2020-05-14, 16:45
Medlem
ulfebs avatar
Hoppas dom låser in den jäveln för gott ! Klart som fan att han är gärningsmannen. Har någon tvivlat på det någon gång?
Citera
2020-05-14, 16:46
Medlem
”Hej det var Jasmine från polisen igen

Hallå

Hej. Du vi fick pratat lite med Wilmas mamma här och hon berättade att någon gång som ni hade gjort slut xxxxx

Ja då ringde jag hennes pappa

Ja

Så kom han där

Å hämtade henne där. Du har ingen möjlighet att gå upp och kolla på vinden så att det inte är så att hon är där igen”

Sida 12 i FUP. nämns flera gånger att något hänt när de gjort slut men inte vad, någon som vet? Kan det vara därför mamman ville upp till vinden flera gånger?
Citera
2020-05-14, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
T har själv sagt i förhör att om han hade styckat kroppen, hade han inte behållit en kroppsdel. Han är en mördare, inte dum. Vems familjemedlemmar?

Det är klart han säger så, han vägrar ju erkänna eller kommentera något under förhör. Wilmas föräldrar, du får läsa fupen istället för att framstå som riktigt dum här. Han hade ju span på sig, förmodligen hann han inte röja undan huvudet. Som sagt läs fupen
Citera
2020-05-14, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4z3r
kan vara så att han inte hunnit med att komma iväg med den väskan och blivit stressad när folk börjat leta i närheten så han har hållit sig inom hus och hoppats på att det skall lugna ner sig

Nej tror jag inte, han hade ju hela nätterna på sig. Jag tror han hade nån sjuk tanke med att spara skallen, ty denna människa är skapt av djävulen.
Citera
Medlem
Citat:
T har själv sagt i förhör att om han hade styckat kroppen, hade han inte behållit en kroppsdel. Han är en mördare, inte dum. Vems familjemedlemmar?
Wilmas familj var uppe och rände på vinden för att leta efter Wilma.

Ja, han är en mördare. Och han är dum. Jag tror han fick hjärnsläpp och panik och hade inte möjlighet att göra sig av med huvudet. Den fick han ta hand om lite senare. Nu blev det inte något "senare" eftersom han sögs in väldigt snabbt. Folk hade ögonen på honom redan på lördagen. Han KUNDE inte smita ut och göra sig av med huvudet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siccario
Sida 12 i FUP. nämns flera gånger att något hänt när de gjort slut men inte vad, någon som vet? Kan det vara därför mamman ville upp till vinden flera gånger?
Om jag förstod det rätt så gick hon upp på vinden dom gångerna. För att va själv efter dom gjort slut eller nåt.. antar jag.
Citera
2020-05-14, 16:48
Medlem
fattakanets avatar
Citat:

Hallå

Hej. Du vi fick pratat lite med Wilmas mamma här och hon berättade att någon gång som ni hade gjort slut xxxxx

Ja

Så kom han där

Å hämtade henne där. Du har ingen möjlighet att gå upp och kolla på vinden så att det inte är så att hon är där igen”

Står i FUP också. Hon har gjort ett självmordsförsök på vinden. Hon försökte hänga sig och MGM "räddade" henne.
Citera
2020-05-14, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulfeb
Hoppas dom låser in den jäveln för gott ! Klart som fan att han är gärningsmannen. Har någon tvivlat på det någon gång?

Klart ingen har tvivlat.
Citera
2020-05-14, 16:49
Medlem
PippiAvdesyvhavs avatar
Citat:

Hallå

Ja

Så kom han där

Hon hadde prøvd å henga sig der uppe.
Citera
2020-05-14, 16:50
Medlem
Citat:
Du köper alltså polisens lögn att det dröjde 14 dagar i rumstemperatur tills någon kände liklukt. I FUP står klart och tydligt att de kände liklukt så fort de klev in i lägenheten 28 november. Lik börjar lukta mycket tidigare än så. Någon har placerat väskan i lägenheten för att göra det enklare att få honom dömd för mord och griftefrid.
Som jag skrivit innan (förstås ej bemött..) så är polisen i Ua riktiga fenor på bevisförstärkning. Alltså bevisförfalskning.
Stor risk är att huvudet (ner i akt. Väska) åkte in i garderoben, flera dagar Efter att kurd Tishko anhållits.
Ingen gråter över sånt, alla blir glada, bara den hatade T åker in....för mord!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Du vet alltså att väskan varit på samma plats i 14 dagar? Det var nya uppgifter för mig. Från den 19 till den 28 är det 9 dagar. Före det har jag ingen aning om var väskan varit, förmodligen på vinden där likhundar markerat.

Och om du läser FUP så märker du att det luktade som satan när dom väl kom in med likhundarna den 28 november. Så pass mycket att man kunde gå till garderoben direkt och känna att det kom därifrån.

Plus att det var inslaget i ett paket, som kan ha hindrat lukten något initialt.
Nej, men om man ska tro dig och polisen har väskan varit inomhus sen mordet 14 november. Och likdelar börjar lukta långt tidigare än efter 14 dagar. Jag råkade ut för nåt själv. Jag fick en gammal bil av en bekant, och nån hade lagt en julskinka i skuffen utan att säga till mig. Så efter några dagar började jag känna lukten av ruttet kött, och först då hittade jag skinkan. Det tog inte 14 dagar.
Citera
Avslutad
Hoppas av hela mitt hjärta att någon tar lagen i egna händer. Hörde vad de sa på nyheterna hur han behandlat henne.
En riktig djävul är han. Inget annat än 100 % ond.
Varför ska såna få ta plats i samhället och slösa på luft?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in