Citat:
Ursprungligen postat av
VanDeKamp
Jag kan inte heller ogilla Amilia. Hon har absolut haft sina up and downs (hårborste gate var ju en klass för sig), men brains har hon definitivt. Det är väl attityden som lätt kan bli lite bossig ibland och som kan få henne att framstå som dryg. Kanske är det omedvetet, who knows.
Grejen med dumskallar som t.ex. Jassa och Mergim är att de inte klarar av när nägon annan är vältalig och har förmågan att formulera sig snyggt. Då känner de sig hotade och måste slänga ur sig att den andra personen tror sig vara bättre än dem.
Hade lätt velat sitta och dricka vin och prata om allt och inget med Amilia samtidigt som Jassa och company grinar över att de inte hittar Big Brother-versionen av The Sims.
Tjejen är ju inte dum, det kan jag aldrig påstå och naturligtvis så måste hon anpassa sig till stolpskotten där inne. Jag önskar bara att nu när hon är ute så skulle jag vilja se mycket mer av hennes andra sida. Den kanske kommer efter att allt har lagt sig, vem vet. Man får ju hoppas det, den mer ödmjuka sidan som säkerligen finns där.