2020-05-14, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Glasman är så falsk. Han har så mycket hat för vad Kim och Isabel har sagt vilket är problematiskt (många invandrare som är kritiska mot judar betyder dock inte att dom är antisemtiska) men Sami är ju annorlunda som har varit i en grupp som deras mål är att hata på judar och vilja utplåna judar. En helt annan sak men han är OK med det. Helt sjukt.
Skillnaden är att Sami har lagt det där bakom sig och är den minst fördomsfulla personen Glasman har träffat, enligt Glasman. Isabel och Kim rantade ju om judar i programmet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Helt sjukt hur folk går på Samis låtsas-fasad som han byggt upp, får sig själv att framstå som Jesus och folk fullkomligt avgudar honom, för den renliga och fantastiska människa han blivit sedan han "lämnade" sitt förflutna.
Helt otroligt att folk tror på detta...
Ni är luuuuuurade allihop, era blåsta jävlar.
Exakt folk är dumma i huvudet, seriöst. hoppas han inte han vinner bb, hade varit så jävla kul!!!
Medlem
embargos avatar
Nu sitter Mergim och snackar om sin ursäkt. Den som han tog tillbaka häromdan?
Medlem
VanDeKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hur fan än jag ogillar Amilia så tycker jag detsamma. Hon är en av de få med brains, tyvärr använder hon den fel oftast men ibland så avslöjar hon sig bakom sin bitterhet och visar en helt annan sida av sig själv, en jag ibland kan faktiskt tycka om. Hoppas att hon kan jobba lite med sig själv (vilket naturligtvis blir väldigt svårt) och komma ut som någon mindre bitter. Men som sagt idag ger jag inte mycket för henne.

Jag kan inte heller ogilla Amilia. Hon har absolut haft sina up and downs (hårborste gate var ju en klass för sig), men brains har hon definitivt. Det är väl attityden som lätt kan bli lite bossig ibland och som kan få henne att framstå som dryg. Kanske är det omedvetet, who knows.

Grejen med dumskallar som t.ex. Jassa och Mergim är att de inte klarar av när nägon annan är vältalig och har förmågan att formulera sig snyggt. Då känner de sig hotade och måste slänga ur sig att den andra personen tror sig vara bättre än dem.

Hade lätt velat sitta och dricka vin och prata om allt och inget med Amilia samtidigt som Jassa och company grinar över att de inte hittar Big Brother-versionen av The Sims.
Medlem
xrlpyts avatar
Amilia sa i sin live att vi tittare kommer dö när vi får höra vad hon ska säga till Lennie. Oooof, det här kan bli smärtsamt, beroende på vad hon ska säga förstås.. för hennes skull hoppas jag att hon inte planerar någon kärleksförklaring, Lennie kommer bara sitta och flina och säga tack och guppa med benen.
2020-05-14, 15:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag är den enda som inte tror på att sami har rikitgt ändrat sig. Man kan fan inte välja att 2 veckor innan man går in i bb huset för att tatuera över ens nazi tatueringar.

Tatueringar är väl en helt annan sak som sitter etsade för ALLA att se då budskapet tolkas på samma sätt. Man kan ha en tatuering man gjorde för 20 år sen men saker i livet ändras inklusive en själv. Just därför ,man ska tänka jävligt noga innan präntar in nåt i huden. Är inte alls konstigt att de tog bort den eftersom själva tatueringen är en symbol som talar för sig självt. Vad gäller Samis tankar är de något helt annat nu. Som jag skrivit tidigare. Vi lever i ett land där vi har rätt att tänka och tycka precis hur vi vill så länge vi inte agerar ut dessa på grupp eller mot enskilda personer, hets osv. Stor skillnad! Här och nu är det som gäller. Inte vad vi gjorde då eller om 20 år. Vi får inte hålla på och straffa Sami för hans tidigare tänk. Det är förbi, förflutet Pooffff borta!
2020-05-14, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag håller med till fullo, det borde gjorts för flera år sedan... han försöker bara rädda sitt skinn

Ju, och ni försöker svartmåla honom här på sista minuten så att den mesiga, ryggradslösa Mamma-Lennie vinner.
2020-05-14, 15:50
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Exakt folk är dumma i huvudet, seriöst. hoppas han inte han vinner bb, hade varit så jävla kul!!!
Speciellt för du som satt så mycket pengar på Lenny då.😂
2020-05-14, 15:50
Medlem
herpesvårtas avatar
Att Amilia nu vältrar sig i stolthet och ryggdunkningar över hur hon vann över Jassa gör mig illamående. Hade hon varit den större personen hade hon inte snackat skit om Jasse i sin live och sina stories nyss.
2020-05-14, 15:51
Medlem
Mouchinos avatar
Mergim på riktigt eller? Förändrats och bad om ursäkt till hela gruppen, han satt ju och sa bara för någon dag sen till Jass att han inte ångrade ett skit?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nu gillar jag verkligen inte varken Amilia eller Victoria, men vem fan bryr sig ett skvatt vad dom gjorde mot det fullständigt sinnessjuka UFOt Frida?
Oj, du var mig en osympatisk individ du. Rimligt att tycka att någon att förtjänar att bli mobbad och må dåligt för att man inte gillar den personen. Absolut.

Jag bryr mig för att 1. jag hade brytt mig oavsett vem som blivit utsatt för det och 2. Frida är en av de som är mest real av ALLA där inne. Att ni inte klarar av en frisläppt kvinna som inte skäms över sin kropp (hade låtit annorlunda om hon var normsmal, sanna mina ord) och som inte låter andras negativitet ta över säger mer om er än om henne.

Bye Felicia.
Medlem
Contragulationss avatar
Hahaha skönt att Alex samlat lite kraft hemma för att orka hoppa på skådespeleriet igen.

Vi har redan sett din rätta sida din mansbebis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in