2020-05-14, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweIntelligence
Bara jag som inte känner samma sympati efter man läser att hon velat ha benranglet Tishkos kuk i röven?
Det är han som vill ha sin kuk där, hon vill inte men ställer upp för att han tvingar henne. Fy fan för folk som dig, som lägger skulden på tjejen. Det var hennes första sexuella förhållande, hon frågar ju sin syster upprepade gånger om det Tishko utsätter henne för är normalt.
Citera
2020-05-14, 16:58
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcanii
De verkliga förövarna är hennes föräldrar och styvföräldrar. De gav henne aldrig en chans. Otrygg anknytning från tidig ålder, kände ingen tillhörighet och letade desperat efter en förankring där hon kunde känna sig eftertraktad och accepterad.

Tishko är en uppenbart störd individ, men föräldrarna misslyckades varje dag i 17 år före detta inträffade. De bär det huvudsakliga ansvaret - Wilma hade råkat illa ut på ett eller annat sätt inom en snar framtid oavsett.
Håller med. Det är för mig fullständigt obegripligt hur föräldrar kan stöta bort en dotter på det sätt som skett. Flickan är minderårig och behöver flytta hem och får svaret att "ööhh, näe här kan du inte bo..."

Att myndigheterna inte ifrågasätter föräldrarnas skuld är obegripligt.
Citera
2020-05-14, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Det hade varit en 5 minuters promenad ner till kajen och släppa väskan i vattnet. Där finns gott om mörka hörn där ingen ser dig utan att du ser dem.
Han ska ta sig dit också. Jag har svårt att tänka mig in i en mördares tankar - jag har det liksom inte i mig. Men att poliser skulle hitta en väska med ett huvud i och placera det hos Tishko finns inte på världskartan. Inte i min världskarta i alla fall.

Fanskapet har rökt sönder hjärnan och har noll koll.
Citera
2020-05-14, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Fast visste han att han hade span på sig? Han hade fixat bort resten av kroppen som ännu inte hittats, varför kunde hann inte Ta med huvudet också. Det var väl inte så att det inte fick plats i bilen.

Det beror på hur han har agerat, de hittade ju honom sent på kvällen gåendes längs vägen med armarna rakt ut 14/11 (psykos kanske?) han kanske hade lagt kroppsdelarna i olika förvaringar, därav huvudet i en väska och kunde inte ta med sig allt på en gång till bilen om han nu använde sig av bil och fick lite panik och väntade med andra väskan,ifall någon skulle se honom eller om grannarna skulle höra att han gick upp och ner.
Citera
2020-05-14, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Det är klart han säger så, han vägrar ju erkänna eller kommentera något under förhör. Wilmas föräldrar, du får läsa fupen istället för att framstå som riktigt dum här. Han hade ju span på sig, förmodligen hann han inte röja undan huvudet. Som sagt läs fupen
Han kan inte säga nånting utan att erkänna till de brott han är åtalad för. T hade haft flera dagar på sig att röja undan bevis innan de började misstänka honom. Det hade redan gått 3 dagar sedan mordet innan Wilma anmäldes försvunnen.
Citera
2020-05-14, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Vem hade han smsat det till? Verkligen sjukt att vilja knulla en död människa.
Han hade smsat det till Wilma.
Citera
2020-05-14, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Wilmas familj var uppe och rände på vinden för att leta efter Wilma.

Ja, han är en mördare. Och han är dum. Jag tror han fick hjärnsläpp och panik och hade inte möjlighet att göra sig av med huvudet. Den fick han ta hand om lite senare. Nu blev det inte något "senare" eftersom han sögs in väldigt snabbt. Folk hade ögonen på honom redan på lördagen. Han KUNDE inte smita ut och göra sig av med huvudet.
14 november var en torsdag. Wilma anmäldes försvunnen 3 dagar senare. Började någon misstänka att han bar på likdelar innan han häktades?
Citera
2020-05-14, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NONVIOLONCE
det här är sjuka personer vi pratar om riktig sjuk!!
han behåller huvudet dels att han tror att ingen ska spåra likdelarna dels också för att han är ett kontroll freak, vill ha huvudet som sin sista kontroll över Wilma.

Han verkar vara flera personer samt att han är tagen av djävulen.

Ja, blodfläckarna finns på väldigt många ställen i lght, så han kanske har tagit fram huvudet och kelat med ibland.

Eller så var ökenråttan inte medveten om DNA mm, och trodde att man som i hans hemland aldrig skulle kunna spåra likfyndet utan ansikte
Citera
2020-05-14, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Han är en mördare men inte så dum att han skulle lämna huvudet när han bemödat sig med att stycka kroppen och gömt de andra delarna. Polisen ljuger för att de vet att T inte kan säga nåt utan att erkänna till de brott han är åtalad för.

Det finns fler fall där likdelar återfunnits i fastigheten som i en källare och även i lägenheter i väskor. Att göra stor affär av att han nu hade en del kvar i lägenheten betyder egentligen ingenting. Han är inte smart utan han slog ihjäl henne utan att kanske avse att slagen skulle döda henne. Sedan satt han med en kropp som han måste få ut. Han hade god tid på sig, men har slafsat ner hela bostaden. Huvudet kan ju vara den del han hade svårast att hantera och möjligen tänkte sig en helt annan plats än resten av kroppen. Och i och med att han då bevarade huvudet i en väska i ett skåp så skulle huvudet förmodligen också ut, men han hade kanske inte fri lejd. Och när polisen spanar och det uppdagas att W är försvunnen finns ingen lucka för att gå iväg med huvudet. Men det har i sig ingen som helst betydelse för ett skit.
Citera
2020-05-14, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niklas-P
Som jag skrivit innan (förstås ej bemött..) så är polisen i Ua riktiga fenor på bevisförstärkning. Alltså bevisförfalskning.
Stor risk är att huvudet (ner i akt. Väska) åkte in i garderoben, flera dagar Efter att kurd Tishko anhållits.
Ingen gråter över sånt, alla blir glada, bara den hatade T åker in....för mord!
Polis var enligt FUP i lägenheten 20 november, 6 dagar efter mordet men kände ingen liklukt. My ass...
Citera
2020-05-14, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
14 november var en torsdag. Wilma anmäldes försvunnen 3 dagar senare. Började någon misstänka att han bar på likdelar innan han häktades?
Han hade ögonen på sig fr o m lördagen av familjen. På söndagen anmäldes hon saknad. Under lördagen och söndagen var familjen (Ws familj) otaliga gånger hos T.
Citera
2020-05-14, 17:16
Medlem
Rykten säger att Wilmas familj blivit hotad av personal från en pizzeria vid i17. Systern blivit förföljd och personer har sagt att T är en fin kille & att man skall passa sig för de kan hända något illa om man snackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in