2020-05-14, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skelleftesonen
Idag avgörs BB2020

Ifall Mergim åker vinner Lennie då många tjejer har Jasmine som 1a o Sami 2a

Ifall Jasmine åker vinner Sami då Pink-rösterna splittas och alla Jassa-fangirls går till Sami.
Helt rätt! Men folk är falska Sami fans härinne. Bryr sig mer om att se en liten fjolla lämna två dagar innan än att se Sami vinna. ”Han förtjänar inte vara i finalen” nä men nu är han redan en finalist och med i finalveckan. Spelar det någon roll om han är 4e eller 3e plats? Förstår inte hur folk tänker.

Men ska vi rädda kvar är det ju körd. Jag röster bara på Sami! En utröstning hade varit bättre. Varför tror ni BB tog bort texten om röstningen?
2020-05-14, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Om Mergim åker imorgon så vinner Lennie på måndag..... om Jassa ryker imorgon så vinner Sami
Mjo det kan stämma!! bettingbolagen har mergim som favorit att åka! vi får la se om det ens blir någon röstning
2020-05-14, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gallaghers
Kommer göra allt för att se Mergims reaktion när han åker ut imorgon och missar finalen... Årets bästa ögonblick.

Edit. Blev han arg för det här brevet. Låt oss se reaktionerna på brevet där det står att en ska ut imorgon. Och reaktionen imorgon när han sparkas ut från huset. Guld!
Fyfan vad jag ska fira, utanför pallen vilken jävla dröm, hoppas han åker hem och inte kommer tbx till finalen!
2020-05-14, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Ska man kontakta Aftonbladet?
BB ändrar allt och vägrar svara på frågor om det, stor skandal.
Vem fan orkar se riggade program?

De kunde ju låta bli att ta in gamla deltagare som kan avslöja vad som händer och styra frågorna efter detta istället för att ändra programmet som de redan lagt ut om Röstning som är så mycket viktigare.

OnT Kan de inte ta in ngn frisör!? Mergim förstör ju Samis hår med flit!! Häll i skiten och gnugga runt och låt verka istället för att ta sådan lång tid på sig.. det bränns ju och Mergim sa ju till Lennie att igår var det skitvarmt och kommer brännas.. och ändå tar han så lång tid på sig idag igen.. Hjälp honom någon!
2020-05-14, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jaha det var ju nästan väntat.. Nu får man vara väldigt uppmärksam så de inte ändrar till rösta ut och alla som läst röstat kvar innan och bara trycker på sin favorit av bara farten senare och inte observerat att de ändrat detta..

En gång förut när det var rösta ut så var det förlagt på en lördag morgon före kl 8 ?!! Jag hann då inte med detta för det var bara så kort tid och på ett konstigt klockslag.. vem är vaken före 8-8.30 en lördagmorgon när man tittat på BB till 2 på natten..?

Men de gör som de vill de små rackarna i produktionen..

Skulle inte bli förvånad om de ändrar till rösta ut....

I början var jag väldigt förlåtande mot produktionen men efterhand har jag blivit mer o mer irriterad..t ex omröstningar där man inte fått info om vad det innebär för den man röstar på, Mergims utbrott utan konsekvenser, att de aldrig svara på frågor man ställer om de är minsta lilla känsliga mm...
2020-05-14, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
BB har tagit bort omröstningen nu. Såg dom att det såg dåligt ut för deras gullegris Mergim eller?
Nej jag tror tvärtom. Att de inte vill vi ska planera. Nu är du säkert Jasmine fan. Och BB vill ha henne i finalen med Lennie och Sami för att 1) Lennie ska vinna så de slipper ta ansvar för att en ”före detta nazist” vinner miljonen och 2) De vill ha en tjej i finalen. PK 4an där!
2020-05-14, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
För Samis skull haha. Tjena bbpolisen. Bra försökt
Men bbpolisen uppmanar sina följare att offra Mergim och satsa enbart på Lennie Det är vi Sami fans som vill ha bögparet i finalen för att öka hans chans till vinst. För Pink Room fansen är oense många vill ju rösta på Mergim även i en final vilket är bra för oss då Lennie tappar röster. Fan känns som jag skrivit detta hundra gånger nu. Det är en enkel matte!
2020-05-14, 11:53
Medlem
Citat:
BB vägrar svara på frågor om detta, stor jävla skandal.

Ja..och det är inte första gången...så irriterande...
2020-05-14, 11:55
Medlem
Raskaoverisens avatar
Bästa för Sami är att skrik och pojkvännen till Lennie-Att Megrim stannar
Varför?Då kommer dem att splittra sina röster
Åker han ut kommer Megrims fanatiker rösta Lennie
Så om ni gillar Sami som jag då måste man vara lite taktiskt ocksåSå tänker iallafall jag
2020-05-14, 11:56
Medlem
Citat:
Ska man kontakta Aftonbladet?
BB ändrar allt och vägrar svara på frågor om det, stor skandal.
Vem fan orkar se riggade program?
Aftonbladet samarbetar väl med TV4? De är ju med på allt så tror inte de kommer skriva om det.
2020-05-14, 11:56
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Men bbpolisen uppmanar sina följare att offra Mergim och satsa enbart på Lennie Det är vi Sami fans som vill ha bögparet i finalen för att öka hans chans till vinst. För Pink Room fansen är oense många vill ju rösta på Mergim även i en final vilket är bra för oss då Lennie tappar röster. Fan känns som jag skrivit detta hundra gånger nu. Det är en enkel matte!
Precis dem har förstått,men många här tänker inte alls taktiskt
2020-05-14, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Precis dem har förstått,men många här tänker inte alls taktiskt
Japp känns som många härinne är Lennie fans och vill se honom vinna med trollar och låtsas gilla Sami.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in