2020-05-13, 21:37
Medlem
Moscow99s avatar
Felpost
Senast redigerad av Moscow99 2020-05-13 kl. 21:44. Anledning: Felpost
2020-05-13, 21:41
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Förundras/förskräcks ändå över att deltagare som kört vidriga mobbingstrategier i årets big brother kan ha så jävla många följare på instagram! Gillar folk att stötta mobbare på riktigt eller vad är det frågan om??

Ja, ok, kanske hade en viss baktanke med mitt inlägg men what tha hell, står faktiskt för det.

Om vi på riktigt vill ha en förändring i vårat samhälle, i våran värld, så kan vi faktiskt inte stötta mobbare och haters med följarantal på diverse sociala medier! Det sänder ut helt fel signaler och gynnar inte samhällsklimatet på någon nivå.

Sorry för ovanligt arg ton. Vill och hoppas bara lite mer av existensen på detta jordklot <3
Håller med dig till 100% och väldigt bra skrivet. Det jag inte förstår är om dessa följare anser att dessa personer inte gjort fel eller om dom bara inte bryr sig om mobbningen? Sjukt vilket som
2020-05-13, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Helt ärligt vilka i huset skulle ni kunna vara vänner med och hänga med? För mig skulle det nog bara vara martin, julia, glas, alex och ibland jas.

Gillar eg. inte att svara troll, men ändå bra fråga! Helt ärligt. Sami och Glasman non stop, till och från eller endast på tu man hand Julia. That’s in about it.
2020-05-13, 21:42
Medlem
Snällt av Lennie att duscha Amilia.
2020-05-13, 21:43
Medlem
xrlpyts avatar
Det har varit mycket tjat om att de (ffa Mergim) vill ha hoodies, men jag tycker faktiskt de borde få det av BB. Helst med texten "Big Brother 2020-finalist" och så deras namn under, och så får de lista ut själva att alla fyra är kvar till på måndag. De skulle tappa det fullständigt.

Är väldigt nyfiken på hur BB tänker om någon ska röstas ut innan, det blir väl knappast i morgon eftersom det ska komma in gamla deltagare då med, och det känns lite sent om någon ska åka på fredag. Det har sagts många gånger redan, speciellt av deltagarna själva, men nu tycker jag alla fyra kan få vara kvar till på måndag, och att det första som händer är att de plockar ut fyran.
2020-05-13, 21:43
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det är lite märkligt att två som befinner i symbiosfasen vad gäller att skapa nära relationer står som ev vinnare i en tävling som handlar mkt om relationer.

En sådan person som barnet söker och tyr sig till har alltid funnits i huset. Först Anty, sen Amilia/Lennie och sedan bara den sistnämnda. Den dyad som skapas om och om igen har alltid gynnat barnet. Barnet har klarat sig vecka efter vecka genom att få mödrarnas fanbase-stöd. Utan en moder är barnet vilset och övergivet och åker ut ur huset fortare än Sampa hinner lägga en brakare. Barnet regredierar än värre när någon tar modern ifrån barnet (ex. att barnet inte fick sova i samma säng). Barnets beteende i dessa fall går inte att lämna obestraffade, men tyvärr gör BB barnet en björntjänst genom att tolerera beteendet och belöna barnet med en återförening med modern.

Sami brakar på mot miljonen!
2020-05-13, 21:50
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det har varit mycket tjat om att de (ffa Mergim) vill ha hoodies, men jag tycker faktiskt de borde få det av BB. Helst med texten "Big Brother 2020-finalist" och så deras namn under, och så får de lista ut själva att alla fyra är kvar till på måndag. De skulle tappa det fullständigt.

Är väldigt nyfiken på hur BB tänker om någon ska röstas ut innan, det blir väl knappast i morgon eftersom det ska komma in gamla deltagare då med, och det känns lite sent om någon ska åka på fredag. Det har sagts många gånger redan, speciellt av deltagarna själva, men nu tycker jag alla fyra kan få vara kvar till på måndag, och att det första som händer är att de plockar ut fyran.
Har de fått nys om BB hoodien eller är det något de fått för sig bara? För det verkar ju finnas en som deltagarna får när de kommer ut? Både Izabella och Glasman har ju haft på sig en likadan rosa hoodie med BB loggan på.
2020-05-13, 21:51
Medlem
herpesvårtas avatar
Fan vad fint samtal mellan Sami och Jassa nu!
2020-05-13, 21:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jasmine till Sami: "så du är halvsvensk och halvfinsk och haaaalvmarockan?"

Jaaa, Jasmine. Så fint du får ihop det.
2020-05-13, 21:54
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Tycker fan det är sjukt att folk kan förlåta Sami för hans bakgrund men inte Kim för hans kommentarer

Samis bakgrund? Ett halvfyllo som tog dåliga beslut på fyllan.

Klart man kan förlåta sådant.

Personligen tog jag inte illa vid mig av Kims snedsteg, men med tanke på att nästan hela mediavärlden är styrt av judar så var dom piskade att eliminera.
Senast redigerad av BlackBooks 2020-05-13 kl. 21:57.
2020-05-13, 21:57
Medlem
Citat:
Helt ärligt vilka i huset skulle ni kunna vara vänner med och hänga med? För mig skulle det nog bara vara martin, julia, glas, alex och ibland jas.

Patzy! Vill ha en Patzy i mitt liv
2020-05-13, 21:58
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jasmine till Sami: "så du är halvsvensk och halvfinsk och haaaalvmarockan?"

Jaaa, Jasmine. Så fint du får ihop det.
Sami är ju trotts allt 150%

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto