Citera
Medlem
Det första han gör är att ljuga, vilken självförnekelse.

Jenny Strömstedt - "Är det något du brukar göra?"
Paulo - "Nej" för att sedan titta ner åt vänster direkt.

Alltså jag trodde han var lite tuffare. Första gången? Så självaste Paolo Roberto köper sex för första gången, risken är säkert 1-1000 att man åker dit på det och just han råkade åka dit på det första gången?

Skulle han varit lite man skulle han sagt direkt:

"Jag köpte sex av en utsatt kvinna, jag har bidragit til latt förstöra hennes själv och jag är hemskt ledsen för hennes skull."

Aja, det är kört för honom, han drar troligtvis till italien och vi ser honom nog aldrig igen.
Senast redigerad av gameboyguy 2020-05-15 kl. 14:50.
Citera
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Haha, det är som en sketch: "Eh...jag har köpt sex. ...Det är första gången, ja"
Jo, säkert. Första gången. Och om han inte åkt fast, vad skulle ha hänt då? Skulle självskadebeteendet ha upphört då och allt blivit bra igen. Eller ingick att åka fast i självskadebeteendet?

Parodi, från en annars rak man.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Jaså vad har Jordan Peterson gjort som är så moraliskt förkastligt?

knarkat ner sig pga depp.
istället för att tagit sig i kragen.
Citera
2020-05-15, 14:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Hur kan han vara så puckad? Visst illa nog att han gör något sådant när han är gift och har barn. Men en kändis som han behöver ju egentligen aldrig köpa sex för att få ligga.
Fast å andra sidan kan du som känd (och typ rik) aldrig veta om personen du just ligger med kommer börja kräva pengar för att inte berätta för din fru/sambo/pressen - en ung kvinna ifrån exempelvis rumänen, som slängts in i en lägenhet och inte kan språket, vet inte vem Paolo är (och kommer därför inte tjalla).
Citera
2020-05-15, 14:46
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasthilda
Ni kan lyssna på honom redan nu!
https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12745901

Han sa inte så mycket. Meningslös intervju. Han sitter i soffan och ser skamsen ut. Förstår inte poängen med den.
Citera
2020-05-15, 14:47
Avstängd
Xpander-s avatar
Är det riktig trafficking, dvs mot någons vilja, andra tjänar cashen, eller bara en deal mellan en man och en kvinna det gäller?

I ena fallet är det ju typ våldtäkt

I andra, något som andra människor egentligen inte har att göra med. vad vuxa människor gör i sängkammaren.
Senast redigerad av Xpander- 2020-05-15 kl. 14:49.
Citera
2020-05-15, 14:47
Medlem
Engelitzs avatar
Jag trodde detta var en naturlig sedvänja bland tv4:s medarbetare att dra sig en lina och knulla en hora.. Va fan hela grejen med Malous program är väl att kändisar ska kunna komma dit och bikta sig och börja om igen.. Magnus Hedman exempelvis.. Självklart får de här herrarna hur mycket sex som helst med kåta Stureplansslynor, men då följer ju all annan skit på köpet.. Förhållande.. Efterhängsen kvinna som inte fattade att hon bara va en i raden av en massa knull.. Allt är kvinnornas fel.. Ett par tömningar och helt plötsligt tror de på giftermål.. Nej legalisera prostitutionen. Det är ändå i den branschen kvinnor hade gjort mest nytta..
Citera
2020-05-15, 14:48
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Men varför skulle någon som Paolo köpa sex av prostituerade när han är både rik, känd, sambo och har en massa kontakter?

I min bekantskapskrets så har mer än 90% någon gång gått till en prostituerad och många gör det frekvent trots fru och barn och utåt sett lyckliga förhållanden.

Så tänk på det kvinnor nästa gång ni sitter på någon middag att några av de som sitter där och spelar lyckliga med lilla frugan egentligen är värsta horkarlarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in