Citat:
Ursprungligen postat av
WhoElseButMe1
Tja, vet inte om det e rätt del på forumet men
Min relation har precis tagit slut ca 1 vecka sedan och jag mår verkligen skit, extra skit pågrund av att jag aldrig mått ganska bra i mitt liv 100%, jag vill dö men vågar inte. Vaknar varannan timme mitt i natten med panikångest, vaknar på morgonen med panikångest som kryper i benen o hela kroppen allt känns tungt i huvud, hjärta o kroppen. Konstant ångest och panik känsla samt illamående äter knappt och kräker i vissa fall. Vill bara ligga i sängen dagen in och dagen ut, igår låg jag i sängen tills 19.30 utan att vilja röra mig och liknande. Jag gråter oftast och mår väldigt dåligt är detta någonting man kan få hjälp med på psykiatri akutmottagning och isåfall hur?
Igår höll jag ett rakblad i handen och ville skära mig men vågade inte, blev dock lite små rivsår
Hur kan jag få hjälp idag?
Det är tyvärr torftigt med hjälp i din situation. På psyket får du en säng och i bästa fall en Sobril.
Fördelen med psyket är att man slipper vara ensam.
Dö kommer du göra ändå, helt säkert.
Kanske kan det vänta ändå?
Det KAN ju faktiskt ordna sig och du KAN ju faktiskt ha din lyckligaste tid framför dig.
Jag försökte ta livet av mig gör 25 år sen. Hatade mitt liv och mig själv och alla andra.
Tur var väl att jag misslyckades!
Jag träffade min kärlek för tre år sen.
En helt jävla fantastisk kvinna och en sån kvinna jag alltid drömt om.
Du vet inte vad morgondagen har i sitt sköte.