2020-05-14, 12:02
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Japp känns som många härinne är Lennie fans och vill se honom vinna med trollar och låtsas gilla Sami.
Man behöver inte vara Einstein för att förstå att Samis chanser ökar betydligt om Megrim är kvar tills slutet fast ni ogillar honom.Enkel matematik
2020-05-14, 12:02
Medlem
esetts avatar
Det är Albanmaffian som utövat påtryckningar mot produktionen för att behålla sin nya adept,. Det är därför omröstningen togs bort.
2020-05-14, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
https://youtu.be/5OxZCXgAOCk

Här är ett klipp på Big brother Kanada när dom informerar deltagarna om Corona.

https://youtu.be/tG8JXLbIb1A

Här är ytterligare ett klipp när deltagarna får reda på att dom måste stänga ner tv-serien.

Varför avbröt bb sändningen när de svenska deltagarna fick reda på det? Hade ju varit intressant att se deras reaktioner

Tack för delningen..intressant vilken skillnad det är...
2020-05-14, 12:04
Medlem
Sa precis Jasmine att hon endast bott i Göteborg i tre månader? Har fått uppfattningen att hon bott där ”på riktigt”? Men hon kanske mest bott hemma i flickrummet i Halmstad. Skulle inte förvånat mig om hon varit Fritzlad i någon källare med tanke på okunnig och barnslig hon är. Verkar saknas sådär 15 år i utvecklingen så skulle faktiskt kunna vara en vettig förklaring till varför hon är som hon är.
2020-05-14, 12:06
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Man behöver inte vara Einstein för att förstå att Samis chanser ökar betydligt om Megrim är kvar tills slutet fast ni ogillar honom.Enkel matematik
Kommer ju röstas ut en på måndag också, innan det blir duell mellan de 2 finalisterna.

Åker Mergim först så kommer ju garanterat alla hans röstare backa Lennie om det finns tid att rösta efter första sållningen.
2020-05-14, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Bästa för Sami är att skrik och pojkvännen till Lennie-Att Megrim stannar
Varför?Då kommer dem att splittra sina röster
Åker han ut kommer Megrims fanatiker rösta Lennie
Så om ni gillar Sami som jag då måste man vara lite taktiskt ocksåSå tänker iallafall jag

Javisst gör så, så får Mergim och Lennie och Jasmine alla röster att stanna och Sami åker ut..

Hur dum tror ni jag är..?

Skiter i taktik i detta läge!

Vill jag att sami ska komma till final måste jag väl för jösse namn rösta på honom och ingen annan.

Lägg ner detta taktik snack nu med splittrade röster och dyl.

Mergim förtjänar inte att komma till finalen om 3 sitter. Hans hybris som Jasmine sa också klarar inte detta. Dessutom har han 4 varningar minst och har varit såå elak och kränkande så det ska inte på ngt sätt belönas! Oavsett om det skulle hjälpa Sami eller inte.

Glöm inte att de som gillar Mergim har inte Lennie som sin nr 2 och de som gillar Lennie har inte alla Mergim som sin nr 2 och så vidare. Att tänka att de splittrar sina röster är inte på ngt sätt säkert.

Låt ödet ha sin gång och rösta på de som faktiskt är värdiga vinnare än på ngn som skulle kanske eventuellt kunna vara bra att ha bredvid sami. För mig är det fullkomligt ologiskt.
2020-05-14, 12:08
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Skrattar så att jag gråter här på morgonkvisten i min ensamhet. Precis allt det du skriver stämmer så bra! Och nej, han hade aldrig klarat av att vara en vitklädd funktionär för de måste förstå instruktioner.
Det har du ju så fullständigt rätt i, våran insiktsfulla ketchupälskare! 😁

Måste bara få skryta lite, att jag minsann (stolt som en tupp) på rekordtiden 1 och en halv minut och några sekunder insåg att Alex faktiskt kunde vara historiens mest korkade BB-deltagare, då karljäveln otrolig nog inte ens förstod hur han skulle ta sig in genom dörren till huset på premiären! 😳

Där och då, började hans fantastiska resa att genom hårt arbete och ett enormt beundransvärdt engagemang genom hela hans tid i huset, för evigt skriva in sig i historieböckerna som den överlägset mest efterblivna. 👏
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-05-14 kl. 12:19.
2020-05-14, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nej, det var ju tvärtom väldigt lustigt sagt av Patsy! 😂

Bland det enda riktigt roliga med Patsy var ju att han inte var så jävla skitnödigt PK, som tyvärr ALLA övriga deltagare är/var (förutom underbara Julia förstås)!

Såna underbara kommentarer skulle ju INGEN tagit nån som helst notis om för 10-15 år sedan, men nu i detta vedervärdiga PK-förstörda en samhälle skriker folk om fängelse för dyligt. Patetiskt! 🤢🤮

För övrigt är det ju faktiskt du som är fullständigt galen. 😉

Han sa ju det för att han ville att judehatarna skulle få känna av vad som hänt judarna. Haha, han är rätt så ofiltrerad och därför älskar jag honom. I små doser i alla fall!!!

Haha, där satte du huvudet på spiken. Ursula är faktiskt fullständigt galen, det är bara att ta vad hon skriver med en nypa salt. Eller en rejäl grävskopa.
2020-05-14, 12:12
Medlem
Eagle35s avatar
Spelar ingen roll Mergim har varit starkare än Jasmine och det har man sett på oddsen men dom ändrades till Jasmines fördel och idag gick hon om Mergim och oddsen har aldrig fel. Jag har pratat om detta länge att produktionen styr allt och bestämmer vem som åker osv. Dom har redan bestämt att Jasmine ska vara i finalen oavsett hur omröstningen blir och detta är inte första gången dom riggar, dom har hjälpt Jasmine hit och har henne som favorit hon hade åkt ut första veckan när hon hängde löst men det ville inte dom bakom kulisserna. Dom har hjälpt henne flera gånger om man inte sett det då är man blind. Många trodde att Amilia var favoriserad men det var hon inte. Jag säger det ännu än gång BB har gjort många saker som är skumma det här året och det går inte att räkna på alla fingrar hur många gånger dom gjort bort sig. Det förvånar mig inte om Jasmine skådespelaren skriket vinner hela skiten så som dom favoriserat henne, Om man kollar på alla säsonger så har 7 tjejer vunnit BB alltså fler tjejer har vunnit.
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-14 kl. 12:14.
2020-05-14, 12:14
Medlem
Citat:
Det har du ju så fullständigt rätt i, våran insiktsfulla ketchupälskare! 😁

Måste bara få skryta lite, att jag minsann (stolt som en tupp) på rekordtiden 1 och en halv minut och några sekunder insåg att Alex var historiens mest korkade BB-deltagare, då karljäveln otrolig nog inte ens förstod hur han skulle ta sig in genom dörren till huset på premiären! 😳

Där och då, började hans unika resa att genom hårt arbete och fantastiskt engagemang genom hela hans tid i huset, för evigt skriva in sig i historieböckerna som den överlägset mest efterblivna. 👏

Haha, där har du något att vara stolt över. Dock tycker jag nog att det säger mer om Alex (vill inte förminska din insats 😘😘&#128536 än dig att han inte lyckades förstå vad som var ingången som var typ ett gigantisk hål rakt fram. Eller nej, de behövde väl kNdke ta en högersväng.

Ska bli ”intressant” att se Alex grilla någon idag. Haha, ser faktiskt fram mot det här! Sami höll ju på att dö av skratt när Merhim sa att han skulle svara ”jag är ju i alla fall kvar i huset, hur bra lyckades du?” Om han får frågan om han är en värdig finalist. Ibland är till och med Mergim sjukt rolig, även om han kanske inte kläcker ur sig sakerna för att vara rolig. Nu fick jag hor övrigt lite lust för både den hör trofén och liven för första gången på flera veckor.
2020-05-14, 12:16
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han sa ju det för att han ville att judehatarna skulle få känna av vad som hänt judarna. Haha, han är rätt så ofiltrerad och därför älskar jag honom. I små doser i alla fall!!!

Haha, där satte du huvudet på spiken. Ursula är faktiskt fullständigt galen, det är bara att ta vad hon skriver med en nypa salt. Eller en rejäl grävskopa.
Där har du också helt rätt, som vanligt.

Om man tänker efter så var Patty faktiskt riktigt frän.
Har haft lite svårt för honom, men han var ju riktigt rolig (och ofiltrerad, som du säger).😂

Hoppas nu alla glömmer taktik skit och lägger alla sina röster på Sami!
2020-05-14, 12:20
Medlem
Citat:
Där har du också helt rätt, som vanligt.

Om man tänker efter så var Patty faktiskt riktigt frän.
Har haft lite svårt för honom, men han var ju riktigt rolig (och ofiltrerad, som du säger).😂

Hoppas nu alla glömmer taktik skit och lägger alla sina röster på Sami!
Han är en riktig galning. Hade velat ha honom som en ”vän” man kan festa med då och då och då ut det galna i honom. Men tror att han kan vara hyfsat oskön att ha för mycket med honom att göra.

Givetvis röstar vi på Sami! Hade en sådan dålig magkänsla i måndags att Sami skulle åka men nu är det hela vägen in i kaklet! Det här måste han fixa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in