2020-05-15, 14:24
Avslutad
Tråkigt att höra. Alla gör vi våra fel, men han är ändå man nog att stå för det. Vet inte vad jag ska säga, annat än att det är jävligt synd att se någon kasta bort sin karriär på detta sätt, med tanke på vilken bakgrund han har.

Något jag har lärt mig sedan länge, är att alla som är flitiga med att lägga ut ett perfekt liv i sociala medier, är de som faktiskt har mest att dölja, precis alla.

Don't believe the hype. Vi kommer se många av dessa instagram-kändisar falla. Det största beviset på att de har något de inte vill ska komma ut, är deras jakt på bekräftelse i sociala medier.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Jag tror också det, det är nånting utstuderat och djup mening i det här.
Jag tror Paolo vaskat allt han byggt upp för att kunna resa sig och återvinna allt igen och på så sätt bli odödlig eller nått, inte fan gör man så här annars....

Äsch inte alls. Han blev tagen med handen i kakburken och försöker nu rädda det som räddas kan av karriären och anseendet. Det gäller att gråta ut fort och göra sig själv till ett offer för omständigheterna.

Helt ofattbart att Tv4 låter sig duperas och tycker det är en bra idé att han "talar ut".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Om det är han? Han ska prata ut i TV4 om det...
Han har köpt sex av en kvinna som tvingats till det. Han har inte gått till en svensk eskort som frivilligt valt att sälja sex. Det är riktig illa.

Det värsta är väl att han tog henne i röven om det nu är sant.
Citera
Medlem
Vem fan går till glädjeflickor i coronatider?
Citera
2020-05-15, 14:25
Medlem
LeifMohammeds avatar
Snubben har fuckat luder i minst 10 år. Konstigt att det tog så lång tid för honom att torska.
Citera
Medlem
Sexköp är helt ok tycker jag men jag respekterar lagen i Sverige och det borde Paulo också ha gjort. Är det klarlagt att han köpt sex eller kan han påstå att han besökt en prostituerad vän i lägenheten och kanske bara pratat ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Kanske för att han betalar för ett sexuellt övergrepp. Våldtäkt. Du kan inte köpa samtycke. Alltså har han våldtagit en utsatt människa. Jävligt vidrigt
Nej våldtäkt är det inte.
Omoraliskt javisst, men inte våldtäkt.
Citera
2020-05-15, 14:26
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Att han skriver ”jag står för min smuts” tyder på att han inte ska försöka sig på några mesiga bortförklaringar.

Fast frågan är hur tuff intervjuaren kommer att vara mot sin kollega på TV4, kommer journalisten bara medlidsamt nicka med när Paolo berättar hur dåligt han betett sig och hur dåligt han mår?
Några förslag på frågor:
Vad tycker du om den svenska sexköpslagen?
Har du köpt sex tidigare?
Att du bara betalade 1500kr, tyder inte det på att det handlar om trafficking?

För min del kan han gärna svara ärligt och inte på det sätt han hoppas uppfattas bäst. Om han tycker att sexköp inte borde vara ett brott om det är frivilligt från båda parter, så kan han gärna säga det.

En fråga han borde svara borde vara hur han ser på att av hennes 1500 kr för en hård kvinnoförnedrande omgång med han så kommer hon enbart få behålla 100 kr som hon förmodligen måste skicka hem till Rumänien ändå. För resten är ju avbetalning på den evighetslånga skuld som hon har för bussbiljetten hit till Sverige. Den Rumänska organiserade brottsligheten tar allt från henne ändå. Och Paolo har hjälpt till med det.
Citera
2020-05-15, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Jag gillar inte Paolo Roberto, han har ställt till mycket elände för många som blivit traumatiserade när dom blivit misshandlade av "Kungen av Kungsan".

Att han däremot haft sex med någon enligt ömsesidig överenskommelse är inget någon annan än han som har något att göra med.
Sexköp i Sverige är olagligt, så polisen och rättsväsendet har absolut något att göra med Paolo Robertos lilla sexäventyr. Dessutom har han väl bedragit sin flickvän, vilket får anses som ett moralbrott.

Gillat man inte det får man flytta till ett annat land, bli politiker och förändra eller ta risken att åka dit när man köper sex.

Sexköp i Sverige är ju ganska skambelagt också, trots att många gör det. Då han är en kändis blir såklart denna händelse en snackis som rör upp känslor.

Däremot håller jag med om att Paolo har gjort värre saker än detta.

Personligen hoppas jag detta sätter spiken i kistan för honom.
Citera
2020-05-15, 14:27
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Vem fan tror han att han är, statsministern?

Ja du, något i den stilen! Sen är det ju rätt märkligt att både han och hans tjej direkt går ut på instagram med en sån här oerhört privat sak. Men, men PR är ju allt för dessa kändisar....

Troligen någon väldigt speciell request Paolo hade - typ golden shower eller smisk med ridspö? Rätt onödigt med prostituerade annars, när man har en hälften så gammal fitness-snygging hemma i radhuset. Och inte lär det väl saknas trånande kjoltyg på jobbet och krogen heller, med tanke på hans kändisstatus?
Citera
2020-05-15, 14:28
Medlem
Sleipner08s avatar
På Fb redogör han för vad han tror kommer ske förlust av tv-kontrakt med mera.

Tror inget kommer ske av anledning att han är så rakryggad att han direkt går ut och hänger ut dig själv så ingen annan blir uthängd.

Han gör precis tvärtemot vad politiker brukar göra de kommer med bortförklaringar. PR tar tjuren i hornen och kommer redogöra i tv. Allt kommer förlåtas han betalar böter sen är det bara att tuta och köra igen.
Citera
2020-05-15, 14:28
Medlem
GaylordYankers avatar
Okej, så han har varit otrogen?
Buhuu, det har ju aldrig hänt med flickor...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in