2020-05-14, 15:52
Medlem
Mouchinos avatar
Fyfan vilka mesiga frågor till Mergim. Jassa var det minsann inga mesfrågor till. USCH
Medlem
Hydraulslangs avatar
Jävla mes mupp lobotomiAlex!
Inte mycket till borgmästare där inte.🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
"Misstag".. hoppas hon blir bötad.
Ja, visst sa hon tre först? Sedan ändrade sig och sa något om att hon inte vet hur många.

Bra samtal mellan Alex och Mergim! Fint gjort av dem båda! 🥰 Och då är varken Alex eller Mergim några favoriter men tycker att de ska ha creed när de faktiskt beter sig vuxet och vettigt!
2020-05-14, 15:53
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Nu sitter Mergim och snackar om sin ursäkt. Den som han tog tillbaka häromdan?

MERGIM ÄR SÅ ÄCKLIGT FALSK.
2020-05-14, 15:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Jag kan inte heller ogilla Amilia. Hon har absolut haft sina up and downs (hårborste gate var ju en klass för sig), men brains har hon definitivt. Det är väl attityden som lätt kan bli lite bossig ibland och som kan få henne att framstå som dryg. Kanske är det omedvetet, who knows.

Grejen med dumskallar som t.ex. Jassa och Mergim är att de inte klarar av när nägon annan är vältalig och har förmågan att formulera sig snyggt. Då känner de sig hotade och måste slänga ur sig att den andra personen tror sig vara bättre än dem.

Hade lätt velat sitta och dricka vin och prata om allt och inget med Amilia samtidigt som Jassa och company grinar över att de inte hittar Big Brother-versionen av The Sims.

Tjejen är ju inte dum, det kan jag aldrig påstå och naturligtvis så måste hon anpassa sig till stolpskotten där inne. Jag önskar bara att nu när hon är ute så skulle jag vilja se mycket mer av hennes andra sida. Den kanske kommer efter att allt har lagt sig, vem vet. Man får ju hoppas det, den mer ödmjuka sidan som säkerligen finns där.
2020-05-14, 15:55
Medlem
mscatzys avatar
Glasmans fråga om Mergim ångrar vad han sade till Jass. Men när det såg klippet på TV så sade han att han inte ångrar sig.
Medlem
"utfrågningar" och "grillningar" yea dagisnivå som alex sa hahaha
Medlem
Mouchinos avatar
Alltså Vad Håller Dom På Med? Tjat Om Hans Jävla Resa , Nej Han Har Inte Förändrats Och Sist Behandlade Han Ju Frida Som Skit!
Medlem
Det är så tydligt att produktionen sagt åt Alex att inte gå för hårt mot Mergim.
Men Jasmine kunde man minsann gå hårt mot. Återigen gullar produktionen med Mergim.
2020-05-14, 15:56
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Det är så tydligt att produktionen sagt åt Alex att inte gå för hårt mot Mergim.
Men Jasmine kunde man minsann gå hårt mot. Återigen gullar produktionen med Mergim.

Ja, det var inte snyggt.
2020-05-14, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Att Amilia nu vältrar sig i stolthet och ryggdunkningar över hur hon vann över Jassa gör mig illamående. Hade hon varit den större personen hade hon inte snackat skit om Jasse i sin live och sina stories nyss.
Hur snackade hon skit? Hon la upp en bild där man ser att Jassa pekar finger till henne och kommenterade "mogen tjej".
2020-05-14, 15:59
Medlem
Raskaoverisens avatar
Besviken på Glasman.Varför ställde han så soft fråga till Megrim.Glasman vill vara vän med alla,han förstår inte att vissa av dem snackar bakom hans rygg.Otroligt
Man har vänner men sedan så finns det dem "Riktiga vännerna"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in