2020-05-14, 15:37
Medlem
Det finns nazister som faktiskt har transformerats och kommit ur sin hemska sida men det har inte gått på det sättet som Sami har gjort. Aldrig. Det har tagit mer tid, även år för att komma ur den gruppen. Man har även ändrat på sig mycket mer.
2020-05-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag är den enda som inte tror på att sami har verkligen förändrats. Jag menar det är så suspekt att han 2 veckor innan han går in i huset väljer att tatuera över sina nazitatueringar i beordan av tv4. Och att han valde att berätta till glasman om sitt förflutna efter att få påtryckning av bb efter kim och isabel diskades för sina antisemtiska kommentarer. c'mon!
Det har han jo. Han drikkar inte mera. Det er stärkt gået at han innte drikkar i bigbrother. Måste väre fruktansvärt vära tilsammens med fulda folk. Og selv vära nyctar. Inte manga klarar af det. Og han kan jo ikke gå bort. Så jag tror sammi har ändrat sig mycket-
2020-05-14, 15:39
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Sami svarade riktigt bra på sina frågor. Väntat då han brukar svara bra men ändå!

Att Sami inte nämner hans andra frågor, får väl ändå ses förståeligt. Han har ju inte nämnt sitt förflutna till dom och han förklarade nyss varför.
Han svara bra på Glasmans fråga återigen..Men se du vi har här Lennie fans som bara vill svartmåla.Har en fråga till dem dock,varför kommer han inte ut.Varför är han kvar i Garderoben?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Vad gjorde hon mot Frida? Har glömt
Hon mobbade henne, fram till dagen hon insåg att hon inte hade någon annan och blev "vän" med henne.

Hon och Victoria var riksvidriga mot Frida flera veckor, fram till att Victoria åkte ut. Så fort Frida lämnade rummet hånade de henne och de förlöjligade henne inför hela gruppen. Amilia pratade dessutom flera gånger illa om Fridas utseende, bland annat i maskopi med Mergim.
Medlem
Eftersom Victoria råkade avslöja att frågor har blivit tilldelade av produktionen, vilket hon nog inte fick säga egentligen kan det nog vara så att flera av dom är det. Undrar då om produktionen genom dessa frågor försöker tvätta ren Sami från hans bakgrund så kritiken inte blir lika hård när han vinner? Eller ett försök att se vad som händer om det kommer upp?

Glasman har sagt på sin live att Sami kommer behöva få betala för sin bakgrund under hela sitt liv, men nu sitter han och säger att de ska få undan det här en gång för alla i princip? Den tyckte jag var lite konstig då jag uppfattat det som att Glasman verkligen vill att Sami ska få stå till svars för sin bakgrund.
Jag tvivlar dock på att Glasman hade varit så förlåtande emot någon annan, han sitter och svär över SD på sin instagram men att vara bästis med en fd nazist har han inga problem med?
2020-05-14, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Det har han jo. Han drikkar inte mera. Det er stärkt gået at han innte drikkar i bigbrother. Måste väre fruktansvärt vära tilsammens med fulda folk. Og selv vära nyctar. Inte manga klarar af det. Og han kan jo ikke gå bort. Så jag tror sammi har ändrat sig mycket-
Dricka gör han säker inte för att han säga något rasistiskt eller hemskt under fyllan.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ja, hon är hemsk minst sagt.
Tycker fan hon är mycket värre än Amilia faktiskt!
Amilia uppvisar iaf viss ryggrad, och är ju än hur man vrider och vänder på det en av dom som som varit minst PK flat.

Hur fan än jag ogillar Amilia så tycker jag detsamma. Hon är en av de få med brains, tyvärr använder hon den fel oftast men ibland så avslöjar hon sig bakom sin bitterhet och visar en helt annan sida av sig själv, en jag ibland kan faktiskt tycka om. Hoppas att hon kan jobba lite med sig själv (vilket naturligtvis blir väldigt svårt) och komma ut som någon mindre bitter. Men som sagt idag ger jag inte mycket för henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ok varför går Mergim till Bikten innan han ska träffa de andra?
Så dumma mergim forstår det med dören.
Medlem
Citat:
Det finns nazister som faktiskt har transformerats och kommit ur sin hemska sida men det har inte gått på det sättet som Sami har gjort. Aldrig. Det har tagit mer tid, även år för att komma ur den gruppen. Man har även ändrat på sig mycket mer.

Citat:
Läs på om nazister som faktiskt har kommit ut ifrån högerextrema och nazistiska rörelser, deras historier är mer värda och trovärdiga än Samis.

vi vet du hatar sami och försöker smutskasta honom så han åker

du fick förklaringen av honom varför han inte berättar för dem i huset
2020-05-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag håller med till fullo, det borde gjorts för flera år sedan... han försöker bara rädda sitt skinn

Helt sjukt hur folk går på Samis låtsas-fasad som han byggt upp, får sig själv att framstå som Jesus och folk fullkomligt avgudar honom, för den renliga och fantastiska människa han blivit sedan han "lämnade" sitt förflutna.
Helt otroligt att folk tror på detta...
Ni är luuuuuurade allihop, era blåsta jävlar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ok varför går Mergim till Bikten innan han ska träffa de andra?

Han sa direkt efter bikten att han skulle ignorera Alex direkt efter han bara svarat på frågan och sen inget mer. Var väl ytterligare ett tips för att klara av att inte flippa och göra ett bättre intryck än Jassa och nu Sami med hans bakgrundsfråga som jag inte anser har ngt med hur man är/eller har varit i huset.. Mergim favoriseras just nu enormt och verkar hela tiden få info i bikten. Han har ju antytt en del saker som kommer från bikten..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Åååh nej. Vad har du gjort @Heligmoder
Hahahaha det är faktiskt inte bara jag som försvarar Amilia i detta!!!!!!!!!!!!

Jag står till 100% för att jag backar Amilia i Jasmine-Martin-situationen, det hade jag gjort oavsett vem det handlade om. Det betyder inte att jag på något sätt tycker att Amilia är en trevlig person hon är fortfarande en mobbare liksom. Hon har rätt i detta, men fel i allt annat i sitt beteende typ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in