2009-08-08, 01:30
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcarolo
Han har väl lämnat sossarna och verkar ha gått ganska långt till höger

http://tv4play.se/aktualitet/nyhetsm...deoId=1.973417
Han "försvarar" Berlusconi.

Jag tycker videon symboliserar ganska bra hur debatten ser ut i sverige. Man ser hur missnöjda och frustrerade programledarna blir när Paolo inte säger det dom väntat sig. Det är rent utav skrämande hur nedlåtande dom behandlar den som inte "ordnar in sig"

Hycklare som sitter och kritiserar Sverige för våldtäkterna (som begås av vilka då?) samtidigt som han öser beröm över nationalisten Berlusconi(vilken för en ganska vettig politik iofs) som har som punkt ett på dagordningen att kväva all importerad brottslighet i sin linda.
Citera
2009-08-08, 07:34
Citat:
Ursprungligen postat av Xyzzy
Han är "rom/zigenare" på faderns sida...

Va? Du skämtar väl? Tunisisk zigenare skulle ju vara extra pinsamt för turk-Paolo... Italienare älskar ju inte direkt ziggisar.
Citera
2009-08-08, 09:35
Medlem
420-7/11s avatar
Han har riktigt dåligt öl sinne, börjar tjafsa för ingenting på fyllan.
Citera
2009-08-09, 21:30
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 420-7/11
Han har riktigt dåligt öl sinne, börjar tjafsa för ingenting på fyllan.

Ingen skillnad nu jämfört med för 25 år sedan mao. För att inte tala om hans extremt töntige lillebror med komplex större än Australien och Grönland tillsammans.
Citera
2009-08-14, 16:20
Medlem
flazbazs avatar
Han e verkligen lite psykopatisk va?

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...icle5644148.ab
Citera
2009-08-15, 18:13
Medlem
Ollonets avatar
Kan säga så här är trött på denna hönsgård och högaktar pablo och hans syn på feminister.Det har gått för långt i det här landet med den jävla jämställdheten o kvotering till höger o vänster.Titta bara på sossarna bara,det viktigaste för dom var vad man hade mellan benen och inte mellan öronen för att bli partiordförande.Och vi som kallar oss svenska män låter dessa feminister svin kuva oss och bli hunsade som ett gäng småflickor.Nej MER såna Som Pablo som vågar Säga i från.Ett exempel är intagningen för att bli brandman och det är att sänka dom fysiska kraven.Jag säger bara det NU MÅSTE VI MÄN SÄGA IFRÅN. Heja PABLO
Citera
2009-08-15, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Kan säga så här är trött på denna hönsgård och högaktar pablo och hans syn på feminister.Det har gått för långt i det här landet med den jävla jämställdheten o kvotering till höger o vänster.Titta bara på sossarna bara,det viktigaste för dom var vad man hade mellan benen och inte mellan öronen för att bli partiordförande.Och vi som kallar oss svenska män låter dessa feminister svin kuva oss och bli hunsade som ett gäng småflickor.Nej MER såna Som Pablo som vågar Säga i från.Ett exempel är intagningen för att bli brandman och det är att sänka dom fysiska kraven.Jag säger bara det NU MÅSTE VI MÄN SÄGA IFRÅN. Heja PABLO

Pablo? Är det nån mexican som du gillar?
Citera
2009-08-15, 18:36
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Pablo? Är det nån mexican som du gillar?
Vill man missförstå så är det upp till var och en.Du gillar feminister och måste märka mot nåt du inte förstår.
Citera
2009-08-30, 06:21
Medlem
tudans avatar
Paulo Roberto-Erik Hasselstrand

Snubbla in på trån då ja googla på Erik o har nåt o klämma in. Tillbaka till solna, första SM, var RM innan, i tkd,Ett knep som bla P tillämpa på den tiden var att ha fotbollsbenskydd under benskydden,vilket domar`n inte märkte då han kolla utr.Erik, från Oxelösund, vart bortdömd då beslutet ändrades av en man, en ansvarig ,en tagen ståndpunkt mot all rimlighet, då domaransvarig tillika klubbansvarig gav klartecken till matchdomar`n att beslutet skulle ändras, o det var alltså Eriks klubbansvariga som motverka jäv, för trycket på kårens förträfflighet ansågs stå på spel, dvs Den högsta ansvariga för Sveriges samtliga domare i tkd stod med favör i ena combatantens hörna, vilket inte lämpa sig då han också var tävlingens huvuddomare.Status från riksmästerskap till olympisk gren , med SM i fatet o Budoförbund m fl. kritiskt granskande vart för mkt den gången. Inte helt opartisk ,då matchen börja, skrek alltid trådens karaktär"asshoolee", vilket inte imponerar mer än benskydden,på mig i alla fall...Hur ja vet? Skapa varenda stege o skrev in varje deltagare o var speaker o höll i hela evenemanget åt Chago, som coacha sina killar, dock ändå, Oxelösundare o inget annat..Sant el falskt?
Citera
2009-08-30, 10:18
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tudan
Snubbla in på trån då ja googla på Erik o har nåt o klämma in. Tillbaka till solna, första SM, var RM innan, i tkd,Ett knep som bla P tillämpa på den tiden var att ha fotbollsbenskydd under benskydden,vilket domar`n inte märkte då han kolla utr.Erik, från Oxelösund, vart bortdömd då beslutet ändrades av en man, en ansvarig ,en tagen ståndpunkt mot all rimlighet, då domaransvarig tillika klubbansvarig gav klartecken till matchdomar`n att beslutet skulle ändras, o det var alltså Eriks klubbansvariga som motverka jäv, för trycket på kårens förträfflighet ansågs stå på spel, dvs Den högsta ansvariga för Sveriges samtliga domare i tkd stod med favör i ena combatantens hörna, vilket inte lämpa sig då han också var tävlingens huvuddomare.Status från riksmästerskap till olympisk gren , med SM i fatet o Budoförbund m fl. kritiskt granskande vart för mkt den gången. Inte helt opartisk ,då matchen börja, skrek alltid trådens karaktär"asshoolee", vilket inte imponerar mer än benskydden,på mig i alla fall...Hur ja vet? Skapa varenda stege o skrev in varje deltagare o var speaker o höll i hela evenemanget åt Chago, som coacha sina killar, dock ändå, Oxelösundare o inget annat..Sant el falskt?
Om du tar det där på svenska oxå så kanske nån kan svara..
Citera
2009-08-30, 10:45
Medlem
JesusBronsons avatar
Orkar inte läsa allt så jag vet inte om det här nämns, men jag såg att nån hade skrivit att han sprang en del mellan gängen, dock inte bara kickers-gängen. En av mina bästa polare var skinnskalle på 80-talet, och enligt honom så stod den unger herr Roberto och studsade med sin italienska (fascistiska?) högernäve i luften då och då nere på helikopterplattan i Gamla Stan med skinsen.
Citera
2009-08-30, 11:33
Medlem
PumaSilverBacks avatar
Apropå.

...tidigare nämnt "en köttpinne i fjärten" som tidigare nämnt. Verkar som han slickar prupp på Ken Ring nu, men det är ju så, kaka söker maka.

Jävla muppar båda 2 (men lite plus ska han ha för hur han mosar feminismen i radio)

http://www.youtube.com/watch?v=YSexhHlGb6k

Var fan det VÄRSTA jag hört....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in